De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nest Hello op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

kostenzer 17-05-2021

Te impulsieve aanschaf Google Nest Hello

Geschreven voor: Nest Hello

Gekocht puur vanwege beoordeling van de consumentenbond. Had ik niet moeten doen. Er zijn extra kosten nodig voor de juiste aansluiting. Dan €60 per jaar voor Google. Daarvoor had de bel toch wel goedkoper gemogen.
Het design is kwestie van smaak. Ik vind het niet slecht, maar iets bijzonders vind ik het ook weer niet. Gezichtsherkenning lukt meestal wel, maar beslist niet altijd. Het wordt niet door iedereen op prijs gesteld. Je weet niet wat Google daadwerkelijk met de gegevens doet.
Ik heb het internet voor de bel afgesloten. Weer tevreden vrienden. Spaart geld, maar dan blijft er van de extra functionaliteit niet meer zoveel over.
Ik overweeg hem op marktplaats te zetten.
Het was een te snelle impulsieve koop.

Pluspunten

• gezichtsherkenning

Minpunten

• gezichtsherkenning wordt niet altijd gewaardeerd
  • aansluiting kost extra.
  • €60 per jaar abo.

Jurgen 24-05-2020

Koop 'm niet voor de gezichtsherkenning

Geschreven voor: Nest Hello

Als je je bewust bent dat je de beltrafo moet vervangen is de installatie relatief simpel, helemaal als je geen ouderwetse bel meer wil. Ik heb voor de hello gekozen vanwege de integratie met de Home mini's. Deze melden iedere keer netjes dat er gebeld is en dat er iemand voor de deur staat. En dat is nu net waar de schoen wringt. Hij hoort (met een aware abonnement) aan te geven wie er voor de deur staat maar doet dat helaas maar zelden. Hij zet netjes afbeeldingen onder de juiste persoon maar blijft in plaats van een naam " een persoon" melden. Beweging voor de deur gaat beter maar bij aanbellen helaas niet.

Pluspunten

• Integratie met Google Home (mini's) ipv chime
  • Bewegingsdetectie

Minpunten

• Daadwerkelijke melding van herkend persoon
  • Vaak aangepaste beltrafo vereist

Frank 29-10-2018

Perfecte deurbel alleen installatie heeft aandacht nodig

Geschreven voor: Nest Hello

Perfecte deurbel en ook goed te installeren wanneer je huidige deurbel op 16-24volt is en dat is nergens in Nederland. Om je huidige bel of gong te behouden heb je voeding en relais nodig en wat electronica kennis of het advies volgen en 100 euro voor monteur betalen die die spullen ad 40 euro installeert. Deurbel is top met een abonnement van 5euro per maand. Kostbaar maar beter dan niet te koop. Alternatief is minstens net zo duur met alle onderdelen erbij en minder functionaliteit.

Pluspunten

• HDR camera en bediening op afstand
  • Opslag beelden en terugkijken
  • Zones voor bewaking
  • Kwaliteit en uiterlijk van de bel
  • Installatie mits 16-24 volt

Minpunten

• Installatie en extra voeding en relais bij 8volt
  • Best kostbaar alles bij elkaar