Sony Cyber-shot WX DSC-WX350 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 261 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot WX DSC-WX350 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Groffen 10-07-2016

Sony dsc-wx350

Goede camera met veel functies en erg gemakkelijk in gebruik. Wifi functie is ook makkelijk, zo kan je de foto's meteen doorsturen naar bv je computer of smartphone.

Ties 15-05-2016

Mooie compactcamera

Strak design, eenvoudige bediening. Heeft een prima lens. Met de automatische instelling zijn prima foto's te maken. De camera heeft echter de mogekijkheid om zelf instellingen te kiezen. Dit is een groot voordeel. Kortom: een prima camera voor de gewone foto's.

ezinken 24-03-2016

Prima maar wel erg klein voor grote handen

Ik heb dit toestel een paar dagen in mijn bezit gehad maar ik ben erachter gekomen dat deze kleine camera's niet voor mij geschikt zijn. Ik gebruik voor mijn werk een camera, eerst een Sony DSC HX300 maar vanwege het ongemak (groot en lomp) wilde ik een kleinere camera hebben. Dat werd de Sony DSC-WX350 maar omdat ik met 1 hand de foto's maak zit ik telkens met een vinger voor de flitser, zeer ongeschikt dus. Ik zag dat heel veel goedkope kleine camera's dit probleem hebben met de flitser. Ik heb de WX350 ingeruild voor een WX500, die heeft de flitser in het midden zitten. Nadeel is de aanzienlijk hogere prijs.

Jasper 12-02-2016

Ik ben echt vreselijk geschrokken van de fotokwaliteit van deze camera. Ik heb m gekocht op basis van aardig goede recensie hier, en omdat ik een snelle, kleine pocketcamera met zoom wilde hebben voor de 'vlugge foto's' (daarop scoort de camera goed). Gisteren in de alpen eens goed vergeleken: de fotokwaliteit van een iphone 5s en de DSC-WX350. De kleuren van de sony zijn echt vreselijk flets, welke stand ik ook probeer. Het verschil is echt enorm groot. Ook bij inzoomen/panoramafoto's zie ik de pixels als ik ze terugkijk op een laptopscherm. Ik baal onwijs van de aankoop en kan als advies geven: Echt niet doen. Helaas.

Arnold 12-10-2016

100% eens. De kleuren lijken overbelicht en ver van de werkelijkheid. Verder weigerde de camera al in de eerste maand na de aankoop. 6 weken in reparatie. Geklaagd bij Sony, maar helaas geen reactie. Dus men is gewaarschuwd

bert2004 30-04-2017

Ik kan me er totaal niet in vinden. Ik kan niets zeggen over dat het toestel diens weigerde en volgens mij is het naar beneden halen van het merk hier. De foto's zijn uitstekend en ik kan u verzekeren dat ik wat gewend ben.

Robbedoes 25-11-2015

Deze fotocamera heb ik afgelopen weekend gekocht. Tijdens het fotografen van de doop van mijn dochter heeft deze camera dienst gedaan. Mijn ervaring is dat de fotokwaliteit niet zo goed is als mijn vorige Canon Ixus 230 camera. In duistere omgevingen zijn de foto's met flits erg overbelicht terwijl de foto's zonder flits niet scherp zijn. In omgevingen met veel licht dan zijn de foto's ook weer snel overbelicht. De automatische instellingen met de Canon waren veel beter. Ik ga de komende tijd de instellingen met eens goed bestuderen anders dan ga ik deze camera weer inruilen.

peppertje7 17-09-2015

Prima camera om met voldoende licht mooie scherpen fotos en filpjes te maken.
Zoomt goed in.
Fijn klein formaat en niet zwaar van gewicht.
Maar,..resultaat flits valt tegen, en een heeele lange opstart en verwerkings tijd.
Niet de camera waar je spontaan "even snel" een leuk plaatje schiet, wat je wel verwacht met dit formaat.
De " burst functie"( serie opnamen), valt ook tegen, met namen de verwerking en de snelheid van de opnamen.
Verder heelveel keuzen menus. Wat moet je er mee? Had ik liever een een overzichtelijke beschrijving gehad niet op een pc of een SD kaartje.
Prima voor geposeerde fotos.
Ik zou de kamera willen ruilen voor goedkoper en eenvoudiger model.
Fijne dag

