Salora CDC3350FD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora CDC3350FD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Eduardo Pereira 15-12-2018

Niet aan te raden

Geschreven voor: Salora CDC3350FD

Donderdag besteld via Wehkamp, gisteren ijn huis, vandaag ff uitproberen in de vrachtwagen. Ten eerst fout van Wehkamp ( geen max opsl. capaciteit op specificaties) dus 64gb card gekocht door niet werkt ( camera max 32gb) maar goed 1 van 16gb erin! Nou bewegingssensor die maar 30% werkt! Hij staat op Hijgh. Maar alsnog moet klappen geven aan die camera in te beginnen met filmen! Tijdens het rijden valt de camera uit ( waant er is geen bewegingen) heel raar! Ff shaken dan begint weer! Staat ook iets van 0 km/h die ik niet het niet weet waar is de nut ervan. Nergens terug te vinden op gebruiksaanwijzing.

Ik ga dinsdag terugsturen!

Pluspunten

• Goeie beeld overdag

Minpunten

• Slecht menu

koert 20-06-2017

Bevestigingsstukken van slechte kwaliteit

Geschreven voor: Salora CDC3350FD

Camera zelf redelijk overzichtelijk vormgegeven, het afspelen van bestanden op de dashcam zelf had eenvoudiger mogen zijn, beeldkwaliteit goed. Maar wat is de bevestiging van de camera naar de zuignap en de sticker slecht gemaakt. Klein plastic schuifje moet de hele camera op zijn plek houden. Hier had Salora makkelijk een stevigere oplossing voor kunnen vinden. Ik brak hem na twee keer los en vast maken al af. Voor een bedrag van €80.- geen aanrader wat mij betreft.

Pluspunten

• goed beeld
  • duidelijke display

Minpunten

• beroerde bevestiging aan zuignap of sticker
  • afspeelmodus lastig te bedienen

Officiele reactie van Salora 21-06-2017

Beste koert,

Hartelijk dank voor uw review, spijtig dat de Salora dashcam niet geheel naar wens is.

Wij hebben vooralsnog weinig tot geen klachten ontvangen over de bevestiging van deze camera. Mogelijk kunnen wij m.b.t. dit gebroken onderdeel nog voor u van betekenis zijn. Neemt u hiertoe a.u.b. contact met ons op via info@salora.nl.

Wij zien uit naar uw schrijven.

Met vriendelijke groet, Salora.

G.W. Steenhoek 09-04-2017

Compacte camera en duidelijk scherm

Geschreven voor: Salora CDC3350FD

Heel handige dashcam en makkelijk te plaatsen. Een iets langere accuduur zou wel zo prettige kunnen zijn. Goede mogelijkheden en een duidelijke instructie en/of handleiding. De praktijk zal uitwijzen of het apparaat zijn werking goed volbrengt.

Pluspunten

• Duidelijke instructie

Jack 04-11-2016

Duidelijk scherm, makkelijk te bedienen, haarscherp beeld

Geschreven voor: Salora CDC3350FD

Het beeld van de CDC3350FD dash cam is zeer helder ook al is de avond ingevallen. kentekens zijn moeiteloos te lezen en hij is makkelijk te bedienen. Beelden zijn bijvoorbeeld te bekijken via je laptop en je kan ze eventueel op een aparte usb stick zetten.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Ook in de avond
  • Makkelijk te bedienen
  • Leuke dash cam voor een betaalbare prijs

Minpunten

• je krijgt hem moeilijk van zijn houder af