Samsung WB50F zwart - Reviews

12 x
Filmen in full-hd

Veen 14-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Filmen slecht; geen geheugen

Als ik wil inzoomen of uitzoomen tijdens het filmen dan neemt hij geen geluid op; erg jammer tijdens de opname van mijn zoon met Pink Floyd coverband op Oerrock festival. Ook hoor je continue het geratel van het scherpstellen van de camera in alle opnames. Hij blijft steeds zoeken naar focus. Heel erg jammer want dit maakt de filmfunctie compleet waardeloos.

Mr francois 10-02-2016 Product paar weken in bezit

Hallo,

Eérst even vermelden , mijn éérste aankoop on-line bij Bart Smit is PERFECT verlopen. De wb-50 F geeft mooie foto's in smart auto functie , andere functies nog niet getest ..het was voor mij de bedoeling een toestelletje te kopen dat bij wijze van spreken in je broekzak - of jas past en toch een goed resultaat geeft , iets dat ik iedere dag zou kunnen meenemen , dat ik een foto kan nemen op ieder moment .Compact dus...,Foto's zijn van goede Kwaliteit, pluspunt is de kantelbare flits ,duidelijk scherm ,makkelijke bediening ,duidelijk menu .Zoom doet het goed ,op max . zoom wel moeilijk stil te houden in de hand ... met onscherpe foto's als gevolg .De batterij wordt geladen in de Camera ..niet zo interessant ,maar een externe lader kan je kopen , extra batterij aankopen is wel aan te raden,ook voor iedere digitale camera ,Voor mijn Nikon P530 heb ik er 3 en ook een externe lader.Is mijn Nikon P530 beter , ja .. maar deze is dan ook 4x duurder en deze is bij wijze van spreken een last om mee te dragen !! Ben tevreden met de aankoop en zeker aan die prijs.

groeten,

François