Intergas Xtreme 36 - Reviews

Type cv-ketel
combi HR
Capaciteit voor
0 m³

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Intergas Xtreme 36 op Kieskeurig.nl.

6,7

jan 16-05-2019

Extreme 36

Geschreven voor: Intergas Xtreme 36

Inmiddels enkele maanden gasketel in gebruik. Bevalt uitstekend met dien verstande dat er regelmatig (minimaal 1 keer per twee weken ) een storingsmelding is. Ketel moet dan gereset worden en gaat weer verder. Waterdruk is ok en geen lucht in de leidingen dus daar ligt het niet aan.

Pluspunten

• lager gasverbuik dan mijn vorige ketel
  • stille ketel

Minpunten

• regelmatig storingsmelding

John 11-01-2020

Problematische ketel

Geschreven voor: Intergas Xtreme 36

Inderdaad ook ik heb regelmatig problemen.
Na 1 jaar het plastic reservoir in de cv moeten laten vervangen. Was dan wel weer garantie maar lijkt mij niet meer als logisch. Voorrijkosten eerste monteur zijn wel voor mijn rekening. Vervolgens regelmatig temperatuurswisselingen tijdens douchen. Eerst helemaal geen warm water maar ook geen foutmelding! Cv uitgezet en toen konden we weer douchen. Uiteindelijk toch regelmatig problemen met warmteafgifte cv ketel en dus de monteur maar weer laten komen. Sensor moest vervangen worden. De winst voor minder gasverbruik ben ik direct weer kwijt aan voorrijkosten monteur en reparaties!!

Pluspunten

• Minder gasverbruik

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Reparatie kosten
  • Duurzaamheid

Intergas extreme 26-01-2019

prima ketel

Geschreven voor: Intergas Xtreme 36

ketel in januari gekocht en nu enkele weken in gebruik. Prima product tot nog toe. Uitermate stil en doet wat het moet doen.

Pluspunten

• stil
  • laag gasverbruik