Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat en concentrisch rookgasafvoer) - Reviews

Gaskeur CW klasse
24,8 kW
Type cv-ketel
combi HR
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat en concentrisch rookgasafvoer) op Kieskeurig.nl.

Bert 30-01-2019

Klein maar Fijn

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Inmiddels draait onze nieuwe CV ketel Tzerra ACE 28C (CW4) in combinatie met de WTW HR Optifor 350. De oude CV ketel was een stuk groter en deze nieuwe ketel van Remeha is een stuk kleiner en geeft meer ruimte en werkt goed samen met de WTW. We hebben lang gezocht naar een juiste CV ketel want deze moest ook klaar zijn voor de toekomst. De CV ketel is dus ook geschikt in combinatie met een zonneboiler en dat was ook een van onze wensen. Kortom een CV ketel die helemaal aan onze eisen voldoet. Samen met de e Twist is de installatie een mooie combinatie. Ik vond de installatie van e Twist snel verlopen, ook de installatie van de app op de telefoon ging goed. Ik lees ook dat de app niet goed zou samen werken met de e twist maar ik heb nog geen problemen gehad. Ik heb wel de werkelijke huiskamer temperatuur moeten kalibreren, maar ook een fluitje van een cent. Voor de rest warmt het huis snel op. Ook warm water is snel aanwezig t.o.v. de vorig CV. Wij zijn tevreden.

Pluspunten

• Compacte CV ketel
  • Weinig geluid
  • Overzicht verbruik
  • Te combineren, WTW, zonneboiler

Minpunten

• niet gevonden

Gerwin 26-01-2019

Remeha CV

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Wij hadden een Intergas kerel die het had begeven toen zijn we over gegaan naar Remeha hij is stil je hoort hem haast niet en door de slimme thermostaat die je kan koppelen aan je telefoon heb je een mooie overzicht wat je verbruikt is

Amanda 14-12-2018

Mooi klein en heerlijk stil!!

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Grote uitgave maar direct al groot plezier van.
Heerlijk stil en mooi klein compact apparaat.
Aanrader!

• Compact

Sjakie 11-12-2018

Klein en krachtig

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

We hebben hem inmiddels meer dan een jaar in gebruik en werkt nog steeds naar behoren. Ik verbaas me nog steeds hoe klein het is en zoveel kan verwarmen. Verwarming, douche en een afwasje doen tegelijkertijd is geen enkel probleem. Het kleine formaat was voor ons heel erg belangrijk met plaatsen ivm de kleine zolder (nok op 1,5m) die we hebben.
De eTwist thermostaat is alleen niet super in gebruik in combinatie met de app.

Pluspunten

• Klein formaat
  • Vermogen
  • Betrouwbaar

Minpunten

• eTwist verbinding
  • eTwist installatie en app

peter en eveline 22-11-2018

lekker warm in het hele huis

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4 (met eTwist klokthermostaat)

Bij onze "oude" ketel hadden wij altijd het gevoel dat het bij 20/21 graden nog niet behaaglijk in huis was. Nu zijn ook de radiatoren in onze aanbouw lekker warm en is het in deze ruimte prettig vertoeven, ook als het buiten koud is . De installatie van de eTwist is kinderlijk eenvoudig. Een ander pluspunt is de ruimte die wij op zolder erbij hebben gekregen. Ten opzichte van de oude ketel hebben wij nu meer ruimte op zolder !

Pluspunten

• behaaglijk warm in het hele huis
  • veel kleiner tov vorige installatie
  • voorbereid op de toekomst (gasloos !)

Minpunten

• eTwist heeft soms moeite om de server te vinden