Intergas Kombi Kompakt HRE 36/30 - Reviews

combi HR
26,3 kW
Warmwatercapaciteit bij 40°C
15 liter per minuut

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

5,5

hmclake 30-03-2015 Product jaar of meer in bezit

5,5
We hebben de ketel met hoge verwachtingen door een gecertificeerde installateur in 2011 laten plaatsen als vervanging van onze overjarige Ferolli. Het moest zuiniger en stiller worden. Aan dat laatste is absoluut voldaan want de ketel is heel stil. Maar.... helaas kregen we al snel diverse reparaties om onze oren en dat begon al in het tweede jaar. Gasblok, ventilator, tapsensor en nog wat andere onderdelen zijn inmiddels vervangen en nog steeds geeft de ketel slecht warm water tijdens het douchen. Je moet de kraan op zijn heetst zetten om hem warm water te laten geven omdat bij een minder hete stand het water gewoon koud wordt. Inmiddels de zoveelste reparatie gehad en nog steeds is het euvel niet verholpen. Daarnaast blijkt de ketel absoluut niet zuiniger dan onze oude Ferolli en dat is nog het meest frustrerende. Wellicht hebben wij een 'maandag product', maar hoe dan ook: we zijn geen blije gebruikers. vwb de verwarming: we kunnen dit wat lastiger checken in vergelijk met tapwater, maar aan het totaal gasverbruik te zien, hebben we ten opzichte van onze oude ketel geen besparing gezien.