Remeha Tzerra M 39c Plus CW5 (met eTwist)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Tzerra M 39c Plus CW5 (met eTwist) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Otto 25-11-2018

Compacte topper

Inmiddels bijna 3 jaar in bezit. Deze compacte ketel is zeer zuinig en stil. Met eTwist-app perfect in te stellen met aanwarmcurve, aanwarmtijd, eigenschappen huis, enz.. Vanaf dag 1 foutloos gewerkt, dus erg betrouwbaar. Dat kan ik van de 1 jaar oudere Nefit in ons bijgebouw niet zeggen, hoewel na uit/aan die ook steeds weer goed werkt. Ik kan iedereen deze Tzerra aanbevelen. Inmiddels is dit model opgevolgd door de Tzerra Ace 39c CW5.

Pluspunten

• Zeer compact.
  • Stil.
  • Zuinig
  • Betrouwbaar.
  • Perfecte combinatie met eTwist

Minpunten

• Waterdruk niet weergegeven in eTwist-app

Menno 17-12-2017

Slechte kwaliteitscontrole

Ketel is afgelopen vrijdag opgehangen en is inderdaad een kleine krachtpatser; helaas lekt hij water. Binnen 24 uur na installatie gemeld bij installateur, deze was laconiek en kwam met het voorstel om er maar een bakje onder te zetten. Na aandringen is hij toch komen kijken en kwam tot de conclusie dat hij lekte en dat hij daar niets aan kan doen.. moet een fabrieksmonteur bij komen... geeft je te denken over de servicability van deze ketel. Weinig vertrouwen in dit produkt en zou bij nader inzien voor een Nefit hebben gekozen.

Pluspunten

• Klein
  • Prestaties lijken goed

Minpunten

• Kwaliteits controle Remeha, lekt af installatie
  • Servicability door installateur

f.j.hulsbosch 13-05-2017

rehema tzerra cw5 verwarmingsketel

Snel geregeld ,precies volgens afspraak keurig geinstalleerd,vakkundig werk,enalles netjes achtergelaten

Pluspunten

• prima

Mike 10-12-2016

Een prima keuze

Heb gekocht in Nederland voor België: hier was alles te duur. Een echt recente toestel, kw's precies voor mijn warmte behoeften, met e-Twist die kan je via een i-Fone besturen!

Pluspunten

• werkt geluidloos
  • kan voorlopig in open mode beginnen