Ring Video Doorbell PRO - Reviews

Type/soort
deurbel
Kleur(en)
multi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Ring Video Doorbell PRO op Kieskeurig.nl.

6,8

Andrew 16-01-2018

Slecht bij avond en nacht

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Overdag werkt de ring goed. 's avonds is een heel ander verhaal. De motion sensor werkt niet doordat je niets ziet 's avonds en 's nachts.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Overdag prima

Minpunten

• slecht bij schemer of donker

Wij 27-02-2018

Heel goed beeld

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Zeer goed alles te zien dag en nacht view, je kan praten met iemand en inzoomen op een beeld. Wij zijn zeer tevreden. Ook met terugkijken is erg fijn!

winnie1963 29-08-2018

Hallo,

Jij het begin dit jaar de ring video doorbell 2 gekocht. Ben je nog steeds tevreden over hem? Hij doet het nog steeds prima? Ik overweeg hem ook te kopen. Misschien een stomme vraag, maar krijg je alleen een geluid via je gsm als iemand belt of wordt er ook een "bel" meegeleverd?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Winnie.

Rob 28-03-2017

goed apparaat

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Apparaat geeft goed inzicht wie er allemaal langs komen. Kan gelijk dienen als een soort bewakingscamera. Daarbij kun je instellen of je altijd (of binnen bepaalde tijdzones (allen 's nachts) melding wilt krijgen van beweging buiten.

winnie1963 29-08-2018

Hoi Rob,

Jij het vorig jaar de ring video doorbell 2 gekocht. Ben je nog steeds tevreden over hem? Hij doet het nog steeds prima? Ik overweeg hem ook te kopen. Misschien een stomme vraag, maar krijg je alleen een geluid via je gsm als iemand belt of wordt er ook een "bel" meegeleverd?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Winnie.

Alex 28-05-2019

Geluidskwaliteit zeer voor verbetering vatbaar

Geschreven voor: Ring Video Doorbell PRO

Ten eerste moet je voor dit spul een ZEER goede internetverbinding hebben anders heb je gewoon pech gehad. Dan werkt dit apparaatje niet best. Ik heb een ZIGGO 500 Mbit/s internetverbinding en bij mij stokt het video beeld af en toe en de geluidsweergave heel veel meer dan mij lief is. De kwaliteit van het videobeeld is verder perfect: de geluidskwaliteit een stuk minder.

Pluspunten

• scherp beeld
  • veel instelmogelijkheden

Minpunten

• videobeeld stokt af en toe
  • geluidskwaliteit niet best. Geluid valt soms weg
  • (zeer) snelle internetverbinding benodigd
  • Als NL-er kan je niet shoppen in de US shop
  • NL shop veel kleiner dan de US versie

johan588314 08-06-2018

RING doet niet wat beloofd !

Geschreven voor: Ring Video Doorbell Pro

Installeren een groot drama,hulp van leverancier gehad.
Wifi signaal moet zeer sterk zijn .
Gebruiksaanwijzing niet volledig, in veel talen behalve NED.
De deurbel werkt soms niet via de motion detector geen video beeld.
Motion detector is totaal onstabiel en slaat willekeurig aan.
Opslaan in de Cloud van de video's kost geld ,betaling alleen via creditcard die mij als gepensioneerde werd geweigerd.

helicopter52 20-11-2018

Je hebt helemaal gelijk johan588314 , inderdaad installeren is een drama ofwel werkte in eerste instantie prima maar na 3 uur niets meer verbinding maken met wifi dat doet hij niet meer ! lijkt wel of de fabrikant je bel op afstand kan manipuleren koop je geen abo voor de cloud dan doet hij het niet meer , ook willen ze alles van je weten naam ,adres,geb datum, locatie , enz., koop je een bel voor bijna 300 euro het is een drama !