Canon Digital IXUS 125 HS zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Canon Digital IXUS 125 HS zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

T. van Wynen 22-05-2013

Positief: Full hd filmen gaat vloeiend zonder schokjes. Presteert heel goed bij weinig licht. Helder display ook bij veel zonlicht.Goedkoop.Alles top maar toch teruggebracht omdat:
Negatief. Ziet er heel saai uit. Behuizing is van goedkoop plastic. Zoomknop is van gammel plastic.

T. van Wynen 22-05-2013

Was ik nog vergeten. Bij het filmen maakt in- en uitzoomen veel lawaai in de opnamen.

fracam107 24-05-2013

" Behuizing is van goedkoop plastic" Nee hoor de behuizing is wel degelijk van metaal.
Dus wel correct zijn met je review.

pim22 02-06-2013

Dit apparaat is van aluminium en dat is niet magnetisch. Basiskennis.

T. van Wynen 24-05-2013

was ik nog vergeten: de knopjes op de achterkant en ook de grote ronde selectieknop zitten diep verzonken en daardoor moeilijk te bedienen.

T. van Wynen 26-05-2013

fracam107.Ik ben teruggegaan naar de winkel en heb zelfs een magneet meegenomen. Verkopers en ik zijn overtuigd dat behuizing 100% van plastic is. Mijn review is weldegelijk correct en gebaseerd op uitgebreid testen.Ik ben nog steeds heel blij dat ik mijn geld terug heb. Voortaan graag deskundig reageren en niet op basis van misleidingen en veronderstellingen.