Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat) - Reviews

35,7 kW
Type cv-ketel
combi HR
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat) op Kieskeurig.nl.

Gedipesa 18-03-2019

Zuinig en geruisloos

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat)

Ik heb deze ketel gekozen omdat er de mogelijkheid is er een hybride systeem van te maken. Ook voor een ruime warmwaterhoeveelheid per minuut.

Pluspunten

• Mogelijkheid tot een hybride systeem
  • Stille bedrijfsvoering

toru 18-03-2019

Compacte ketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat)

een compacte ketel; duidelijke omschrijving en handig te bedienen via app.
de meegeleverde thermostaat heeft duidelijk display.

Pluspunten

• compact
  • thermostaat
  • te bedienen via app.

Aslan 14-03-2019

Duidelijk scherm en superstil. Zeer krachtig.

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat)

Ik had voorheen een Nefir smartline ketel. Deze begaf het na 12 jaar. Na vervanging door de Tzerra valt mij op hoe compact en stil deze is ondanks het feit dat ik de CW5 versie heb gekocht. Dat is een wereld van verschil.

• Compact

David 13-03-2019

Remeha Tzerra Ace 39c CW5 + eTwist klokthermostaat = super!!

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat)

Op advies van Warmte service Tiel deze combinatie aangeschaft. Nu ruim 2 weken verder kan ik niks anders concluderen dat dit een geweldige combi is. Met het instellen van de eTwist kun je heel eenvoudig op elk moment van de dag de gewenste warmte behoefte voorprogrammeren. Tussen tijds een tijdelijk programma in stellen is ook eenvoudig te regelen met de eTwist.
De Remeha ketel is compact geruisloos en heeft ruim voldoende power.

B.A. de Lange 17-02-2019

Mooie kachel en handig de thermostaat overal is te bedienen.

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat)

Deze kachel komt goed uit de test en is mooi en zuinig. Werkt goed samen met de thermostaat die ook op afstand te bedienen is. B.v. als je onverwacht later thuis komt.

Mathieu 30-01-2019

Installatie modus temperatuurregeling complex

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat)

De installatie van modus 'weersafhankelijk' is complex. Installateurs zijn lang bezig geweest deze instelling 'aan de praat te krijgen'. De belofte van Remeha dat de ketel/thermostaat automatisch de buitenvoeler herkent werd niet waargemaakt. Uiteindelijk -met support van Remeha derde lijnsondersteuning- kon de weersafhankelijke modus worden ingesteld.
Minpunt is ook dat -naar 't lijkt- de thermostaat na een software-update van slag is. Na een software-update was de ochtendtemperatuur 12,5 graad ipv de ingestelde 16 graden. Pas na wat frotten aan de thermostaat werkte de temparatuurregeling weer.
Over efficiency en bedrijfszekerheid valt nog niets te zeggen. Ik vertrouw er maar op dat het (warmte)rendement/gasverbruik en de bedrijfszekerheid goed zullen zijn en dat de ervaren problemen kinderziektes blijken te zijn.

Pluspunten

• klein formaat (vergeleken met oude ketel)
  • streaming warm water (ipv boiler)
  • app-besturing van de E-Twist thermostaat
  • Ketel icm thermostaat kan weersafhankelijk werken
  • Uitschakelen cv met behoud warm water is mogelijk

Minpunten

• Installatie modus 'weersafhankelijk' is complex.
  • Buitenvoeler wordt niet automatisch herkend
  • Software-updates verstoren de werking

Maurice 26-01-2019

Compacte ketel, veel capaciteit, handige eTwist thermostaat

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat)

We hadden hiervoor een Agpo ketel met CW3 waarde. Deze ketel met CW5 is echt een verademing. We hebben nu eindelijk een harde douche straal en het bad is veel sneller vol. Je hebt snel warm water als je de ketel op comfort stand zet. De temperatuur en tijden kun je tevens instellen, zodat de ketel 's-nachts het water niet op temperatuur hoeft te houden. De verwarming is ook sneller warm dan met onze vorige ketel. We hebben de ketel laten installeren met de Remeha eTwist thermostaat. Super handig in combinatie met de app op je telefoon. Alles kun je uitlezen en instellen met deze thermostaat en de app. Ook het maken van klokprogramma's is handig met de app. Kortom, wij zijn super tevreden. De ketel is netjes aangesloten op de bestaande zonneboiler voor het tapwater.

Pluspunten

• Hoge capaciteit
  • Compact
  • Handig te bedienen
  • Hopelijk zuinig, maar we hebben 'm pas een maand

Minpunten

• Misschien is onderhoud lastiger door compactheid

Koopmans 25-01-2019

Heel goede ketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat)

Een mooie kleine ketel met veel mogelijkheden zoals: je kan er ook een warmtepomt op aan sluiten.
Een zone bailer kun Je er ook op aan sluiten
De ketel maakt weinig geluid

Pluspunten

• Snel warm water en veel druk.
  • Neemt wijnig ruimte in beslag

tzerra 03-01-2019

mooi klein formaat ketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat)

Ik heb deze ketel gekocht voor zijn prestaties een CW 5 ketel is gemaakt voor grootverbruikers maar die beloftes komen bij mij niet uit de verf.
Het duurt heel lang voordat er heet water beschikbaar is en daarbij is de opbrengst dan nog heel weinig, bij het douchen moet ik de koudwater kraan bijna dicht zetten om warmte te krijgen.
Ik heb de installateur gevraagd of dit op te lossen is maar heeft het niet kunnen vinden, de waterdruk is voldoende en de temperatuur van de ketel staat op zijn hoogste stand.
Hiervoor had ik een hele slechte agpo ferroli ketel welke constant in storing viel maar die had wel veel meer opbrengst, is een grote ketel dan toch beter dan zo'n mooi kleintje?

Pluspunten

• mooi
  • klein
  • stil
  • prijs

Minpunten

• warmwater opbrengst
  • cv opbrengst