Remeha Tzerra Ace 24c CW3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Tzerra Ace 24c CW3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

a*********@p******** 08-07-2023

Bevalt goed

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 24c CW3

Voldoet aan de verwachtingen van een kleine compacte CV ketel voor in een stacaravan

Pluspunten

• klein en compact

Daan 18-04-2023

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 24c CW3

Onze vorige CV ketel was ook een Remeha en die heeft het uitstekend goed gedaan. Hopelijk is dat met deze ook weer zo.

Pluspunten

• Betrouwbaar

Dirk 12-11-2022

fijne sturing, breed modulatiebereik

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 24c CW3

In combinatie met een douche WTW zochten we naar een ketel met niet te veel vermogen en een voldoende breed modulatiebereik. Nu een aantal weken in gebruik en lijkt die eigenschap in ieder geval goed gekozen. Het wachten is nu op de warmtepomp om de installatie af te ronden tot een hybride.

Jan 27-12-2018

Vorige zelfde ketel ging maar 5 jaar mee!!!!!

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 24c CW3

Ik verbleef in het buitenland en de mensen in mijn huis zaten in de kou zonder warm water.mijn installateur dacht omdat de ketel net een week ervoor grote beurt had gehad iets simpel,de ketel is 5 jaar oud.
In overleg met leverancier is eerst dewaterpomp vervangen,daarna nog een onderdeel en toen was het een ...blok die €300 koste en nergens voorradig was,vandaar dat installateur koos ivm aansluiting voor dezelfde ketel, die ik nooit aangeschaft zou hebben, vijf jaar voor ketel is belachelijk!!