Ring Video Doorbell PRO - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ring Video Doorbell PRO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

B.E.T.M. van der Meulen 13-03-2021

Service Ring

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Ná garantieperiode rubber button kapot. Niet los te bestellen.
Service: oude opsturen en onder coulance volledig nieuwe ring pro.
Chapeau!!!👌

Minpunten

• De rubberen drukbutton

René 31-01-2020

retour afzender

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Hij is retour gegaan. Ik had de uitvoering met losse bel en trafo. Die trafo is zo'n module die je in een moderne stoppenkast kan laten inbouwen door een monteur.
Ik heb eerst eens een proefopstelling gemaakt om hem uit te proberen.
Mijn ervaring was dat er veel te veel tijd gaat zitten tussen het aanbellen en het uiteindelijk opendoen van de deur. De bel stuurt een signaal naar de telefoon, die moet je dus eerst even pakken, starten, verbinding maken met de bel, waarna je kan zien wie er is. Dat kost zoveel tijd dat bijvoorbeeld de pakketbezorger al weer weg is voor je normaal kunt reageren. Je moet dus eigenlijk met de telefoon in je hand en het appje geactiveerd in de gang gaan staan.
Bij schemer en duisternis is het beeld niet zo best. Korrelig en weinig contrast. Ondanks de buitenlamp.
De losse bel bezet een wandcontactdoos en maakt via wifi verbinding met de bel aan de deur, maar ondanks een afstand van 2m raakte hij continue de verbinding kwijt.
Bij mij zou hij onder een hoek van 45 graden moeten komen. Daar kan je een kunststof wig voor kopen maar die is achterlijk duur voor een simpel stukje plastic.
Ik heb dus geen monteur besteld om de trafo te laten installeren in de groepenkast, maar heb de boel weer netjes ingepakt en teruggegeven aan de winkel.

Pluspunten

• Vormgeving van apparaat en verpakking is mooi.

Minpunten

• belprocedure te tijdrovend
  • installatie redelijk ingewikkeld
  • slecht nachtzicht
  • software regelmatig de weg kwijt

Ambi 17-01-2020

Ring pro interne accu niet in Europa te koop

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Omdat Ring Pro model een interne accu heeft is het nodig hem onder de spanning houden. Wij hebben pech ermee gehad. Interne accu is na twee en half jaar kapot gegaan. Maar een vervanging is niet zo makkelijk. Deze accu is in Europa niet te koop. Als je hem te koop krijgt ( in Amerika) is vervanging niet zo makkelijk, je moet, gaan solderen. Verschrikkelijk dat zo een dure apparaat zo in elkaar zit. Het is duidelijk dat niet iedereen kan dit doen. Als je niet zo handig bent, niet kopen mensen, het is een dure grap!

Minpunten

• Duur
  • Interne accu niet verkrijgbaar en snel kapot
  • Behuizing niet sterk genoeg

Marco 03-12-2019

Makkelijke installatie en kwalitatief goed product

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Installatie is super makkelijk en stap voor stap wordt dit proces doorlopen. Kwestie van een barcode scannen en doen wat er op het scherm staat.
Heldere beelden en altijd makkelijk om op afstand te zien wie er voor je deur staat of heeft gestaan.

Pluspunten

• Installatie
  • Helder beeld en wijde kijkhoek

Alex 28-05-2019

Geluidskwaliteit zeer voor verbetering vatbaar

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Ten eerste moet je voor dit spul een ZEER goede internetverbinding hebben anders heb je gewoon pech gehad. Dan werkt dit apparaatje niet best. Ik heb een ZIGGO 500 Mbit/s internetverbinding en bij mij stokt het video beeld af en toe en de geluidsweergave heel veel meer dan mij lief is. De kwaliteit van het videobeeld is verder perfect: de geluidskwaliteit een stuk minder.

Pluspunten

• scherp beeld
  • veel instelmogelijkheden

Minpunten

• videobeeld stokt af en toe
  • geluidskwaliteit niet best. Geluid valt soms weg
  • (zeer) snelle internetverbinding benodigd
  • Als NL-er kan je niet shoppen in de US shop
  • NL shop veel kleiner dan de US versie

johan588314 08-06-2018

RING doet niet wat beloofd !

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Installeren een groot drama,hulp van leverancier gehad.
Wifi signaal moet zeer sterk zijn .
Gebruiksaanwijzing niet volledig, in veel talen behalve NED.
De deurbel werkt soms niet via de motion detector geen video beeld.
Motion detector is totaal onstabiel en slaat willekeurig aan.
Opslaan in de Cloud van de video's kost geld ,betaling alleen via creditcard die mij als gepensioneerde werd geweigerd.

helicopter52 20-11-2018

Je hebt helemaal gelijk johan588314 , inderdaad installeren is een drama ofwel werkte in eerste instantie prima maar na 3 uur niets meer verbinding maken met wifi dat doet hij niet meer ! lijkt wel of de fabrikant je bel op afstand kan manipuleren koop je geen abo voor de cloud dan doet hij het niet meer , ook willen ze alles van je weten naam ,adres,geb datum, locatie , enz., koop je een bel voor bijna 300 euro het is een drama !

Wij 27-02-2018

Heel goed beeld

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Zeer goed alles te zien dag en nacht view, je kan praten met iemand en inzoomen op een beeld. Wij zijn zeer tevreden. Ook met terugkijken is erg fijn!

winnie1963 29-08-2018

Hallo,

Jij het begin dit jaar de ring video doorbell 2 gekocht. Ben je nog steeds tevreden over hem? Hij doet het nog steeds prima? Ik overweeg hem ook te kopen. Misschien een stomme vraag, maar krijg je alleen een geluid via je gsm als iemand belt of wordt er ook een "bel" meegeleverd?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Winnie.

Andrew 16-01-2018

Slecht bij avond en nacht

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Overdag werkt de ring goed. 's avonds is een heel ander verhaal. De motion sensor werkt niet doordat je niets ziet 's avonds en 's nachts.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Overdag prima

Minpunten

• slecht bij schemer of donker

Rob 28-03-2017

goed apparaat

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Apparaat geeft goed inzicht wie er allemaal langs komen. Kan gelijk dienen als een soort bewakingscamera. Daarbij kun je instellen of je altijd (of binnen bepaalde tijdzones (allen 's nachts) melding wilt krijgen van beweging buiten.

winnie1963 29-08-2018

Hoi Rob,

Jij het vorig jaar de ring video doorbell 2 gekocht. Ben je nog steeds tevreden over hem? Hij doet het nog steeds prima? Ik overweeg hem ook te kopen. Misschien een stomme vraag, maar krijg je alleen een geluid via je gsm als iemand belt of wordt er ook een "bel" meegeleverd?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Winnie.