Nefit Trendline II HRC 25 CW 4 - Reviews

Type cv-ketel
combi HR

Rob 30-09-2016

Slimme ketel

Na 28 jaar tijd besloten om mijn oude Nefit Turbo 21 ketel te laten vervangen voor een Nefit Trendline ll CW4 in combinatie met de Nefit Easy thermostaat.

De nieuwe ketel is een stuk zuiniger in gas maar ook in het stroomverbruik. Prettig is ook dat je via de app meerdere programma's kunt instellen waar dan ook je verbruik wordt weergegeven in een grafiek.

De douchetimer is een leuk iets maar waardeert niet iedereen in het gezin :)

Het enige minpunt wat ik heb ontdekken is dat de ketel op volle belasting iets meer geluid maakt maar niet storend is.

• Energiezuinig
  • Klein
  • Nefit Easy

Minpunten

• Bij volle belasting hoor je de ketel

A.Kavelaars 06-03-2018

Mooie actie geld retour voor Nefit Topline

Na een tip van mijn installateur(VITE Service) kon ik mijn oude Nefit Topline inleveren en een Nefit-Trendline ervoor terug krijgen met een vergoeding van €600,00 voor mijn oude Topline.
Hij hangt nu 3 weken net met de koude die we afgelopen feb/mrt hebben gehad.Ik ben super tevreden ik zie dat deze ketel nog zuiniger is met gas hij moduleerd nog beter .En geeft ontzettend snel heet water met douchen.Kortom een goede deal een 11 jaar oude ketel inleveren en voor relatief een mooi bedrag een nieuw stukje betrouwbare techniek in huis.

Pluspunten

• zuinig met gas en stroom
  • Snel heet douchewater

Tsja 10-05-2018

Uitstekend compact zuinig apparaat

Wij hadden al een Nefit CV HR, 10 jaar. Omdat de nieuwe ketel nog zuiniger is en o.a. bovendien geschikt voor andere gassamenstellingen hebben wij deze aangeschaft. Deze CV ketel is compacter, zelfs stiller.

Pluspunten

• Zuiniger
  • Compact

Minpunten

• Er moest een nieuwe thermostaat komen,

Boer 05-08-2017

Betrouwbaar, compact

Zeer betrouwbaar product, compact. Geleverd door een TOP-Nefit-dealer. In 4 uurtjes geplaatst,
nieuw drukvat, leidingen verlegd, nieuwe afvoerrookkanalen, vuilvanger geplaatst, oude Nefit-HR-combiketel van 18 jaar afgevoerd. Alles voor 2500 euro!!

Robert Landman 04-07-2017

Stille ketel - snel warmte

Ketel is erg stil en geeft snel warm water. We hebben hem pas sinds 21 -6-2017 en weten nog niet wat het verbruik is. Ketel geeft de informatie op een display en middels de Easy op afstandthermostaat. Er zijn een aantal handige gebruikersmogelijkheden die je met gemak kan instellen.

Paul F 30-09-2016

zuinig en comfortabel

Compacte ketel die behoorlijk veel zuiniger is dan zijn 21 jaar oude Nefit voorganger. Storingsvrij, water makkelijk bij te vullen, water goed heet (dit duurt een kleine 10 sekonden wat zeer acceptabel is en kan tot 0 gereduceerd worden met een additioneel systeem wat echter vrij duur is). Ideaal in combinatie met een Nefit slimme thermostaat. Eerder thuiskomen is gewoon even via de app het programma tijdelijk wijzigen en temperatuur tijdelijk omhoog zetten! Blijkt een zeer goede keuze te zijn geweest!

Pluspunten

• compact en stil
  • snel heet water
  • ideaal in combinatie met slimme thermostaat
  • comfort verhogende boilers ook later toe te voegen

Minpunten

• nog niet ontdekt