Bosch PST 700 E - Reviews

4,1

• Slecht

sufos 19-12-2015 Product jaar of meer in bezit

2,5
Ruim een jaar geleden toch maar eens een decoupeerzaag aangeschaft. Omdat ik er zelden eentje nodig heb niet gekozen voor de allerduurste. Wel gekozen voor een "betrouwbaar" merk wat jaren mee kan. Niets is minder waar, heb de zaag bij elkaar nog geen half uur gebruikt maar deze is nu al kapot. De houder voor de zaagjes heeft het nu al begeven.Kan de zaag totaal niet meer gebruiken! Ik heb blijkbaar nog garantie maar eerst maar eens kijken of ik de bon nog in mijn bezit heb. Voor mij geen Bosch meer...

v.buren 17-06-2012 Product half jaar in bezit

Na een half jaar ging het beugeltje met het wieltje dat tegen de zaag aandrukt kapot, opgestuurd naar de leverancier en deze liet mij weten dat het apparaat niet op de goed manier was gebruikt, dus een defect onderdel van 7,90 euro werd niet vergoed, nadat ik goed boos werd kreeg ik als antwoord dat ik het apparaat voor 24, 00 euro kon laten reparren. Ik heb het apparaat terug gekregen zonder dat deze was gerepareerd. Hier zijn geen woorden voor, dat ze zich laten kenen voor een kleine 7,90 euro. Belachelijk. Nu heb ik het onderdeel in tweevoud via internet gekocht Totaal 20,00 euro. Bosch Bedankt “nooit meer

Staalzager 28-10-2011 Product kwartaal in bezit

4,8
Zaagbladaanzet gaat snel stuk en slijt snel. Een machine geretourneerd, een ander binnen 3 maanden versleten. Zaagblad valt er dan uit.
Vermijdt zagen in staal, daar kan deze machine niet goed tegen.

JaspertH 23-03-2014

Hoi, ik heb de zaag ook en ik lees zo uw review. U wilt blijkbaar voor een duppie op de 1e rij zitten en respecteert niet de filosofie van Bosch die apparaten in meerdere kwaliteit en prijsklassen aanbied. Deze goedkope machine is ontworpen en in de markt gezet voor het middelzware hobby en kluswerk. Vurenhouten balkjes afkorten, 1 tot 18mm spaanplaat en mdf plaat (uit)zagen e.d.

Zo zie je zo veel, naar mijn mening, onterecht negatieve reviews op internet verschijnen van machines die niet bedoeld zijn voor het werk wat er mee gedaan wordt.

Mensen; ter voorbeeld (ik vergelijk alles met auto's)
Je kunt niet verwachten van een Dacia Duster dat je hiermee de Boliviaanse Jungle kunt doorkruisen.

Dan moet je toch echt aankloppen bij Landrover, wat in dit geval de divisie Bosch Blauw voorstelt om weer even terug te komen bij de zaag. Remember that.