Nefit Trendline II HRC 25 CW 4 - Reviews

combi HR
22,6 kW
Capaciteit voor
282,5 m³

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rob 30-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Slimme ketel

Na 28 jaar tijd besloten om mijn oude Nefit Turbo 21 ketel te laten vervangen voor een Nefit Trendline ll CW4 in combinatie met de Nefit Easy thermostaat.

De nieuwe ketel is een stuk zuiniger in gas maar ook in het stroomverbruik. Prettig is ook dat je via de app meerdere programma's kunt instellen waar dan ook je verbruik wordt weergegeven in een grafiek.

De douchetimer is een leuk iets maar waardeert niet iedereen in het gezin :)

Het enige minpunt wat ik heb ontdekken is dat de ketel op volle belasting iets meer geluid maakt maar niet storend is.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Klein
  • Nefit Easy

Minpunten

• Bij volle belasting hoor je de ketel

Boer 05-08-2017 Product paar weken in bezit

Betrouwbaar, compact

Zeer betrouwbaar product, compact. Geleverd door een TOP-Nefit-dealer. In 4 uurtjes geplaatst,
nieuw drukvat, leidingen verlegd, nieuwe afvoerrookkanalen, vuilvanger geplaatst, oude Nefit-HR-combiketel van 18 jaar afgevoerd. Alles voor 2500 euro!!

Robert Landman 04-07-2017 Product paar weken in bezit

Stille ketel - snel warmte

Ketel is erg stil en geeft snel warm water. We hebben hem pas sinds 21 -6-2017 en weten nog niet wat het verbruik is. Ketel geeft de informatie op een display en middels de Easy op afstandthermostaat. Er zijn een aantal handige gebruikersmogelijkheden die je met gemak kan instellen.

Paul F 30-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

zuinig en comfortabel

Compacte ketel die behoorlijk veel zuiniger is dan zijn 21 jaar oude Nefit voorganger. Storingsvrij, water makkelijk bij te vullen, water goed heet (dit duurt een kleine 10 sekonden wat zeer acceptabel is en kan tot 0 gereduceerd worden met een additioneel systeem wat echter vrij duur is). Ideaal in combinatie met een Nefit slimme thermostaat. Eerder thuiskomen is gewoon even via de app het programma tijdelijk wijzigen en temperatuur tijdelijk omhoog zetten! Blijkt een zeer goede keuze te zijn geweest!

Pluspunten

• compact en stil
  • snel heet water
  • ideaal in combinatie met slimme thermostaat
  • comfort verhogende boilers ook later toe te voegen

Minpunten

• nog niet ontdekt