ATAG i-serie i28EC HR Combiketel - Reviews

Kleuren
wit

Peter 23-02-2018

Fijne CV ketel

Omdat onze oude CV al ouder dan 15 jaar was, had ik al om me heen gekeken voor het geval dat. De ketel bleek op een gegeven moment niet te repareren en er moest een nieuwe komen. Twijfelde tussen Remeha en Atag, maar de monteur/installateur wist mij snel te overtuigen van deze nieuwe lijn. Wij zijn er blij mee. De ketel maakt weinig geluid en levert goede prestaties. Ook de kans op verstoringen (ihkv nieuw product) is nihil gebleken. Wel jammer dat we bij Feenstra nu een aantal jaren aan een duur sterren abonnement zitten. Ik verwacht deze niet nodig te hebben.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Weinig geluid

Minpunten

• Duur onderhoudsabonnement na montage
Geschreven voor: ATAG i-serie i28EC HR Combiketel

Peter 14-06-2018

Twee maanden na ingebruikname een kleine lek geconstateerd. Deze was in tien minuten door een monteur verholpen en bleek een klein installatiefoutje te betreffen. Kan gebeuren en snel verholpen. Verder niets dan lof voor deze ketel. Aantekening. Het viel mij op dat het gasverbruik in de zomermaanden nog best flink was (evenveel als mijn oude BVR -ketel). Hiervoor heb ik het stookschema van de warmwaterketel aangepast, zodat deze alleen warm water stookt op de momenten waarop we het ook nodig hebben. Een anders duurt het iets langer.....