BLACK+DECKER BES610K-QS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BLACK+DECKER BES610K-QS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Johnnyboy 08-06-2019

Deze decoupeerzaag gaat als een mes door de boter

Geschreven voor: BLACK+DECKER BES610K-QS

Wat een geweldige hulp voor de klussen in en rondom het huis.Deze decoupeerzaag ziet er echt knap uit , ligt goed in de hand , zaagt met een soepele precisie , en verlicht het te zagen oppervlak ook nog eens goed met het ingebrachte ledlampje.Kortom een echte Musthave voor eenieder serieus klussende man/vrouw. De zaag gebruikt voor een hal en meterkast met de nodige hoekjes , rondingen en krullen maar een meesterwerkje geworden al zeg ik het zelf maar dan toch zeker door de Black&Dekker decoupeerzaag.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • maakt precisie werk eenvoudig
  • zaagt heerlijk
  • verlicht oppervlak
  • snoer totaal niet eindelijk

Nienkenijn 27-05-2019

Fijne krachtige decoupeerzaag

Geschreven voor: BLACK+DECKER BES610K-QS

Ik heb de BLACK+DECKER 650W Pendeldecoupeerzaag inmiddels al een paar weken in huis en kunnen uitproberen. De zaag is krachtig, heeft een fijne, stevige handgreep en is makkelijk aan en uit te zetten. Het geluid dat de zaag maakt tijdens het zagen vind ik heel erg meevallen. De zaag is wendbaar en het hout geeft na het zagen minimale splinters.
Ik vind het snoer wat aan de korte kant, deze had van mij langer gemogen zodat je niet met verlengsnoeren o.i.d. hoeft te werken.
Het wisselen van zaag gaat ideaal door het pendelsysteem. Je hoeft niet met sleuteltjes en bouten in de weer om de zaag te wisselen. Doordat de zaag verschillende standen heeft is hij breed inzetbaar, dit is met eén klik makkelijk te doen en daardoor ook breed inzetbaar. De veiligheidskap is een soort “ijzertje” . Dit zorgt ervoor dat je een duidelijk zicht hebt op je werk en daardoor ook je voorgetekende lijn goed kan volgen. Ik ben heel blij met deze decoupeerzaag.

Pluspunten

• Geluid is niet superhard

Minpunten

• snoer had langer gemogen

Kaya2017 22-05-2019

lekker apparaat

Geschreven voor: BLACK+DECKER BES610K-QS

Dit apparaat ligt lekker in de hand, niet te zwaar. De bediening is zeer simpel. Gemakkelijk met het wisselen van een zaagblad. Door de verlichting is de zaaglijn prima te volgen. Ben bezig met het maken van een bed voor mijn kleindochter. De dikte van het hout zou niet dikker mogen dan 2/2,5cm. Voor de hobbyist is dit een prima apparaat. En ook zijn prijs waard.

Pluspunten

• verlichting

Dennis78 21-05-2019

Zaagt nauwkeurig.

Geschreven voor: BLACK+DECKER BES610K-QS

Fijne decoupeerzaag, zaagt er nauwkeurig en heeft verschillende standen voor verschillende materialen. Zelf gebruikt om een nieuwe schutting te bouwen en deed het ook goed op natte houten planken.

Pluspunten

• zaagt nauwkeurig
  • zaagje makkelijk te wisselen zonder sleutel

Minpunten

• snoer is wat kort
  • is wat zwaar

Harm koers 19-05-2019

Fijne zaag

Geschreven voor: BLACK+DECKER BES610K-QS

De blank&Decker Pendeldecoupeerzaag, is echt fantastisch! Zeer gemakkelijk is gebruik, stekker in het stopcontact en je kunt gaan zagen. Hier voor hebben we ook al eens zulke decoupeerzagen gebruikt maar deze zet je aan, en je kunt zagen. Het design is mooi en ziet er krachtig uit. Hij ligt erg lekker in de hand en je kunt er goed mee manoeuvreren over alle ondergronden waar ik hem voor gebruikt. Ik heb er een mooie grote bloembak van hout mee gemaakt. Waar ik normaal gesproken uren aan het zagen was geweest, had ik alle planken hier zo op maat. Je kunt goed zien wat je zaagt, waar je bij sommige andere decoupeerzagen bijna moet gokken waar je zaagt. De zaag bladen zijn heel snel en gemakkelijk te verwisselen, ook de stofzuiger slang is er op aan te sluit voor snelle klussen binnen huis. Er is duidelijk zicht op het zaagblad en daardoor kun je nauwkeuriger zagen. Dit geeft extra gebruikersgemak. Mijn verwachtingen vooraf waren net zo als het uitresultaat. Zodra ik de zaag in mijn hand had voelde hij vertrouwd. Ik denk dat dit een zeer geschikte zaag is voor zowel de beginnende als de ervaren klusser. Er zit een lichtje op voor duidelijk zicht, en verschillende standen voor de zaag snelheid. Heel recht-toe-recht-aan maar precies wat je nodig hebt.

