Vaillant ecoTEC plus 35-38/5-5 CW5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vaillant ecoTEC plus 35-38/5-5 CW5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

H. van Egmond 16-12-2016

Tevreden met nieuwe CV ketel

De ketel doet wat je ervan verwacht. Snel warm water zelf als meerdere mensen er gebruik van maken. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De installatie werd door een erkende installateur gedaan en verliep heel vlot. Tot zover zeer tevreden met deze aankoop!

Hans Gelauff 29-11-2016

Vaillant EcoTEC Plus 35-38 CW5+

De Vaillant EcoTEC Plus 35-38 CW5+ werd ons aangeraden als een goede vervanger voor onze 20 jaar oude Nefit Ecomline. Na een paar snelle en deskundige instellingswijzingen zijn wij nu heel tevreden met deze VHR ketel, waar we weer jaren mee vooruit kunnen. Daarnaast zullen wij door de betere warmwaterafgifte en het daardoor niet meer nodig hebben van een boiler ook een duidelijke energiebesparing kunnen realiseren.

Pluspunten

• Zuiniger in gebruik
  • Ruim voldoende warm waterafgifte