Sony Cyber-shot DSC-WX350 zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Optische zoom
20 x optische zoom

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

fazantenlaan38 02-12-2014

7,6
produceert mooie scherpe fotos ligt lekker in de hand mis alleen een duidelijke handleiding voor de diverse pictogrammen

heuvel365 21-02-2015

Ik heb dit toestel sinds 17-02-2015 en ben bezig alle mogelijkheden te ontdekken. Niet bij het toestel zat de volgende duidelijke handleiding http://pdf.crse.com/manuals/4529851721/NL/print.html#TP0000520244
Is een prettig toestel. Ook de HD filmpjes die er mee te maken zijn zien er goed uit.

casaerik 20-08-2014

Een heerlijke camera. Makkelijk in gebruik en hij maakt hele mooie scherpe fotos. Klein toestel die ik altijd bij me heb. Kan makkelijk met 1 hand bediend worden. Heeft mogelijkheid om foto's te bewerken. Daar ben ik niet zo blij mee. De foto ziet er ietwat onecht uit. Verbinding maken met wifi om foto's naar tablet te versturen gaat niet. Verder super camera.

Brusewil 19-08-2014

Een gemakkelijk te bedienen toestel. Voor mensen die foto's willen maken zonder zelf van alles in te moeten stellen. Het toestel is plat, waardoor het gemakkelijk mee te nemen is. Het klepje voor de oplader oogt wel fragiel.