Same Day Delivery

Kansen, verwachtingen en valkuilen – een onderzoek van Kieskeurig.nl

De retailmarkt verandert razendsnel. We kopen steeds meer online en we verwachten dat de producten steeds sneller geleverd worden.

De consument kan – zowel nationaal als internationaal – ook steeds vaker kiezen voor Same Day Delivery: ‘Vanmorgen besteld, vanavond in huis’. Heeft de online consument eigenlijk wel behoefte aan zo’n korte levertijd en is hij/zij bereid meer te betalen voor deze dienst? Kieskeurig.nl onderzocht dit jaar onder ruim 4600 Nederlandse consumenten wat zij verwachten van Same Day Delivery. UC Group deed internationaal onderzoek en interviewde in Nederland ruim 20 retailers en logistieke dienstverleners. In de whitepaper van Kieskeurig.nl presenteren wij verwachtingen van de Nederlandse consument en laten wij zijn wat de kansen en juist de valkuilen van Same Day Delivery zijn.

Om de whitepaper te downloaden, vul je in het formulier je gegevens in. De velden met een * zijn verplicht. Nadat je het formulier verstuurd hebt, krijg je automatisch de whitepaper in je mailbox. Wil je de whitepaper van UC group ook ontvangen? Zet dan een vinkje.

black-friday-whitepaper


* * * * *
Ik wil ook de Whitepaper van UC Group ontvangen.

black-friday-whitepaper