Hapro Probox 430

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hapro Probox 430 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Roos 29-06-2019

Achterkant laden is niet handig

Geschreven voor: Hapro Probox 430

Het is onhandig dat je alleen aan de achterkant kunt laden, als je de achterklep open hebt kun je er niet bij, en van de zijden kun je er ook niet goed in komen om dingen te pakken.

Minpunten

• Alleen achter openen
  • Relatief breed

Elroy1972 14-08-2010
Geschreven voor: Hapro Probox 430

Ivm weinig bagageruimte in onze Kia Rio (2007) een dakkoffer gekocht. Direct ook via Rent-a-skibox passende dakdragers gekocht van Thule incl. een door hen prima uitgevoerde montage. Kost wat meer maar dan heb je ook kwaliteit.

Bagagebox gekocht ivm de dakmaten van de Kia Rio. Maten passen perfect. Ook het model dakkoffer past erg goed bij het model auto. De eerste ervaringen zijn erg positief. Op het gebied van dakkoffers ben ik een leek. Zowel dagdragers als dakkoffer zijn erg eenvoudig te monteren. Bij 130-140km p/u geen windgeruis te horen, dus dat zit wel goed.
Kortom, ik ben een tevreden gebruiker !