Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GST 150 BCE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Koos 26-05-2019

Krachtpatser

Geschreven voor: Bosch GST 150 BCE

Na een drietal goedkopere decoupeerzagen te hebben versleten ben ik voor een professionele gegaan. Deze Bosch is zijn prijs dubbel en dwars waard!
Sterke, relatief rustige motor met goede snelheidsregeling. Ook met dikkere balken kan hij uitstekend uit de voeten. Als je daarbij gebruik maakt van de lange decoupeerzaagbladen kun je probleemloos tuinbalken van 10x10 cm zagen.

Pluspunten

• Stille motor met veel kracht
  • Stabiele machine
  • Nauwkerurige snelheidsregeling
  • Eenvoudige wisseling van zaagblad

Minpunten

• geen

Martin M 20-03-2014
Geschreven voor: Bosch GST 150 BCE

Ik heb er nog niet zo heel veel mee gezaagd maar wat ik heb gezaagd ging heel lekker. Hij is goed gebalanceerd, trilt nauwelijks, maakt weinig lawaai en gaat als een heet mes door de boter. Hij weegt wel wat maar ligt prettig in de hand en maakt een zeer degelijke indruk. Ik ben er blij mee.