Intergas HRE 36/30A - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Intergas HRE 36/30A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans Udo 04-02-2023

Beste ketels in de markt

Geschreven voor: Intergas HRE 36/30A

14 ketel laten plaatsen in klein appartementen gebouwtje. Nu weer eentje gekocht.
Ik ben buitengewoon positief tevreden over intergas.
Super kwaliteit. Bij vragen wordt snel gereageerd.
De ketels zijn zuinig, gebruiksvriendelijk en compact. Voor alle duidelijkheid: ik heb geen belang bij Intergas of iets dergelijks, ben simpelweg een zeer tevreden klant.
Mijn CV monteur zei mij ook dat dit de beste ketels in de markt zijn op dit moment.
Gr. Hans Udo.

Pluspunten

• Stil
  • Energie zuinig
  • Probleemloos
  • Goedkoop in repareren

t******@h********* 13-12-2021

Teleurstellend

Geschreven voor: Intergas HRE 36/30A

Ik ben in het bezit van de intergas 28/24a kombi kompact , deze is nog geen 5 jaar oud en afgelopen week stopte de werking van deze , er zijn diverse onderdelen vervangen, 2 ntc voelers , de ventilator, de ontstekingspen en kabel en het gasblok , totale kosten waren 360 euro zonder montage , de cv is nog geen 5 jaar oud , ik heb intergas gebeld of er eventueel een tegemoetkoming in de kosten mogelijk was , en kreeg het antwoord dat hij dus 3 jaar over de garantie heen was , ik vind dit niet kunnen voor een cv die nog 5 jaar moet worden. Is dus de laatste keer dat ik een product van dit merk aangeschaft heb en raad deze dus bij een ieder af , grts ron treuren

Pluspunten

• Eerste paar geen probleem

Minpunten

• Hoge kosten
  • Onvriendelijke behandeling intergas

Ceesione 19-12-2020

hele stille ketel

Geschreven voor: Intergas HRE 36/30A

Sinds half oktober 2020 deze ketel aangeschaft en laten monteren. Superstil in tegenstelling tot mijn oude ketel met boiler die regelmatig aansloeg om het water te verwarmen. Ben er heel blij mee, compact model en werkt uitstekend. Kost iets meer tijd om van 2 hoog, waar ketel hangt, warm water te krijgen op de begane grond.

Pluspunten

• compact
  • stil

Jan Vriens 26-06-2020

goede aanbeveling van vakmensen

Geschreven voor: Intergas HRE 36/30A

aanbevolen bij warmteservice Eindhoven. Capaciteit voldoende en aansluiting op warmtepomp mogelijk. Energetisch ook goed.

Pluspunten

• prijs
  • kompakt

Marco 30-05-2020

Super ketel

Geschreven voor: Intergas HRE 36/30A

Super fijne ketel. Vervangen voor mijn Intergas HR van 2001 CW3. Deze ketel heeft duidelijk meer warm water opbrengst. Douchen en de warm water kraan in de keuken aan is nu zeer goed te doen. De snelheid waarmee het warme water komt is hetzelfde als bij mijn vorige ketel (eco stand) en dat is redelijk snel. Stiller is hij zeker hoewel de vorige mij ook niet stoorde. ( Hij staat bij ons op zolder). Ik heb de intergas thermostaat en gateway erbij genomen. De thermostaat wilde ik vervangen zodat ik hem in de modulerende stand kon zetten en de gateway is niet goedkoop maar verrekte handig. Niet alleen om hem op afstand aan of juist uit te zetten maar ook om alle instellingen en statistieken en gegevens na te zien. Ik ga er vanuit dat Intergas mij qua duurzaamheid net zo positief gaat verrassen als mijn vorige ketel.

Pluspunten

• Zuinig
  • Moderne snufjes (icm gateway)
  • Stil
  • Betrouwbaar
  • Onderhoud makkelijk (kan je best zelf, youtube)

Minpunten

• Het vervangen van je ketel is een dure grap.

D.J. Steenbergen 16-01-2020

De geiser was aan vervanging toe.

Geschreven voor: Intergas HRE 36/30A

De geiser was na dik 25 jaar aan het einde van zijn leven dus moest een vervangende ketel komen.
Na goed onderzoek hebben wij voor deze gekozen en daar hebben we beslist geen spijt van!
De ketel is geruisloos. Alleen bij het aanzetten van de warmwaterkraan hoor je een heel zacht geluid, maar dat is absoluut niet noemenswaardig. Sterker: dan weet je dat hij het doet!!

A. Berkx 29-11-2018

Een goede keus.

Geschreven voor: Intergas HRE 36/30A

Geeft snel warm water en de radiatoren zijn snel warm. Je hoort hem bijna niet.
De installateur van CV-totaal voor Zuid-Limburg Boy Cox kan ik iedereen aanbevelen. Hij werkt snel en goed. Hij ruimt alles keurig op. Super.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • snel warm water
  • Snel warmte in huis.
  • prijs/kwaliteit

sander 22-11-2018

Stille ketel en veel warm water

Geschreven voor: Intergas HRE 36/30A

Erg stille ketel die van binnen erg degelijk oogt door alleen maar metalen onderdelen. Door de ingebouwde rf module te kopp

Pluspunten

• geen driewegklep
  • veel warm water
  • stil

Minpunten

• zwaar

Frank van Mansvelt 30-03-2018

Prima cv.

Geschreven voor: Intergas HRE 36/30A

Betrouwbaar mocht er iets met de verwarming zijn doet het warmwater tappen het nog. Bij andere merken ligt dat er dan ook uit. Snel zuinig. Voldoet aan al mijn eisen.

Pluspunten

• Snel warm water
  • Aparte verwarming en warm water tappen

Jan 21-01-2017

Pracht ketel

Superstille ketel.
Niet veel onderhoud nodig, hoge warmwateropbrengst.
Gemakkelijk in onderhoud.
Ik heb de ketel nu bijna 3 jaar.
Zuinig in gebruik

Pluspunten

• Geruisloos
  • Zuinig
  • Betrouwbaar

Frans 24-10-2017

Hoe kun je de ketel bijna drie jaar in bezit hebben op 21 januari 2017 als de ketel in 2015 op de markt is gekomen? Was het mogelijk een voorganger?

Zomer 2005 06-04-2016

Lawaai maker.

Geschreven voor: Intergas HRE 36/30A

De Ketel heb ik 1 jaar, vanaf het begin maakt hij een hoop herrie, geluiden zijn: ping-ping-pang-pang.
Als je de warm water kraan snel dicht zet, hoor je een knal geluid in de Ketel, door een waterafslagdemper te plaatsen heb ik dit probleem opgelost.

1010chris 16-04-2016

is de ketel door een monteur geïnstalleerd ?

Tom 06-03-2016
Geschreven voor: Intergas HRE 36/30A

Super goede ketel van motage tot onderhoud is deze goed en gemakkelijk, storingen komen zelden voor