Sony Cyber-shot DSC-WX350 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot DSC-WX350 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

PatricksFotos 28-03-2015

Allereerst meteen beindrukt van de scherpte van de fotos van landschappen (buiten met verschillend zonlicht). De compactheid zorgt ervoor dat ik de camera altijd bij me heb. De 20x zoom voegt echt iets toe omdat het net iets meer is dan je met het blote oog goed waarneemt. Er komen daardoor weer nieuwe mogelijkheden bij om mooie of aparte fotos te maken.
De eerste weken was het zoeken naar de juiste instellingen om binnen mooie fotos te maken (van spelende kinderen). Je moet bijna altijd flitsen om het scherp te krijgen. Zonder flits wordt veel beeldverwerking gebruikt maar de fotos blijven omscherp. De vele automatische standen kan ik niet echt van elkaar onderscheiden en kunnen van mij weggelaten worden. De mogelijkheid om een reeks fotos op te nemen (snel of langzaam) is goed en snl in te stellen. Ik heb bij aankoop getwijfeld over de degelijkheid maar tot nu toe is er echt niets op aan te merken. Het wit blijft ook wit. De accu gaat dagenlang mee. Ik ben er nu echt blij mee en wil ook niet meer terug naar iets eenvoudigers. Ik zal het toestel echter niet aan mijn ouders aanbevelen daarvoor is het te moeilijk.

Karola1 14-09-2015

Bent u nog tevreden over dit toestel?
Hoe is het met binnen fotograferen? Lukt dat nu wel makkelijk?

AnkeAT 26-08-2015

Heb deze camera nu een week. Gekocht voor de peuterspeelzaal, waar we veel foto's van spelende kinderen maken. Heb nog niet een goeie instelling gevonden. De foto's zijn óf overbelicht, óf gelig en onnatuurlijk van kleur. Heb al veel geprobeerd: met flits, zonder flits, verschillende instellingsmogelijkheden, maar de foto's geven niet het gewenste resultaat. Heb jij misschien tips voor me?

Rosie24 24-02-2015

Fijne camera die makkelijk te bedienen is en mooie foto's maakt. Door klein formaat makkelijk mee te nemen in de tas. De WiFi functie is erg handig en snel in te stellen waardoor het gemakkelijk wordt om foto's te delen.

GerbenVanDijk 23-02-2015

Mooie handzame camera met een geode beeldkwaliteit. Mooie groothoek en groot zoombereik. Ook goed in relatief donkere situaties. NB: er is een prachtige cameratas te krijgen voor de CyberShot-serie!

EstherK 23-02-2015

Nadat een foto-expert me meer dan tien jaar geleden een Sony Cybershot aanraadde, geldt voor mij dat ik nooit meer een andere wil. Dit is nu mijn derde Cybershot en ook dit keer ben ik wederom (meer dan) aangenaam verrast door de kwaliteit die dit toestel levert. De filmpjes doen niet onder voor mijn videocamera en de foto's zijn (zelfs in het donker) scherp en prachtig.
De mogelijkheden zijn eindeloos: direct fotocorrectie toepassen, achtergrondruis filteren... het is allemaal in no-time geregeld, ook als je nooit eerder een camera in handen hebt gehad.

Karel88 21-02-2015

Mooie compacte camera, heel licht, kleiner dan een pakje sigaretten, maakt prachtige scherpe foto's, vooral buiten, binnen kloppen de kleuren niet helemaal, maar over het algemeen is het wel oke.
Een minpuntje - de accu oplader. Opladen van accu gaat via camera zelf (dus opladen binnen je camera). Toegang tot het oplaadcontact in de camera is heel onhandig, het luikje naar het oplaadcontact is heel fragiel, dreigt na 2 weken in gebruik al af te breken.

marina69 19-02-2015

Net vóór de carnaval gekocht. Een kleine compacte camera was heel handig om altijd bij de hand te hebben.
Mooie scherpe foto's kunnen maken van de optocht. Ook in donker een goed resultaat. Het inzoomen gaat rustig en gelijkmatig. Filmen moet ik nog even aanwennen, maar dat zal ook wel goed komen.

