Nikon CoolPix S9300 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon CoolPix S9300 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Marcbeek 24-09-2014
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9300 zilver

Zolang ik dit toestel heb gehad ben ik niet tevreden geweest over de kwaliteit van de accu. Deze is zeer snel leeg. Nu is het toestel 2 jaar en 2 maanden oud, dus net buiten de garantie, en weigerd elke dienst. Niet meer op te laden en niet meer in te schakelen. Nikon vraagt € 128,- reparatie kosten. Dit was mijn eerste en laatste Nikon.

clammerts 01-03-2015

Ik heb dus nu hetzelfde met de Nikon coolpix s9300. Na precies 2 jaar weigert de camera nog elke dienst.

FunsWSS 31-12-2013
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9300 zwart

Foto's zijn niet altijd even scherp in de auto stand.
Het geluid bij de videofunctie is zeer belabberd!
Verder een fijne camera snel mee uit de voeten te kunnen.
Voor het echte werk is het toch aan te raden een goede spiegelreflex te hebben.

Dr.Mudd 14-06-2013
Geschreven voor: Nikon COOLPIX S9300 zilver

Deze camera twee weken gehad en toen teruggestuurd naar CoolBlue omdat de scherpte van de foto's tegen viel. Voor de rest vond ik het een prima camera, klein en snel.

Ruthger de berejager 27-08-2012
Geschreven voor: Nikon CoolPix S9300 rood

Kwaliteit foto:Bijzonder mooi zelfs uitvergroot op de tv haarscherp beeld natuurlijke kleuren.
Mogelijkheden:Door de vele instellingen die overzichtelijk op te roepen zijn via menu ga je op een speelse manier de camera gebruiken.
Gebruiksgemak:ondanks de vele mogelijkheden wijst het menu toch vrij eenvoudig de weg het is een camera waar je snel vertrouwd mee raakt.
Vormgeving:Ja het oog wil ook wat nou ik moet zeggen ik was verrast toen ik hem in handen kreeg ..een juweeltje.
Degelijkheid:Kan ik natuurlijk nog niets van zeggen maar hij voelt en straalt degelijk uit .
Tot slot ik ben er heel blij mee

Jappaloe63 24-02-2013

Ik heb deze camera ook alweer een tijdje.Maar het lukt me moeilijk om scherpe foto's te maken.
Weet jij hoe die komt?
Verder vind ik de flitser ook niet ideaal op die plaats.

robert1805 10-01-2013

beste ruthger
kun je ook zeggen hoelang je ongeveer met de accu doet?
alvast bedankt voor de info
mvg. robert