Canon G5 X Mark II

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon G5 X Mark II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MRoubos 30-08-2021

Super

Geschreven voor: Canon G5 X Mark II

Kleine compacte camera. Goede beeldkwaliteit. Makkelijk te bedienen en in te stellen. Top

Pluspunten

• Klein
  • Beeldkwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Geen draaischerm

jp 02-11-2020

een perfecte compact-camera

Geschreven voor: Canon G5 X Mark II

keuze gevallen op de canon g5 x II. Maakt uitstekende foto's. Camera is heel handig in gebruik en simpel / logisch instelbaar. De wifi koppeling met mobiel maakt het mogelijk de gps-fotolocatie toe te voegen. Een volwaardige camera die beslist mee gaat op reis.

Pluspunten

• afmeting (compact)
  • zoombereik
  • kantelbaar display

Minpunten

• prijs (versus de G7 X III)

kim v 01-01-2020

goede lens, bediening bijna net als pro toestellen van Canon

Geschreven voor: Canon G5 X Mark II

Het toestel is zeer lichtsterk en heeft een groot zoombereik tot 120 mm. Het voelt zeer degelijk aan en het menu is bijna hetzelfde als op de pro spiegelreflex toestellen. Als ik de foto's op de computer uitvergroot bekijk, ben ik erg blij met het resultaat.

Het toestel is verder mooi klein zeker in vergelijking met pro spiegelreflex toestellen).

Pluspunten

• klein
  • lens