Hitachi CJ110MV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hitachi CJ110MV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wil12345 06-02-2016
Geschreven voor: Hitachi CJ110MV

Fijne decoupeerzaag met handig wisselsysteem. Genoeg kracht. Zaagt erg goed. Na 1,5 jaar brak de voet bij het huis af. Teruggestuurd naar gereedschappelijk punt nl. En zonder problemen gerepareerd. Ik gebruik de zaag vrij intensief vind ik. Verbruik is ongeveer 40 Makita zaagbladen per jaar. Nu na 2.5 jaar breekt de voet weer bij de behuizing af. Dat is toch een zwak punt bij deze machine. Het zaagklem systeem kon de zaag ook niet altijd meer vashouden. Ik zaag ook balkjes van 60mm door. Dat geeft denk ik problemen voor het snelwisselsysteem. Een Blauwe Bosch decoupeerzaag brande na 1.5 jaar door, een Metabo heeft het 6 jaar volgehouden. Dus degelijkheid een 2, het kan slechter maar ook veel beter. De zaag is nooit gevallen als iemand dat wil denken. Ik ben ook de enige gebruiker, dus weet wat de zaag moet doen.