Transcend DrivePro 200 - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Angell 02-07-2017

Slechte dashcam die continu uitvalt

Al 2 keer is de dashcam omgeruild voor een nieuwe, valt steeds uit, neemt niet op, en blijft soms volledig uit, geen enkel knopje op de cam werkt op dat moment. Absoluut geen aanrader. Ook de derde gaat nu retour, deze cam nooit meer.

Henk 25-01-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Dashcam functioneerde naar behoren en de beelden zijn redelijk. De behuizing valt iets tegen. Liche kunstig behuizing. Voelt niet echt robuust aan. 12V aansluitkabel is lekker lang en laat zich makkelijk in de raamrubbers verbergen. De mount op de ruit is met een plakstrip. Dus niet een zuignap. Een andere plek zoeken is dus niet aan de orde. Het dagelijks verwijderen van de cam vraagt wat vaardigheden. Gaat moeizaam. Mijn vrouw lukt het niet!

Christ 08-06-2014

Een mooie en lichte dashboardcamera met Full HD. Goede beelden, eenvoudig te bedienen met diverse mogelijkheden. Duidelijke gebruiksaanwijzing (niet NL). Snel aan te sluiten. De kabel is lang genoeg om deze via de raamstijlen weg te werken en te leiden naar de sigarettenaansteker.
Fijn apparaat!