Pluspunten

• Hij ligt fijn in de hand
  • Makkelijk te gebruiken
  • Zaagjes makkelijk te verwisselen

Sonnetjes 17-05-2019

Prettig apparaat.

Geschreven voor: BLACK+DECKER BES610K-QS

Sinds een paar weken aan het testen.
Mijn eerste indruk was niet echt goed. Na het zagen van wat vuren latten/balken van 44x70. Alles was scheef en heb de zaag snel weer opgeborgen in de bijgeleverde koffer. Nadat mijn vader vertelde dat je met een decoupeerzaag niet dat soort grof werk kon doen heb ik na een paar dagen de black en Decker weer uit de koffer gehaald en wat geplastificeerd spaanplaat 18 mm op maat gezaagd , dit ging al een stuk beter.
Onze voorraad kast is weer netjes op orde.

Het lampje wat ingebouwd is is fijn als je op donkere plekken moet zagen maar zo overdag zie je er niet veel van.
Gister heb ik van mdf 18 mm een vogelhuisje gemaakt. Dit ging erg goed. Mijn eerste negatieve indruk werd hiermee meteen omgedraaid in het positieve.
De black en decker ging er doorheen alsof het papier was. Alles was recht en volgens maat.
Groot plus punt is de optie voor het verstek zagen. Of gewoon überhaupt schuine kanten zagen. Zeer nauwkeurig.
Het apparaat is vrij groot en zwaar maar desalniettemin ligt hij lekker in de hand. De snoer is ook lang genoeg waardoor je een groot werkgebied hebt. Het zaagsel verdwijnt grotendeels achter je zaagwerk waardoor je lijn zichtbaar blijft. Ik heb sinds lange tijd wat klusjes afgemaakt dankzij dit apparaat.
Voor het fijnere werk zeker een fijn apparaat en aan te raden.

Pluspunten

• Verstek zagen
  • Diverse snelheden.
  • Lampje

Minpunten

• Groot en zwaar
  • Niet geschikt voor grof werk

A3VERMEER 14-05-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: BLACK+DECKER BES610K-QS

Ben blij dat ik dit product mocht uittesten. Hij stond al op mijn bucket list om aan te schaffen. Ik heb sinds kort al de klopboormachine en de schroefboormachine van Black en Decker...
Ontzettend fijn apparaat en zijn diverse zaagje voor verkrijgbaar.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Diverse zaagjes
  • Geluid
  • Hanteerbaarheid

A3VERMEER 14-05-2019

Geweld apparaat

Geschreven voor: BLACK+DECKER BES610K-QS

Ontzettend fijn apparaat en zijn diverse zaagje voor verkrijgbaar.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Opbergkoffer
  • Verschillende zaagjes

Karel77 10-05-2019

Robuust apparaat voor weinig geld

Test Black’n’Decker decoupeerzaag

Bij het openen van de koffer voelt deze decoupeerzaag direct al lekker robuust aan. Het rubber in de handgreep zorgt voor een prima grip. Dat maakt dat het apparaat een stevige handligging heeft.

Er zitten 2 zaagjes bij: 1 normale en een breed zaagje.
De eerste praktijktest wat het zagen van vuren planken. Dit was uiteraard geen enkel probleem; dit ging als een tierelier.
Voorheen gebruikte ik een duurder merk; maar dit apparaat doet hier zeker niet voor onder. Ook het invallen van een zaagje gaat gaat uitstekend (schuin laten zakken in het midden van een plank en daarna doorzagen).
Daarna had in een klus met betontriplex; ook dit ging super. Hier is het zeker handig, dat je het toerental goed kunt regelen. Om snel ‘meters’ te maken in zachtere houtsoorten, kun je de uitslag van het zaagje in een aantal standen naar voren zetten. En om meer gevormde zaagsnedes te maken, stel je het zaagje weer rechter op. Ik heb ook het harde multiplex met het zaagje in de verticale stand gezaagd, en dat gaat super goed.

Samenvattend ben ik heel tevreden over deze decoupeerzaag. Het zaagje is eenvoudig wisselbaar en kwalitatief voelt hij stevig aan. Het enige wat ik nog gemist heb, is dat je het zaagje niet 90 graden kunt draaien, om in hoekjes dwars uit te kunnen zagen. Maar dit is ook niet wat in de specificatie wordt beloofd!!

Een uitstekend apparaat; zeker voor dit geld!

Pluspunten

• voelt stevig aan
  • zaagjes zijn eenvoudig verwisselbaar
  • toerental is goed regelbaar

Minpunten

• je kunt het zaagje niet 90 graden draaien