Makita 230 V Decoupeerzaag D-greep - Reviews

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Makita 230 V Decoupeerzaag D-greep op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

ruudzagers 23-09-2012

Deze zaag gekocht nadat mijn oude zaag op was. Ik wilde een meer bovengemiddelde kwaliteit voor rond de € 100,-. Na een maand met regelmaat met dit apparaat gewerkt te hebben, kan ik concluderen dat het een fijn apparaat is. Voldoende kracht bij planken van 2,5cm dikte en bochten maken gaat goed (niet (bijna) haaks). Pluspunt is ook dat aan de voorzijde te zien is of je de uitgetekende lijn volgt doordat de twee geleide bladen evenwijdig een cm uit elkaar staan. Een laser is dus niet echt nodig. De zaag wordt geleverd met een degelijke koffer, die ik iets te groot vind. Ligt goed in de hand, niet te zwaar en voldoende power. Minpuntje is dat bij verstek zagen je met een inbussleutel je het handmatig en een beetje op gevoel moet instellen. De duurzaamheid zit volgens mij wel goed.