Nefit Trendline II HRC 30 CW 5 - Reviews

combi HR
28,5 kW
Warmwatercapaciteit bij 40°C
16 liter per minuut

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Reijer Haremaker 08-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

compact

warmwater verlies. duurt te lang. in dit opzicht zeker geen verbetering met oude combi ketel van hetzelfde merk

Jac Luijpen 02-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Bron van warmte

Voldoet prima, ruim voldoende capaciteit voor verwarming en warmwatervoorziening, zuinig in gebruik en snelle en degelijke service bij de installatie van de ketel

Pluspunten

• Compact en geluidsarm
  • Snelle warmwaterlevering
  • Prima prijs kwaliteitsverhouding
  • Accurate en nette installateur

Minpunten

• Nog niet ontdektnstallateur

Paul 06-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Compacte ketel en met mooie Nefit Easy thermostaat

Een half jaar geleden onze tweede Nefit laten installeren: de Trendline II. Mooi compact apparaat. De gratis bijgeleverde Nefit Easy is een fijne, makkelijk met de smartphone te programmeren thermostaat. Wat tegenvalt in vergelijking met de vorige ketel, die een ingebouwde boiler had, is de warm-water-voorziening: de watertemperatuur is nogal onregelmatig. Verder tot nu toe geen klachten

Pluspunten

• compact
  • stil
  • goede thermostaat

Minpunten

• onregelmatige temperatuur warm water

Geen idee wat een weergavenaam is. 18-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Een jaar verwarmen met Nefit Trendline II HRC30 CW5.

Na een jaar stoken met een Nefit Trendline II HRC 30 CW5 is het gasverbruik 945 kub.m . De klokthermostaat gaat om 7.45 van nacht naar dagwaarde = 20 graden. ''s Avonds om 22.30 gaat de nachtwaarde in= 17 graden. Woning: rijtjeshuis tussen buren.
Douchen met overvloedig water dankzij CW5 .
Nadeel: De klokthermostaat Moduline 2000 isnogal ingewikkeld maar na goede afstelling gaat alles vanzelf . Wij zijn tevreden.

Pluspunten

• Storingsvrij
  • Zuinig met gas.

Minpunten

• Klokthermostaat nogal ingewikkeld.

Bult 02-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

compact

We hebben ruim een jaar geleden onze oude Nefit ketel vervangen door de trendline HRC 30 CW5. De installatie is vakkundig verricht door fa. Feiken: aansluiting afvoerkanalen gecontroleerd ivm koolmonoxide en extra afsluitkranen gemonteerd. De ketel is veel compacter en dat scheelt kastruimte: ook het eventueel bijvullen (nog niet nodig geweest) is veel simpeler. Nadeel ondervonden we van het aanbod van warm water zowel boven als beneden. Het duurt langer, terwijl er niets gewijzigd is. Jammer.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• transportsnelheid van warm water

Linda 22-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Compacte, stille ketel.

Wij hebben de cv ketel nu een jaar en zijn er zeer tevreden over. Hij is geruisloos en compact. Zeer makkelijk te bedienen. Zelf water bijvullen is ook eenvoudig.

Marlenneke 28-12-2016 Product paar maanden in bezit

Heel stil....

De oude ketel was 34 jaar in gebruik en omdat de geiser (na 34 jaar) defect was gegaan heb ik deze keer een combiketel gekozen. Deze ketel neemt weinig plaats in en maakt nauwelijks geluid.
Over verbruik kan ik nog niets zeggen

Pluspunten

• redelijk klein
  • stil

Josef 28-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

bediening

De bediening van de CV via de app is perfect. Je kunt de temperatuur in je huis op een eenvoudige manier van waar je ook bent (bijvoorbeeld in het buitenland op vakantie) aanpassen en ook de verbruik controleren. Ook vind ik de infromatie op de app van het verbruik zeer duidelijk weergegeven.

Bram 29-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Warmwaterlijn

De CV is prima. De warmwaterlijn in combinatie met de CV vind ik ronduit slecht. Als er warm water wordt getapt doet de CV het niet. Het heet water is niet echt heet water.

Moderne cv ketel 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Stille, compacte ketel

In eerste instantie gekozen voor Nefit Trendline om zijn compacte afmeting. Zodoende paste de ketel mooi in kast op zolder. Daarnaast moest hij stil zijn omdat de ketel naast een slaapkamer zit. Nou, stil is hij zeker. Je hoort hem nauwelijks. In combinatie met de Easy thermostaat ben je klaar voor de toekomst. Erg gebruiksvriendelijke bediening. Wel hoop ik dat de ontwikkeling van de Easy verder gaat. BV douchefunctie werkt maar éénmalig en moet je weer opnieuw instellen.

Pluspunten

• Compact

Angelique 06-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fijne Ketel

Toen ik dit huis kocht hing er al een combiketel maar als deze vervangen moest worden zou het een Nefit worden. Wat ben ik blij met mijn nieuwe ketel. Heerlijk warm water met een goede druk. Huis super snel warm. Bad en douche tegelijk. Super! Ik zou hem iedereen aan raden. Voor mij alleen nog maar een Nefit

Richard 05-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Probleemloos

Gemonteerd en inbedrijfstelling . Daarna lekker warm in huis en geen enkele storing of probleem. Super makkelijke bediening en regeling

Pluspunten

• Probleemloos
  • Bexieningsgemak

Irene 03-10-2016 Product paar maanden in bezit

Doet wat hij moet doen

Tja wat moet je schrijven over een ketel? Hij is mooi compact, doet het en maakt geen lawaai. Warm huis en warm water. Heb de energierekening nog niet gecheckt, maar hij hoort ook zuinig te zijn. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Compact

Ger Hummel 03-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Compact

Compact, betrouwbaar, geruisloos en energiebesparend. Topproduct als combiketel en nog redelijk geprijsd ook.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • energiebesparend

Geert n 30-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Nefit trendline w5

Het is een zeer compacte stile zuinige ketel
En in samenwerking met een easy een zeer plezierige cv ketel goed voor warmte genot in huis en voor de portomonee

Harrie 30-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Top cv ketel

Deze ketel heeft mijn gasverbruik met zo'n 20% gereduceerd. Hij brandt helemaal geruisloos, zelfs als je er naast staat. Wij hebben deze nu 1 jaar in gebruik maar nog geen moment spijt van. Hij levert heel snel warm water bij afname in keuken en bad.
Ook de installatie was geen probleem. Goede en duidelijke beschrijving van alles.
Kortom een aanrader.