Nikon COOLPIX S3300 groen - Reviews

Optische zoom
6 x optische zoom
HD type
HD-ready

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon COOLPIX S3300 groen op Kieskeurig.nl.

5,8

PhebeT 28-05-2013
  • Product half jaar in bezit

2,2
Mijn oude camera begon slecht te worden na vele jaren gebruik: zeer lange sluitertijd, foto's niet meer zo scherp, flitser werkte niet goed meer etc.

Daarom op zoek naar een handige camera om leuke foto's mee te maken van onze kinderen en onze korte vakantie naar de Efteling ter gelegenheid van een jubileum (onze eerste vakantie in 8 jaar)
Deze camera leek te voldoen aan mijn eisen (leuke foto's maken) en had goede reviews.

Maar wat een teleurstelling, de sluitertijd van deze camera is nog erger dan mijn versleten camera, foto's zijn wazig, overbelicht, onderbelicht etc. maakt niet uit welke 'scene-keuze' je gebruikt, zelfs automatische scene-keuze hielp voor geen meter. Daarnaast is de camera zo vreselijk langzaam, als je het knopje indrukt duurt het minimaal 10 seconden voordat hij 'klikt' waardoor je nooit een leuke spontane foto kan maken. En van de vibratiereductie heb ik al helemaal niets gemerkt. Daarnaast zit er bij sommige foto's een 'vlekje' alsof de lens vies is, terwijl deze schoon is, en bij een vieze lens zou dit op alle foto's te zien zijn.
Ik ben echt heel erg teleurgesteld in deze camera, ik heb meer dan 100 foto's gemaakt tijdens onze korte vakantie naar de Efteling en heb geen bruikbare foto's voor ons fotoalbum, de laatste dag heb ik de camera niet eens meer uit mijn tas gehaald.

De camera is klein en licht van gewicht, iets waarvan ik dacht dat handig zou zijn, maar ik moet zeggen dat ik dit toch minder fijn vind dan verwacht, de camera voelt nogal kwetsbaar aan en is moeilijk te bedienen (voelt aan als een wegwerp camera)
Het was dan geen ontzettend dure camera, maar toch, voor deze prijs en van dit merk had ik veel en veel beter verwacht.

Sharona94 30-12-2012
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb deze camera nu een paar maanden, en ik ben erg blij ermee. Ik heb zeker geen spijt dat ik hem gekocht heb!
Ik vind de vormgeving geweldig, ik heb zelf de paarse variant en hij ziet er gewoon echt leuk uit.
De foto's die de camera maakt zijn voor mij prima. Ik denk dat iemand die professionele foto's wil geen compactcamera moet kopen en dan zeuren over de kwaliteit. Koop dan een duurdere camera.
Ook filmpjes zijn prima kwaliteit. Er zit een kabel bij de camera om aan te sluiten op de televisie zodat deze als extern beeldscherm fungeert. Heel handig voor het bekijken van foto's en filmpjes met de hele familie!

Overall ben ik heel tevreden met deze camera en zou hem dan ook zeker aanraden!

PNuH 23-10-2012
  • Product half jaar in bezit

4,2
Heb dit toestel in het voorjaar aangeschaft voor mijn dochter en we zijn alles behalve tevreden. Dit is gewoon het slechtste fototoestel dat we thuis al gehad hebben. We hebben een Medion (Aldi) en een Samsung die veel beter presteren en deze waren goedkoper in aankoop. De kwaliteit van de foto's genomen 's avonds met deze Nikon, zijn ronduit "belabberd".
En dan is er nog een probleem met dit toestel.
1 maand na gebruik verscheen er een grijze balk bovenaan het beeld (zowel op het lcd scherm zichtbaar als op de foto zelve). Dus binnen gedaan ter reparatie/nazicht. Na enkele weken terug gekregen en de balk was verdwenen. Maar nu begon het toestel DCIM mappen aan te maken bij de vleet. Maar het was werkbaar.
Nu onlangs ging mijn dochter het toestel gebruiken op een feestje. En rara...nu staat het scherm vol grijze strepen, de mensen op de foto's lijken zebra's. Dus zullen we het toestel nogmaals binnenbrengen. Denk er toch aan om een ander merk aan te kopen. Dit was onze eerste maar tevens laatste Nikon compact camera.

brabander07 19-12-2012

alsje rer toch zo'n probleem van maakt, ga dan een skijken voor een dSLR. ik werk met een nikon d70(lensen: 18-105 en 55-300 af VR) én met een sony powershot... allebei zijn ze gekocht voor verschillende doelen. de nikon kan wat de powershot niet kan en vice versa.

en misschien met u gewoon leren de toestellen leren instellen...

OtjeHelmond 21-06-2012
  • Product maand in bezit

Leuk toestel & mooie prijs. Maar helaas spijt van mijn aankoop. Bij weinig licht of spelende kinderen onzuivere foto's. Daardoor na 1 maand al op zoek naar een ander toestel.

H v d V 07-10-2012

heb deze nu twee dagen in het bezit.
maar vind dat hij bij weinig licht wel zuivere foto`s maakt.
is niks mis mee.
met spelende kinderen nog niet uit geprobeerd.
maar doe ik nog later op de dag ,dan zet ik hier mijn ervaarring nog op deze site wat ik er van vind