Riekele1968 04-02-2015

Handige en compacte camera die eenvoudig te bedienen is en mooie foto's maakt.
Jammer dat het bijbehorende tasje moeilijk te krijgen is.

geronimo78 03-02-2015

Een goede camera, met kwalitatief hoogstaande foto's.
Via de automatische stand maakt het zeer mooie foto's met de meest optimale instellingen.

Videocamera werkt ook zeker naar behoren, kwalitatief zeer goede filmpjes.

Speciaal na advies van vrienden aangeschaft, omdat deze camera ook in schemer nog goede foto's maakt.

kirstin1971 03-02-2015

Als jij hem eenmaal leert kennen echt top! Daarom bij gebruiksgemak een 6, omdat het mij wel wat tijd kostte om hem te leren kennen. Het menu was wat verwarrend. Levert foto's af van super hoge kwaliteit. Super zoomcapaciteit voor zo'n compact toestel! Ook de wifi-functie naar bijvoorbeeld een smartphone is superfijn! Echt geweldig!

Ingrid van Dongen 21-01-2015

Ik heb deze camera gekocht ter vervanging van mijn Sony Cybershot DSC-T30. Ik heb erg goede ervaringen met mijn vorige toestel, vandaar dat een nieuwe Sony Cybershot voor mij een logische opvolger was. Ik heb de camera nu een paar weken en het stelt me tot nu toe zeker niet teleur. Maakt prachtige foto's en de vele opties en het bedieningsgemak maken fotograferen tot een feestje. Ik ben er blij mee!

Juf54 19-01-2015

Makkelijk bedienbaar toestel. Wel even wennen aan het scherp stellen wanneer je spiegelreflex gewend bent. Instellingskeuzes worden op toestel weergeven, dus niet nodig om uitgebreide handleidingen te lezen.
Mooi standaard instelling om bij weinig licht zonder flitser foto's te kunnen maken.

Tine28 16-01-2015

Een leuke camera met veel mogelijkheden maar toch makkelijk te bedienen. Prima kwaliteit foto's, zelfs in moeilijke lichtomstandigheden.

rene 1964 16-01-2015

fijne compacte camera
heb een foto gamaakt en in poster formaat laten afdrukken de kwaliteit bleef nog zeer goed.
voor de rest nog weinig uitgebrobeerd.
voelt degelijk aan en bediening is erg duidelijk met de automatische instellingen.

_Heidi 15-01-2015

Voor mijn keuze van de Sony CyberShot DSC-WX350 is met name de zoomcapaciteit i.c.m. de beeldstabilisator bepalend geweest. Ik heb me hierover dan ook eerst laen voorlichten. De kwaliteit foto's is goed en ik ben zeer te spreken over de NFC-functie.
Het enige (kleine) nadeel is het redelijk zware gewicht, maar dit komt met name door de goede lens.

Anonieme reviewer912015 09-01-2015

Mooie compacte camera met zoom mogelijkheid maakt mooie foto's en HD filmpjes, ook bij weinig licht.

Henk Amersfoort 09-01-2015

Een top camera (zoals ik van Sony gewend ben) die ik voor mijn vrouw gekocht heb. Zelf heb ik een camera uit de NEX serie.
De kwaliteit van de foto is goed en het scherpstellen gaat snel. Ik gebruik enkel de optische zoom functie en deze biedt een voldoende ruim bereik.
Een minder ervaren fotograaf kan alles op automatisch laten staan.
Met dit soort camera’s zijn de mogelijkheden van de flits vaak beperkt. Dus in wat extreme omstandigheden (donker) is het wat experimenteren om de juiste belichting te krijgen.
Het is even wennen aan de menustructuur van deze nieuwe camera.
De lichtgevoeligheid van de camera zorg er gelukkig voor dat je niet snel een flits nodig hebt.
Compact en gemakkelijk mee te nemen.
Een iedeale camera voor bijv. snap shots maar ook op reis, bijvoorbeeld een stedentrip. Vanwege de compacte afmetingen en prestaties een aanrader.

