Fysic FDC-250 Draadloze digitale deurbel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FDC-250 Draadloze digitale deurbel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

dries 16-07-2020

mooi apparaat

Er zijn twee minpunten de bel van dit apparaat staat veel te hard ik heb alles precies zo gedaan als in het boekje staat maar als je het vollume nu op 1 groen streepje zet of volledig groen de bel blijft knalhard bellen, is niet te regelen. en bij de binnen unit zit aan de rechterkant een gaatje met daarboven een sleuteltje er word nergens beschreven waar dit voor diend

Arjan 25-05-2020

Fysic FDC-250 deurbel met camera

Deze deurbel aangeschaft omdat deze zowel op batterijen en op een voeding aangesloten kan worden. De montage en installatie zijn erg eenvoudig en ook de bediening is erg makkelijk.
Ik heb de beldrukker en camera aangesloten op een 8V trafo zodat we nooit problemen hebben met de batterij. Het beeld is duidelijk en de terug spaak mogelijkheid is ook erg makkelijk.
Al met al een prima aankoop, met een hoop gemak.

Pluspunten

• makkelijk en eenvoudige installatie
  • mooi uiterlijk
  • draadloze werking

Jan 20-11-2019

Kan op batterijen en 220 volt werken. Mooi schermpje.

Het is een mooi product en werkt goed. Wij horen de normale deurbel niet omdat de keuken,
waar wij meestal zitten, ver is verwijderd van de bel. Met deze aankoop hebben wij een
signaal en beeld in de keuken. Enorm goed.

BernardB 06-03-2019

Wie staat voor de deur?

Ik heb specifiek dit product gekozen omdat het draadloos werkt met een binnenunit en niet via WiFi/internet. Met een externe voeding de buitenunit met de binnenunit geactiveerd kan worden en mijn oude bel ook werkt. De beeldkwaliteit is prima, Instalatie is simpel, draadloos! Draden van de oude bel kunnen gebruikt worden voor evt voeding buitenunit. Ik heb andere voeding gebruikt. Het laatste schroefje van de buitenunit is wel friemelwerk. verder dik tevreden!

Pluspunten

• Draadloos
  • Monitorfunctie
  • Eenvoudig te installeren
  • Uitstekend beeld

Martin A. 17-05-2019

Goedemorgen, ik heb wat vraagjes over de FDC250

Volgens de fabrikant kan ie alleen aangesloten worden op een beltrafo van 12V maar ik lees ook dat gebruikers hem hebben aangesloten op een trafo van 8V...Wat is bij u het geval ?
Verder meldt de fabrikant dat de "oude" bel niet gebruikt kan worden maar u verteld dat u dat wel gelukt is...Hoe kan dat ?

In afwachting van uw antwoord wens ik u een fijne dag,

Mvrgr Martin Adrichem