Xiaomi 70mai Dash Cam Pro - Global

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Xiaomi 70mai Dash Cam Pro - Global op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

wibaut 21-10-2020

waar voor je geld

technish erg goed voor het geld. Solide indruk. Mooie vormgeving maar wel klein-scherm voor instellen in de auto.. Heb je met ADAG-unit, dan kan na je na montage met sticker, de ADAG (unit) niet los van de auto ''ontspannen-op-de-bank'', instellen. Ook kan je de montage-positie niet makkelijk wijzigen.
Worden wel 2-extra losse plak-stickers mede geleverd.

Pluspunten

• prima prestatie

Minpunten

• systeen montage
  • klein scherm

Gertjan 16-08-2020

Xiaomi 70mai Dash Cam Pro GPS

Een hele fijne en kleine Dash cam met uitstekende prijs kwaliteit, hoge video resolutie. Rechtstreeks in China besteld, i.c.m. GPS module. Snelle (makkelijk) installatie in auto en App op de mobiel.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • App
  • WiFi koppeling met mobiel
  • Filmpjes van 1 of 2 minuten maken
  • Klein

Minpunten

• Geen GPS data op gedownloade video's
  • Wat last van reflectie in de voorruit

Browny 01-05-2020

zeer goede prijs/prestatie met telefoonapp in te regelen

ik heb onlangs deze besteld. Xiaomi 70mai Pro Dashcam Europese Versie

Levering was snel gefixt, de volgende dag al in huis (Nederlandse shop)

Ik gebruik al enige jaren Dashcams vanuit china in het goedkope segment.

Mijn ervaring was dat ze naar verloop van (relatief) korte tijd, problemen geven zoals geen kaart melding terwijl deze er wel in zat. (3 x opnieuw stroom erop/eraf en hij deed het weer dat was ik ondertussen wel zat.

Ik was aangenaam verrast door dit toestel, zeer compact en mooi design.
Leuke van deze uitvoering is ook dat je hem volledig kan instellen via je telefoon app incl. updaten en downloaden van de filmpjes.

Na ontvangst gelijk de firmware update bijgewerkt want was weer een nieuwere. Leuk en eenvoudig te doen.

Installatie:
- prima te doen je kan het ook nog opzoeken op internet via filmpjes (nog eenvoudiger voor de digibeet)

- grappig is dat de plaatsing van de dashcam met een speciale sticker gebeurt waardoor hij nog minder ruimte nodig heeft (die ook gemakkelijk te verwijderen is) Dus meer zicht door je voorruit.

- ik heb gekozen voor met module gps, kost E 15,-- euro meer. Weet (nog) niet of het mij die E 15,-- euro waard was maar dat zal de tijd leren.

- automatisch starten werkt uitstekend en kwaliteit van beeld is geweldig.

- kijkhoek display is niet zo groot, ik ervaar dit niet als hinderlijk omdat ik via de telefoon app kan kijken.

- de hoek van de camera (als je die plakt op de voorruit) is vast maar niet iedere auto heeft de zelfde hoek. Dit is voor de opname geen probleem je kan de lens draaien. Wil je op display kijken is dit iets minder dan moet je er goed achter gaan zitten (of je gaat gewoon via de telf app kijken)

Kortom: ben wel verrast door deze uitvoering en de lage prijs bij een Nederlandse shop.

in het kort:

++++

- design
- compact
- goede app
- extra sticker bijgeleverd (nog meer nodig dan bij Alie bestellen)
- eenvoudig aan te sluiten
- kabellengte was uitstekend (zeker niet te kort)
- er zijn firmware updates waardoor er meer functionaliteit beschikbaar komt.
- goede prijs/prestatie

--- (verbetering)

- kan alleen opnemen in 1 min. eenheden zou fijn zijn als je daar nog extra keuzes in had (2-4-6 min)
- zou mooi zijn als de de hoek van plaatsing variabel kunnen maken. Waardoor je ook display goed kan uitlezen.

leuke van dit apparaat is dat ik hem niet uit china hoefde te halen maar gewoon kopen bij een Nederlandse shop.

Pluspunten

• klein/compact
  • prijs prestatie
  • zie boven

Minpunten

• kijkhoek display
  • opname eenheden alleen per minuut

browny 19-08-2020

Update

Werkt nog steeds uitstekend en na firmware updates extra functionaliteit.

GPS zou ik nu achteraf niet aanschaffen omdat al dat gepraat op den duur gaat storen en die optie heb ik dan ook uitgezet.