bert2004 08-07-2015

Ik heb drie camera's mogen testen dat is de Nikon S7000 en de Canon SX610 HS en de Sony DSC-WX 350.
De Nikon ziet er het mooist uit en voelt behoorlijk degelijk aan. De foto's zijn subliem te noemen. Bij filmen en tevens het punt waarom hij is weggaan is dat hij zich niet scherp kon stellen op rood gekleurde bloemen, iets wat de Sony en Canon wel konden.
Daarbij gaat de draaiknop bovenop heel erg stroef, eigenlijk niet normaal en daarbij ide accu capaciteit genomen die niet erg toereikend is, is het de Nikon niet geworden.
De Canon was het grootst van allemaal en zag er ook degelijk uit. Foto's waren goed te noemen. Min punt was het achterblijven van scherpstellen bij in en uit zoomen terwijl je filmt.
Zoals ik wel bijna kon vermoeden en waarom probeer ik steeds iets anders is het de Sony geworden.
Ondanks de behuizing me het minst aansprak qua degelijkheid ging ik toch voor de foto en filmprestaties en daar scoorde de Sony het beste. Foto's en het filmen is om de kwellen zo goed.
Daarbij de volautomatische in wat voor foto je ook neem, hij past zichzelf goed aan, zelfs de macrostand is daarbij inbegrepen. Daarbij is de accu capaciteit enorm.
Op de behuizing verliest hij, maar qua bediening met een scrolwieltje en de foto en film prestaties is de Sony voor mij de winnaar.

Hendrik Cartier Bresson 07-04-2015

Handig kleine camera; neem je zo mee in je zak.
Goede zoom.
HD-filmpjes.
Beter (scherper, sneller) dan smartphone.

ReeuwijkS 12-03-2015

Het is een erg fijne camera met heel veel mogelijkheden. Ik heb veel mogelijkheden geleerd door het gewoon uit te proberen. De stand waarbij de camera zelf bepaald in welke modus de foto gemaakt moet worden is erg fijn om mee te werken. Hierdoor is de foto altijd van goede kwaliteit. De wifi optie is echt een luxe, het is leuk om op deze manier snel je foto's te verspreiden of op te slaan. De batterij gaat lang mee. Kortom een fijne camera met veel mogelijkheden.

Bernardje 04-03-2015

Heerlijk snel werkende camera met goede kwaliteit foto's en films. Alleen jammer dat het verwijderen van foto's omslachtig is, dit kan niet met de computer dus moet allemaal op de camera gebeuren.

reinierduindam 04-03-2015

Een fijne camera die mooie kwaliteit foto's maakt. Camera is ook erg snel! Net 3 weken mee naar Maleisie meegenomen en super tevreden!

Hans Kr 04-03-2015

Ik gebruik het toestel als 2e handzame camera. Het toestel maakt mooie foto's. Het grote zoombereik en het compacte formaat was voor mij aanleiding het toestel te kopen. Een leuke optie is de WiFi connectie, je kunt het toestel bedienen via een smartphone, waarbij de smartphone het zoekerbeeld laat zien, zoomen is dan ook mogelijk.

MartijnFR 03-03-2015

Kwaliteit van de foto's is over het algemeen goed, enkel met slecht weer in de avond wil er nog wel eens wat ruis optreden.

Evads 03-03-2015

Ik wilde een compacte camera met een groot zoombereik. Deze Sony voldoet aan mijn wensen. Mooie foto's, waarbij de stabilisator goed werkt bij inzoomen. De camera is gemakkelijk binnenshuis te gebruiken, want bij weinig licht een goed resultaat

Karola1 14-09-2015

Is dat echt zo met foto's binnen? Ik zoek nl een toestel dat goed binnen kan fotograferen zonder dat ik er van alles voor hoef te doen.

Arcin 03-03-2015

We hebben de camera nu ongeveer een maand in gebruik. Onze vorige camera was ook een Sony en deze was ons goed bevallen. Dus nu ook maar weer besloten om een Sony camera te kopen. Deze camera bevalt ons prima, vele mogelijkheden door de diverse instellingen en gebruiksvriendelijk. Prima camera!

Lambert Ubels 02-03-2015

Eerst de Sony DSC-HX7V (10x optical zoom) gekocht vanwege zijn perfecte foto's. Wilde echter een groter zoombereik. Verbluffend, dat deze camera ook in elk zoombereik weer zulke geweldige foto's maakt.
Ook onder minder goede lichtomstandigheden erg goede foto's

Jan1315 01-03-2015

Mooie compacte camera, past makkelijk in mijn zak en maakt prima foto's.
Ontzettend veel mogelijkheden wat nog wel wat tijd vergt om ze goed leren te gebruiken. Bijgeleverde gebruiksaanwijzing stelt niet veel voor en telkens op je PC nalezen hoe eea moet is toch wel lastig.
Sommige bedieningsknopjes zijn wel erg klein, maar dat is wellicht inherent aan de compactheid. Scherm is in zonlicht slecht te zien.
Camera voelt stevig aan, maar over de degelijkheid valt na 1 maand nog niet zoveel te zeggen.

iris2331 01-03-2015

Hele fijne lichtgewicht camera die toch hele mooie foto's maakt. Je stopt hem zo in je zak. Veel mogelijkheden zoals een speciale optie om zo goed mogelijk (bewegende) dieren toch goed op de foto te krijgen, een nacht stand en zelfs eten ziet er nog lekker uit (meestal ziet eten er ranzig uit op foto's). Voor deze prijsklasse een hele goede camera, ben er erg blij mee.

