Point of View Draadloze Wi Fi Smart Deurbel met camera app

ELRO DVC040IP IP Video Deurbel - Camera met nachtzicht - met Binnengong - Bekijken en communiceren via App

9,5 (2)

Ring Video Deurbel - Zilver Draadloze deurbel met beeldopname en geluid voor tablets en smartphones

Tecknet Draadloze Deurbel met 2 Ontvangers - Plug&Play - Regelbaar Volume / Melodie / Oplichtende LED's

Bekijk alle Deurbellen/intercoms

Hofje 03-12-2017

makkelijke installatie

installatie was makkelijk en je kunt vooral overdag prima zien wie er voor de deur staat. Geluid best wel duidelijk, als je langzaam en niet te hard spreekt. Nadeel: het duurt soms een tijdje voor je melding op de telefoon krijgt en dan is je pakje natuurlijk al weg. Je ziet dan nog wel het beeld van wie er was. Omdat het speakertje al snel de geest had gegeven, waren we niet op de hoogte van aanbellers.

Pluspunten

• duidelijk beeld overdag
  • duidelijke installatie

Minpunten

• soms een uur na het bellen pas melding op telefoon
  • luidspreker na twee weken al stuk
  • luidspreker werkt alleen vlak bij de bel

Adriaantje 06-06-2018

Leuk speeltje

Had hiervoor een andere smart deurbel van doorsnee was er niet zo tevreden over voor de prijs kon ik het niet laten maar moet zeggen was makkelijk te installeren doet wat hij moet doen wel met ietwat vertraging maar dat was ook bij mijn vorige bel later in mijn domotica een klik aan klik uit gezet ook vertraging dus het moet zo zijn dat je met signaalafstanden in internet / Wifi snelheid te maken hebt.

• Kwaliteit
  • Geen abonnement nodig

Minpunten

• Nog Geen

R. de Boer 01-05-2018

Miskoop, geen garantie

Het apparaat ligt defect in de kast. Vanaf het begin deed hij het niet en door het veelvuldig monteren en demonteren ontstonden krasjes waardoor de garantie werd afgewezen. Na bezwaar toch in behandeling genomen na betaling verzendkosten. Terug bleek het apparaat nog steeds niet goed. Het wifi signaal van de bel werd niet zichtbaar. Dus complete miskoop en geld kwijt en onnodige gaten in mijn deurlijst. Nooit meer bij Pointofview iets aanschaffen!

Pluspunten

• leuke omschrijving

Minpunten

• Defect en nooit gewerkt
  • verlenen geen garantie

R. de Boer 11-01-2018

Slechte verbinding

Nadat eerst een contact defect bleek tegen verzendprijs gerepareerd. Daarna bleek de telefoon onvindbaar inhet netwerk. Wifi probleem hetgeen door pov werd ontkend.

Pluspunten

• Leuk ontwerp

Minpunten

• Slechte hardware of wifi signaal
  • Geen garantie (montagekrasjes buitenzijde)

Harley 16-04-2018

Had ik ook, na het resetten was het toestel zichtbaar in het netwerk.
Het werkt verder goed.