Nefit Trendline II HRC 25 CW 4 - Reviews

Gaskeur CW klasse
24,5 kW
Type cv-ketel
combi HR

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Nefit Trendline II HRC 25 CW 4 op Kieskeurig.nl.

Rob 30-09-2016

Slimme ketel

Geschreven voor: Nefit Trendline II HRC 25 CW 4

Na 28 jaar tijd besloten om mijn oude Nefit Turbo 21 ketel te laten vervangen voor een Nefit Trendline ll CW4 in combinatie met de Nefit Easy thermostaat.

De nieuwe ketel is een stuk zuiniger in gas maar ook in het stroomverbruik. Prettig is ook dat je via de app meerdere programma's kunt instellen waar dan ook je verbruik wordt weergegeven in een grafiek.

De douchetimer is een leuk iets maar waardeert niet iedereen in het gezin :)

Het enige minpunt wat ik heb ontdekken is dat de ketel op volle belasting iets meer geluid maakt maar niet storend is.

• Energiezuinig
  • Klein
  • Nefit Easy

Minpunten

• Bij volle belasting hoor je de ketel

A.Kavelaars 06-03-2018

Mooie actie geld retour voor Nefit Topline

Geschreven voor: Nefit Trendline II HRC 25 CW 4

Na een tip van mijn installateur(VITE Service) kon ik mijn oude Nefit Topline inleveren en een Nefit-Trendline ervoor terug krijgen met een vergoeding van €600,00 voor mijn oude Topline.
Hij hangt nu 3 weken net met de koude die we afgelopen feb/mrt hebben gehad.Ik ben super tevreden ik zie dat deze ketel nog zuiniger is met gas hij moduleerd nog beter .En geeft ontzettend snel heet water met douchen.Kortom een goede deal een 11 jaar oude ketel inleveren en voor relatief een mooi bedrag een nieuw stukje betrouwbare techniek in huis.

Pluspunten

• zuinig met gas en stroom
  • Snel heet douchewater

Boer 05-08-2017

Betrouwbaar, compact

Geschreven voor: Nefit Trendline II HRC 25 CW 4

Zeer betrouwbaar product, compact. Geleverd door een TOP-Nefit-dealer. In 4 uurtjes geplaatst,
nieuw drukvat, leidingen verlegd, nieuwe afvoerrookkanalen, vuilvanger geplaatst, oude Nefit-HR-combiketel van 18 jaar afgevoerd. Alles voor 2500 euro!!

C.J.V. Janse 20-03-2019

Slecht warmwater levering

Geschreven voor: Nefit Trendline II HRC 25 CW 4

Het duurt 1 minuut voordat het water warm wordt (afstand ketel - douche 5 mtr) Dan tijdens het douche wordt het water gedurende 1 minuut koud. Monteur is weer gewest en samen met Nefit de instelling gecontroleerd maar geen afwijkingen gevonden. Ik denk dat het de warmte wisselaar is. Ik raad daarom deze HR ketel sterk af gezien de opstelling van Bosch (Nefit)

Pluspunten

• Goede verwarming

Minpunten

• warmwater voorziening

C. Janse 27-11-2018

Warmwater voorziening

Geschreven voor: Nefit Trendline II HRC 25 CW 4

Warm water is slecht. Het duurt 13 sec dan is het water lauw, vervolgens wordt het weer koud en pas na 47 seconden wordt het water warm. Onder de douche krijg je ineens afgekoeld water. Bosch stelt dat de monteur de instellingen niet goed heeft gedaan. Andere zeggen dat er iets met de warmte wisselaar niet goed is. Maar ja, gekocht bij CV totaal, geïnstalleerd 19 nov 2018 .

Tsja 10-05-2018

Uitstekend compact zuinig apparaat

Geschreven voor: Nefit Trendline II HRC 25 CW 4

Wij hadden al een Nefit CV HR, 10 jaar. Omdat de nieuwe ketel nog zuiniger is en o.a. bovendien geschikt voor andere gassamenstellingen hebben wij deze aangeschaft. Deze CV ketel is compacter, zelfs stiller.

Pluspunten

• Zuiniger
  • Compact

Minpunten

• Er moest een nieuwe thermostaat komen,

Robert Landman 04-07-2017

Stille ketel - snel warmte

Geschreven voor: Nefit Trendline II HRC 25 CW 4

Ketel is erg stil en geeft snel warm water. We hebben hem pas sinds 21 -6-2017 en weten nog niet wat het verbruik is. Ketel geeft de informatie op een display en middels de Easy op afstandthermostaat. Er zijn een aantal handige gebruikersmogelijkheden die je met gemak kan instellen.

Paul F 30-09-2016

zuinig en comfortabel

Geschreven voor: Nefit Trendline II HRC 25 CW 4

Compacte ketel die behoorlijk veel zuiniger is dan zijn 21 jaar oude Nefit voorganger. Storingsvrij, water makkelijk bij te vullen, water goed heet (dit duurt een kleine 10 sekonden wat zeer acceptabel is en kan tot 0 gereduceerd worden met een additioneel systeem wat echter vrij duur is). Ideaal in combinatie met een Nefit slimme thermostaat. Eerder thuiskomen is gewoon even via de app het programma tijdelijk wijzigen en temperatuur tijdelijk omhoog zetten! Blijkt een zeer goede keuze te zijn geweest!

Pluspunten

• compact en stil
  • snel heet water
  • ideaal in combinatie met slimme thermostaat
  • comfort verhogende boilers ook later toe te voegen

Minpunten

• nog niet ontdekt