Salora CDC1300FD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora CDC1300FD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Ard 09-02-2017

Leuke recorder voor een nette prijs

Geschreven voor: Salora CDC1300FD

M'n eerste dashcam. Wel even wennen om alles in te stellen, maar het werkt voor zover ik het kan nagaan.Een zeer duidelijke en scherpe schermweergave. Geprobeerd om zuignap aan de binnenspiegel te bevestigen maar de instel hoek laat dit niet toe. (of teveel 'motorkap' of te weinig 'spiegel weergave'). Reden was; afname van recorder is eenvoudiger dan het verwijderen van de zuignap.
Bij het starten krijg ik de mededeling: "SD kaart vol" en recorder weigert vervolgens te werken. Weet nog niet hoe dit op te lossen!!

Marco 20-12-2016

SD Kaart

Geschreven voor: Salora CDC1300FD

2 dashcams gehaald vanmiddag, maar bij allebei krijg ik de melding dat mijn SD kaartje vol is... Terwijl het een 64GB kaart is en er niets op staat. En er zitten nu al rare strepen in beeld

Hanter82 13-12-2016

Leuk cameraatje voor deze prijs!

Geschreven voor: Salora CDC1300FD

In het begin even lopen stunten met het menu, niet heel gebruiksvriendelijk. Maar met geduld kom je heel ver! Zie de onduidelijke gebruiksaanwijzing.

!! Tip koop er gelijk een geheugenkaartje bij van 32 gb, als je denkt bij de Action goedkoper uit te zijn. Verschil? 1 of 2 euro... Met die 32 gb kaart kan je direct aan de slag en loop je niet te klooien.

Camera neemt netjes over de beelden op die al zijn geschoten, mits de gevarendriehoek wordt ingedrukt om het beeld te saven.

Beelden zijn dan ook netjes terug te vinden als je geheugenkaart in de PC doet, onder LOCK of MOV. Dan weet je direct welke je moet hebben.

Beeldkwaliteit? Voor deze prijs meer dan voldoende, overdag een perfect haarscherp HD beeld.
Nadeel beeldkwaliteit: velle ondergane zon en 's avonds. Met de zon wordt de camera gekild door het licht en 's avonds ben je afhankelijk van de verlichting van buiten en of je auto.

Geluid: de cam neemt ook in geluid op, deze vind ik persoon wat minder als je over heuveltjes of bijvoorbeeld kinderkoppies (stenen) rijdt.

Toebehoren, genoeg bedrading om in je auto netjes weg te werken. Stevige poot erbij om te bevestigen!

Kortom voor 40 piek echt wel een leuk en opvallend compact cameraatje, ik ben tevreden en verzekert van goede beelden wanneer ik deze nodig heb!

Pluspunten

• Compact
  • Toebehoren

Minpunten

• Beeld
  • Menu

mikmazda 30-08-2016

Prima voor de prijs

Geschreven voor: Salora CDC1300FD

Prima beeld voor een cam in die prijsklasse. Beeld is iets minder met veel zonlicht in de lens waardoor bv kentekens moeilijker te lezen zijn. Datum en tijd staan bij mij prima in beeld en ook de bediening is vrij eenvoudig.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Minder bij fel zonlicht

Arno 27-06-2016

Geschreven voor: Salora CDC1300FD

Goede beeldkwaliteit met een grote beeldhoek.
Ook bij mij geen datum en tijd in beeld. Daarop een mailtje naar Salora gestuurd en het probleem voorgelegd. Zij hebben mij een bestandje gestuurd waarmee de software geupdate wordt en dit werkt perfect. Nu weer datum en tijd in mijn opname. Prima service!

Melvin 06-04-2016

Geschreven voor: Salora CDC1300FD

Overdag redelijke beeldkwaliteit. Bediening is wat lastiger. 'S avonds is de beeldkwaliteit echt slecht te noemen en ook ik krijg alleen rare tekens in beeld waar de datum en tijd zou moeten staan bij het afspelen van de gemaakte opnamen. Ook de audio is soms slecht bij een iets slechter wegdek.

Dave 02-04-2016

Salora CDC 1300

Geschreven voor: Salora CDC1300FD

prima beeldje , voor die prijs
ik heb ook last van datum en tijd die als vreemde caracters afgebeeld worden

dc 27-02-2016
Geschreven voor: Salora CDC1300FD

overdag een prima beeld, in de avond minder goede kwaliteit.
eenvoudig te bedienen. datum en tijd dat in beeld moet worden weergegeven bestaat alleen uit karakters die verspringen.
makkelijk achter het achteruitkijkspiegel uit het zicht te hangen.