Remeha Calenta 40L CW6 Combi Comfort Systeem met iSense - Reviews

combi HR
34,8 kW
Warmwatercapaciteit bij 40°C
23,3 liter per minuut

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Evert Mulder 28-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Calenta met I-sense

Mijn Remeha Calenta 40L CW6 combi aangeschaft in januari 2013 en werkt nog steeds naar behoren.
De bijgeleverde I-Sense thermostaat heeft veel instel mogelijkheden en gemakkelijk te programmeren.
Ik heb overal vloerverwarming en de ketel op lage temperatuur ingesteld en dat werkt prima.
Gasverbruik verloop kan ik via de PC controleren bij mijn abonnement op enelogic.com
Meer dan voldoende water bij het douchen (stortdouche) en bad is snel gevuld.
Dit jaar een tikkend geluid bij opwarmen en afkoelen van de ketel wat het uitzetten en krimpen materiaal van de verdeelplaat bleek te zijn. De aansluitingen zijn opnieuw ingevet en getest en het probleem was verholpen door Feenstra.

Pluspunten

• Stille ketel
  • Ruim voldoende warm water
  • Compacte ketel
  • I_Sense thermostaat

Minpunten

Epicurus 07-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima ketel met ruim voldoende vermogen

Wij hebben deze ketel bijna 2 jaar nu, tot nu toe slechts 1 kleine storing gehad; een reset door een te lage waterdruk, kleinigheid. Deze ketel valt echt op door zijn warmwater-vermogen, dit is echt zeer goed te noemen. Ook CV zijdig heeft deze ketel een prima opbrengst. Handig is het lcd-display die toch meer dan andere ketels informatie geeft (bv over waterdruk). Ondanks zijn vermogen toch nog redelijk bescheiden in formaat; aanrader.