Bosch PST 900 PEL - Reviews

90 mm

8,9

vuurdoop 25-06-2016 Product paar weken in bezit

ruimte op geleidingswieltje

Bij de bouwmarkt deze machine gekocht voor 83 euro. Eerste machine was niet haaks in te stellen en het geleidingswieltje kon naar links en rechts bewogen worden met 1-2mm. Deze teruggebracht en toen bleek dat er op nog 2 andere machines ook ruimte zat op het wieltje. Alleen het showroommodel niet. Toen deze meegekregen. Op alle machines zat de schroef voor het instellen van in een hoek zagen ook los. Pas na 10-12 slagen zat hij vast. De eerste machine was wel heel slecht gebouwd. Dus uitkijken bij deze machine!
Verder werkt hij prima, gebruikersgemak etc.

WRutten 22-07-2015 Product paar dagen in bezit

heb deze nu een paar keer gebruikt. de laser mis ik niet, wat er voor in de plaats is gekomen hadden ze beter weg kunnen laten. het plastic plaatje voor de slede vind ik heel onhandig om mee te werken.
de stofblaasfunctie is wel heel fijn!
ook het tempo van de zaagbeweging is heel prettig te doseren. de draaiknop werkt ook goed.
de instelling van grof naar fijn zagen is een bijna overbodige luxe.
duurzaamheid is lastig in te schatten.
als het zagen niet goed gaat ligt het eerder aan het zaagblaadje dat bot is, want power zat!!
stofzuigeraansluiting niet geprobeerd, met een decoupeerzaag wil ik niet een slang achter mee aan hebben die me hindert.

rfdeboer 29-05-2012 Product paar dagen in bezit

Op zoek naar een decouperzaag bij Bosch gekeken vanwege de goede prijskwaliteit van mijn andere Bosch machines. Gekozen voor de PST 900 PEL vanwege de mogelijkehden. Eerste indruk is zoals gehoopt compact en voldoende kracht en zaagje erg makkelijk te plaatsen. Moet er eerlijk bij zeggen dat de prijs ook de doorslag heeft gegeven. Bij de Gamma voor 109 euro maar met kortingssticker van 20 % en 20 euro terug actie van Bosch is 67 euro voor deze decoupeerzaag natuurlijk niet te veel betaald. Voor wat de duurzaamheid kan ik helaas nog niets zeggen maar omdat ik toch iets moest invullen heb ik qua duurzaamheid de ervaring die ik heb met mijn andere Bosch machines aan gegeven.