Samsung WB800F wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WB800F wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pot Top 24-02-2015
Geschreven voor: Samsung WB800F wit

Super produkt voor die prijs, mooi solide en compact en zeer eenvoudig te bedienen ongekende resultaten ook voor beginners

Schippertje777 21-04-2014
Geschreven voor: Samsung WB800F wit

Ik vind hem super! Ik wilde een superzoom, en die heb ik nu. De wifi werkt goed als je bij een sterke verbinding bent. Maar dat is met je telefoon ook. ;-)

Alleen het snoertje om op te laden is erg kort. Nog geen 15cm denk ik. Dus ik neem straks op vakantie een verlengsnoer mee. Anders moet mn camera hangend aan zn snoer laden, en dat lijkt me geen goed idee.

De camera past niet in gewone cameratasjes. Alleen de 2 van samsung sluiten goed aan. Die zijn dan ook gemaakt voor deze camera. De rest is nét te klein (Zeker die uit de combideal bij bol.com) of je koopt veel te groot.

Silencethefoe 11-09-2013
Geschreven voor: Samsung WB800F wit

Goede en snelle service door Foto Semeins uit Tiel.
Scherpe prijs, scheelde een hoop ten opzichte van andere sites!
Goede en duidelijk advies via de chat en het gratis telefoonnummer! Roeland

Wijmpie 05-10-2013

Sorry, maar dit is geen review over de camera.
Je vertelt alleen maar wat over de verkoper.
Wat meer informatie over de camera was interessanter geweest...

Davemaris 23-06-2013
Geschreven voor: Samsung WB800F blauw

Ik heb deze camera nu een maand en vind het een super camera, de wifi opties erop werken goed, vooral op mijn samsung S3! Indd als je aan het filmen bent en je in en uit zoomt dan hoor je dat bij het bekijken, dit is dan ook het enige nadeel wat ik kan verzinnen, veel opties en veel extra's voor een camera in deze maat en prijs!! Zeker een aanrader dus!

RoosPiek 24-06-2013

Ik heb de camera retour gedaan om het ratelende geluid wat je terughoord van het in en uit zoomen met het filmen.Het leek wel of die stuk was zo'n raar geluid, je hoorde het ook alleen als je het filmpje terugkeek.
Heb hem geruild voor de Sony HX20V die bevalt perfect, geen wifi maar daar heb ik nu een sandisk eye-fi geheugenkkart voor.

Nicolemerlijn 26-03-2013
Geschreven voor: Samsung WB800F blauw

Heb de camera een paar dagen in bezit. Ben er erg blij mee! Haarscherpe foto's. Zelfs bij het in en uitzoomen met filmen blijft het beeld scherp.
De overdracht van foto's naar email e.d. Gaat supersnel!

RichiDH 30-03-2013

hoi Nicole goed om een eerste review te lezen over deze camara. Ik ben zelf ook van plan om deze camara te gaan kopen, heb je ook al fotos in het donker geschoten? en zit er veel detail in de gemaakte foto's?

RoosPiek 06-05-2013

Hallo,

Ik heb deze camera bijna 2 weken in bezit, en kan me alleen maar aansluiten bij de review hierboven.
Superscherpe foto's en filmpjes en de overdracht via de wifi gaat ook supersnel en makkelijk.

Ik heb alleen bij het filmen als je in/uitzoomt dat je dat erg terughoort op het filmpje, heeft u dat ook?

Alvast bedankt