Sony Cyber-shot H DSC-H400 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot H DSC-H400 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

W. Fennis 07-02-2018

Prima camera met nare beperking...

Geweldige camera qua fotoresultaten. Echter wel met een groot probleem waar iedere koper onvermijdelijk tegenaan loopt:
Bij intensief gebruik treedt er binnen 2 jaar stabiliteitsstoring op, iets waarvoor de lensunit moet worden vervangen. In mijn geval was dit nog binnen de garantietermijn maar nu, anderhalf jaar na vervanging, treedt dezelfde storing opnieuw op en nu dus ZONDER garantie...
Het is inmiddels een zeer bekend probleem bij deze camera. Zal ook de reden zijn dat de aankoopprijs spontaan zo'n 100 euro omlaag is gegaan en het toestel nu beduidend goedkoper is dan zijn (eerst goedkopere) zusje, de DSC HX300.

Pluspunten

• Oneindig veel mogelijkheden

Minpunten

• Zie toelichting

Rob Hendriks 03-01-2018

Robuust, uitstekend voor beginnende fotograaf

Deze fotocamera is robuust en uitermate geschikt voor beginnende fotografen. Zelf ben ik de Sony HX 300 gewend, en de H 400 biedt toch minder mogelijkheden. Met name het scherpstellen van bewegende objecten levert problemen op. Voor het maken van 'stilstaande beelden' is dit toestel wel geschikt. Hij is handig in gebruik, en de zoom is ruim voldoende.

Pluspunten

• Robuust en goed hanteerbaar
  • Na instellen snel gebruiksklaar
  • Prima voor beginners
  • Redelijke kostprijs

Minpunten

• Werkt matig bij bewegende objecten
  • Keuzemenu beperkt

Blanca 06-07-2016

Super goede en betaalbare camera

Toestel is goed betaalbaar en heeft een super goede kwailteit. Veel functies en mogelijkheden.
Je hebt eigenlijk een professionele camera in je bezit, maar dan voor een hele leuke prijs.

RikD87 27-05-2015

heb deze Sony nu sinds januari 2015 en ben er nog steeds erg blij mee. met zijn flinke 63X optische zoom en 20.1MP en 1200+ MAH accu heb je zeeen van mogelijkheden. het is geen kleine camera waardoor hij zeer prettig in (grote) je handen ligt.

met zijn 63x optische zoom kun je zeeeeer ver inzomen, echter doet dit niet zonder een statief want elke beweging (ademen) ga je merken.

ik heb voor dat ik hem kocht maanden lang rond gekeken voor een goede compactcamera met de body, superzoom en enkele mogelijkheden van een DSLR voor rond de 200/220euro en naar mijn mening is dit de beste op dit moment.