Olympus STYLUS Traveller SH-50 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus STYLUS Traveller SH-50 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marco420 18-12-2013

Afrader als je voor echte scherpe foto's gaat.
Zelfs op korte afstand niet gestoken scherp.
Met tele 24 krijgt ie alleen maar wazige/onscherpe foto's.

Wel goede video.

Teruggebracht naar media markt en geld retour. Helaas hadden ze geen nikon 1 systeemcamera (S1 in het wit).

ik heb 30 euro meeer betaald voor de nikon 1 (S1) in het wit (279 euro) en er geen seconde spijt van.

Met 10 megapixel (de olympus heeft 16 megapixel)en betere processor en chip superscherpe foto's. Overigens is de autofocus zo goed dat de films ook beter zijn als d olympus.

Jammer want het is een heel degelijke camera met mooie specs.

nibell 15-10-2013

Uitstekende point and shoot camera met een groot zoombereik. Goede kwaliteit foto's met vooral veel scherpte en mooie kleuren. Veel mogelijkheden en instellingen mogelijk. De camera heeft bij maximale zoom wel moeite om de scherpte te behouden. Daarnaast is vermeldenswaard dat de filmkwaliteit uitstekend is. Zeer handzame camera met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb eerst de sony HX-50 uitgeprobeerd maar ik vond de gemaakte foto's van de sh-50 toch meer overtuigen. Aanrader!