Mohamedyehia 27-02-2015

Makkelijk te gebruiken toestel met mooie kwaliteit foto's als resultaat, kan ik foto's direct naar Smartphone sturen dat is erg prettig.
Deze camera stelt zich snel scherp, waardoor je mooie foto's krijgt en alle mooie momenten kan vastleggen.
Deze Camera is echt klein en kan makkelijk in de zak stoppen
Na een maand gebruiken, Ik ben blij dat ik deze camera gekocht heb

carlako 26-02-2015

Ben de Olympus gewend, ook ervaring met Nikon en vind deze helemaal niet gemakkelijk in gebruik. Al die icoontjes op het startscherm dwingt je de gebruiksaanwijzing in het boekje te lezen, waar ik dus echt een hekel aan heb. Kwaliteit van de fotoos niet overweldigend. Ik zie bv niet veel verschil met de fotoos van mijn telefoon. Vind het toestel ook een beetje dik, maar heb hiervoor gekozen omdat mijn laatste Nikon bij veel fotograferen (denk aan in een sessie < 100) oververhit raakte en geen goed belichting meer gaf. In dit toestel zit een andere mechanisme waardoor dat niet kan voorkomen.

sebastianvdhoeven 26-02-2015

Makkelijk te gebruiken toestel met mooie kwaliteit foto's als resultaat. Ook het feit dat foto's direct naar ipad kunnen worden gestuurd is erg prettig. Daarnaast erg fijn dat er zowel eigen instellingen gebruikt kunnen worden als gebruik maken van gezicht / voorwerp detectie en automatische instelling van de juiste functies

AnneBarcelona 26-02-2015

De Sony-cybershot DSC-WX350 heb ik aangeschaft net voor vertrek naar Barcelona. Het is een heel fijn toestel, zeer makkelijk te gebruiken en erg snel. De camera stelt zich snel scherp, waardoor je mooie foto's krijgt en alle momenten kan vastleggen. Zelf vind ik de panaroma functie ook erg fijn werken.

Kwaliteit foto - stelt zich snel scherp, en mooie heldere foto's ontstaan, zelfs in wat donkere ruimtes.
Mogelijkheden - Meerder modes, dat is erg fijn. Je wisseld makkelijk en de panorma functie is erg mooi.
Gebruikgemak - Simpel in gebruik en snel
Vormgeving - Het is een mooi voormaatje, hij heeft 20x zoom, maar is toch heel compact. en ligt goed in de hand.
Degelijkheid - De camera voelt als een degelijk apparaat en de omhuizing is prima.
Hoe lang in je bezit - Sinds 31januari, maar al gelijk op vakantie mee geweest en dus goed uitgetest. Heel fijn is dat je makkelijk via usb je foto's op de computer kan zetten en dit niet met het kaartje hoeft, nieuwere laptops beschiken vaak niet meer over een imput voor de kaart. Ook gaat de accu lang mee, veel foto's gemaakt in 6 dagen, maar maar een keer opgeladen.

Er mooie compacte camera. Ik ben er zeer tevreden over!

Markvh1978 25-02-2015

Goede camera met veel opties

In December de WX350 gekocht ter vervanging van een defecte camera.
Gekozen voor deze camera vanwege het grote zoom bereik en de wifi connectie. Verder gebruik ik al jaren sony camera's en ben altijd tevreden geweest met de kwaliteit van de foto's, het gebruiksgemak en de duurzaamheid.
Voor elke situatie zit er wel een instelling op.
De camera ook meegenomen naar Disney on Ice en de kwaliteit van de foto's op afstand en met weinig licht was zeer goed.
Verder is het een mooie camera met een goede batterij duur.

troniuz 25-02-2015

Het is een fijn toestel die bovengemiddeld mooie foto's maakt. Er zit ook een vaste oplader bij wat wel fijn is en ik waardeer het apparaat dan ook met een 9.

leon2003 24-02-2015

De camera heeft een zeer praktisch formaat, die je zo in je jaszak oid stopt. Camera heeft vele mogelijkheden.