JP1967H 06-01-2015

Een heel handzaam toestel, makkelijk mee te nemen. Maak een mooie kwaliteit foto's. Wij hebben het toestel nu een maand in bezit. Ons vorige toestel was ook een Sony en het besluit om opnieuw voor dit merk te kiezen is een goede gebleken.

Springie 05-01-2015

Tot zover een fijn, compact toestel met enorm veel mogelijkheden. Enige minpunt is de manier waarop je de foto's naar je gsm moet sturen. Dat zou fijn zijn wanneer het iets makkelijker is. Maar verder een TOPPER!

Reviewer 078 04-01-2015

Camera gekocht vanwege goede reviews. Kwaliteit van de foto's is goed, ook bij weinig licht. Bij filmen soms vreemde kleurweergave bij grote contrasten in licht. Kwaliteit van het materiaal voelt iets plastic aan, wat weer ten goede komt aan het gewicht. Geen aparte macro functie. Is door de cash-back actie in goede prijs/kwaliteit verhouding.

janlanghout 03-01-2015

2 maanden geleden deze Sony Cybershot WX-350 aangeschaft en al vele foto's gemaakt, die allemaal erg scherp en goed van kleur genomen zijn. Toestel goed in de hand en bij het aanzetten gelijk foto's nemen en gelijk door gaan. Snelle opslag van de foto's. Wat na vele toestellen geprobeert te hebben deze als winnaar voor mijn vrouw eruit komt. Kortom erg tevreden over deze toestel, hopen er nog lang plezier van hebben, maar dat zal zeker lukken.
J. Langhout

Gaby van moorsel 31-12-2014

Het is een super handig, compact toestel, waarmee je scherpe foto's kunt maken.
Het toestel beschikt over veel handige functies en effecten, waardoor je nog betere en mooiere foto's kunt maken!

Rigo24 19-12-2014

Prachtige foto's. Het zijn nu de wat donkere dagen maar de foto's zijn evengoed prachtig. Mooi lichtgewicht design toestel. Nog even wennen en zoeken naar de mogelijkheden maar ik ben nu al heel tevreden.

truud 07-12-2014

Dit toestel maakt mooie foto's! ook in het donker, of in bijv een sportzaal!
vele mogelijkheden mbt het gebruik, maar ook met de foto's zelf, (zwart/wit, sepia enz)
makkelijk in gebruik, handig en licht formaat, om zo in een jaszak mee te nemen!
kortom, een fijn toestel, waar ik erg blij mee ben!

willem broere 27-11-2014

De Cybershot WX350 straalt degelijkheid uit en voelt ook zo aan. Het was, gecombineerd met de witte kleur , een belangrijk argument voor aanschaf naast de compactheid.
Als je, zoals ik, al geruime tijd met @ sony systeemcamera's werkt zoals de 6000, dan is het voorts een pluspunt dat de ergonomie van de bediening en het keuze menu vertrouwd overkomen.
De Cybershot focust snel en met name de hoge ISO gevoeligheid is een duidelijk pluspunt bij opnamen in donkere omstandigheden.
Ik heb eigenlijk geen minpunten of het zouden de 'priegelige omstandigheden' moeten zijn waarmee de accu en geheugenkaart in en uit het toestel worden genomen.

vdd 09-09-2014

Mooi toestel en gemakelijk in gebruik. Accu gaat lang mee. Kwaliteit van foto's is mooi zowel bij binnen als buiten foto's.
Door geringe afmetingen goed mee te nemen in handtas of in broekzak.