Samsung WB800F wit - Reviews

Optische zoom
21 x
Filmen in full-hd

Pot Top 24-02-2015 Product paar dagen in bezit

Super produkt voor die prijs, mooi solide en compact en zeer eenvoudig te bedienen ongekende resultaten ook voor beginners

Schippertje777 21-04-2014 Product paar dagen in bezit

Ik vind hem super! Ik wilde een superzoom, en die heb ik nu. De wifi werkt goed als je bij een sterke verbinding bent. Maar dat is met je telefoon ook. ;-)

Alleen het snoertje om op te laden is erg kort. Nog geen 15cm denk ik. Dus ik neem straks op vakantie een verlengsnoer mee. Anders moet mn camera hangend aan zn snoer laden, en dat lijkt me geen goed idee.

De camera past niet in gewone cameratasjes. Alleen de 2 van samsung sluiten goed aan. Die zijn dan ook gemaakt voor deze camera. De rest is nét te klein (Zeker die uit de combideal bij bol.com) of je koopt veel te groot.

Silencethefoe 11-09-2013 Product maand in bezit

9,6
Goede en snelle service door Foto Semeins uit Tiel.
Scherpe prijs, scheelde een hoop ten opzichte van andere sites!
Goede en duidelijk advies via de chat en het gratis telefoonnummer! Roeland

Davemaris 23-06-2013 Product maand in bezit

Ik heb deze camera nu een maand en vind het een super camera, de wifi opties erop werken goed, vooral op mijn samsung S3! Indd als je aan het filmen bent en je in en uit zoomt dan hoor je dat bij het bekijken, dit is dan ook het enige nadeel wat ik kan verzinnen, veel opties en veel extra's voor een camera in deze maat en prijs!! Zeker een aanrader dus!

Nicolemerlijn 26-03-2013 Product paar dagen in bezit

Heb de camera een paar dagen in bezit. Ben er erg blij mee! Haarscherpe foto's. Zelfs bij het in en uitzoomen met filmen blijft het beeld scherp.
De overdracht van foto's naar email e.d. Gaat supersnel!