Ring Video Doorbell PRO - Reviews

deurbel
Kleur(en)
multi

Andrew 16-01-2018

Slecht bij avond en nacht

Overdag werkt de ring goed. 's avonds is een heel ander verhaal. De motion sensor werkt niet doordat je niets ziet 's avonds en 's nachts.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Overdag prima

Minpunten

• slecht bij schemer of donker

Rob 28-03-2017

goed apparaat

Apparaat geeft goed inzicht wie er allemaal langs komen. Kan gelijk dienen als een soort bewakingscamera. Daarbij kun je instellen of je altijd (of binnen bepaalde tijdzones (allen 's nachts) melding wilt krijgen van beweging buiten.

winnie1963 29-08-2018

Hoi Rob,

Jij het vorig jaar de ring video doorbell 2 gekocht. Ben je nog steeds tevreden over hem? Hij doet het nog steeds prima? Ik overweeg hem ook te kopen. Misschien een stomme vraag, maar krijg je alleen een geluid via je gsm als iemand belt of wordt er ook een "bel" meegeleverd?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Winnie.

Wij 27-02-2018

Heel goed beeld

Zeer goed alles te zien dag en nacht view, je kan praten met iemand en inzoomen op een beeld. Wij zijn zeer tevreden. Ook met terugkijken is erg fijn!

winnie1963 29-08-2018

Hallo,

Jij het begin dit jaar de ring video doorbell 2 gekocht. Ben je nog steeds tevreden over hem? Hij doet het nog steeds prima? Ik overweeg hem ook te kopen. Misschien een stomme vraag, maar krijg je alleen een geluid via je gsm als iemand belt of wordt er ook een "bel" meegeleverd?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Winnie.