Smartwares DVRCAR25 Dashcam

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Smartwares DVRCAR25 Dashcam op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

BWHJ 24-01-2019
  • Product gekregen

nog geen ervaring

Geschreven voor: Smartwares DVRCAR25 Dashcam

Nog geen ervaring het ding valt steeds van de voorruit af, plakt dus voor geen meter tegen andere reviews in waar hij blijft plakken als de beste wat doe ik verkeerd ?

Buitenveste 12-12-2018
  • Product gekregen

Al 2x een SD kaartje als gevolg van beschadiging

Geschreven voor: Smartwares DVRCAR25 Dashcam

Deze dashcam was een cadeautje bij het abonnement op Autoweek.
Ik ben met de li buitenspiegel geraakt door een tegenligger, maar het kenteken is
in het geheel niet leesbaar. ( snelheid van mij ca 50 m/u tegenligger ca 60 km/u )
Ook niet door de verzekeraar!!
tegenligger is daardoor helaas niet traceerbaar en juist daarom heb ik deze dashcam geplaatst. In één woord; waardeloos ding.!

JKforyou 27-09-2018

Niets maar dan ook niets goeds aan

Geschreven voor: Smartwares DVRCAR25 Dashcam

Deze dashcam is voor iedere eurocent nog te duur. In welke kwaliteit je ook opneemt de beeldkwaliteit is ver beneden de maat. Ook de kwaliteit van het totale product laat te wensen over. 1 iets te enthousiaste beweging en je hebt 2 delen. Het aanbrengen van de Micro SD is helemaal waardeloos. Door de zeer slechte uitleg in de beschrijving moet je zelf maar zien te ontdekken hoe het kaartje geplaatst moet worden. Doe je dit niet op de juiste wijze, dan verdwijnt je kaartje voorgoed in de behuizing.

H. Vriends 21-03-2018

Mooi compact en goed beeld

Geschreven voor: Smartwares DVRCAR25 Dashcam

Deze dashcam is erg mooi voor weinig geld. Omdat het een klein model is zit de camera niet in je zichtveld.
Het is fijn dat er een screensaver op zit, zodat het beeld uit gaat en je niet gestoord wordt tijdens het rijden.

Ook de kabel is lang genoeg om netjes weg te werken via de zijkant.

Erg fijne gedachte om te weten dat alles wordt opgenomen onderweg.
Aanrader

Pluspunten

• Klein formaat
  • Goed beeld

Rien 16-04-2017

DVRCAR 25

Geschreven voor: Smartwares DVRCAR25 Dashcam

Klein formaat maar haarscherpe opnames. Standaard instellingen wat aan moeten passen stond op 60Hz. Filmpjes direct af te kijken/zien in mijn afbeeldingen en geen aparte software te installeren. Batterij is snel aan zijn einde dus oplaad snoer een pré.

Pluspunten

• Scherpe opname
  • Klein van formaat
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Beknopte handleiding.
  • Levensduur batterij

Willem 04-04-2017

uitstekende dashcam voor weinig geld

Geschreven voor: Smartwares DVRCAR25 Dashcam

De handleiding en uitleg van de functies zijn onder de maat, verder bediening gemak op de cam laten zich makkelijk bedienen, beeld kwaliteit is zeer goed bij dag en goed bij nacht.

Pluspunten

• opname kwaliteit dag
  • prijs

Minpunten

• display
  • handleiding uitleg functies

Marcelbleeker 28-02-2017

Zie het filmpje

Geschreven voor: Smartwares DVRCAR25 Dashcam

Zie voor een voorbeeld het filmpje op youtube. Het beeld overdag is voldoende voor de prijs die je er voor betaald. Tegen de zon in heeft de camera er wat meer moeite mee.: https://www.youtube.com/watch?v=8m5dTjzY97s&t=30s

Pluspunten

• Goedkoop
  • Eenvoudig

Minpunten

• Kleine knopjes

Senad Testers 30-09-2016

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Smartwares DVRCAR25 Dashcam

Ik heb het systeem al een tijdje in me bezit en vind hem heel fijn. Makkelijk te gebruiken, goed beeld bij overzetten. Het fijnste is dat hij klein en compact is. Dus weinig ruimte in beslag neemt bij opbergen en bij het rijden van het raam.

Pluspunten

• Compact
  • Goed beeld
  • Makkelijk te gebruiken

AC 21-09-2016

Handig, Manual hoef je niet te lezen om te gebruiken.

Geschreven voor: Smartwares DVRCAR25 Dashcam

De Camera is zeer handig. Ik ben nogal lui en vind het een gedoe om de manual te lezen. Deze camera heb ik gewoon ingezet en ik hoef de manual helemaal niet eens te leen. De prijs is goed, geen gedoe,makkelijk in gebruik en valt zeker niet af van de ruim ook al rij ik over veel terreinwegen/ ongeharde wegen. Het is groot genoeg om op het scherm te zien en klein genoeg om het handig in mijn kleine handtas te vervoeren.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • blijft goed zitten
  • klein en fijn

Minpunten

• geen micro sd card erbij

Carlo 25-12-2017

zit een 12 volt aanstekersnoer bij

Frans 24-10-2016

Ik lees nergens in de beschrijving hoe de stroomvoorziening geregeld is. Gaat dat via een12v plug, of op batterijen? En in het laatste geval, hoe lang werkt hij op een batterijenset?

Gert Jan 15-09-2016

Doet wat het moet doen!

Geschreven voor: Smartwares DVRCAR25 Dashcam

Eenvoudig in bediening, prima aanschafprijs, goede beeldkwaliteit. De dashcam doet gewoon wat hij moet doen.

Pluspunten

• Lage aanschaf prijs
  • Eenvoudig
  • Goede beeldkwaliteit