Nefit TopLine AquaPower Plus II HRC30/CW6 - Reviews

22 liter per minuut
Kleuren
wit

goodboy 24-01-2013 Product jaar of meer in bezit

nu drie jaar in bezit, behalve 2 maal een storing , die met een reset te verhelpen was, nooit een probleem.Snel warm water en behoorlijke gebruikscijfers met deze ketel

Ericskem 24-01-2013 Product jaar of meer in bezit

Super stil, super betrouwbaar, super zuinig. Een van de beste aankopen van de afgelopen jaren!1x storing gehad in de brander, dit is keurig en super snel hersteld.

vakantie2013vakantie 24-01-2013 Product paar dagen in bezit

Ruim een jaar geleden hebben we deze AquaPower Plus aangeschaft. De reden dat we voor dit type hebben gekozen is dat hij moest verwarmen (natuurlijk) en 2 douches moesten gelijk gebruikt kunnen worden. De aanschaf was niet de goedkoopste maar deze ketel is zijn geld meer dan waard.
Ook met 2 douches tegelijk aan valt de waterdruk niet weg en verwarmen is ook prima. De duurzaamheid hebben we nog niet uit kunnen testen. Misschien dat we daar over 15 jaar nog eens op terug komen. Wat ons betreft zijn we tevreden!

Johan L_74 24-01-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik heb bewust voor de CW6 versie gekozen in plaats van de CW5. Deze kwam in de plaats van een HR BlauweEngel uit 1999 die steeds, en vooral in de winter, begon uit te vallen, en een geluid als een hoogoven maakte. Maar wat een verschil! Zo stil, dat ik af en toe twijfel of-ie aanstaat! Wat een waterkracht bij douche en bad, wat een kracht bij verwarmen. Uitstekend! Merkbaar in de gasrekening! De hele bouwkwaliteit, uitstraling, documentatie: topklasse. Ik ben zeer tevreden. AANRADER !!

Dries 07-12-2009 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze ketel nu twee jaar. De verwarming en warmwatervoorzienig zijn prima. Zeer storend is echter het lawaai. Niet bij de keteel zelf, die hoor je nauwelijks. Echter op een bepaald toerental (60%) voel je aan de ketel de vetilator trillen. Deze trilling wordt via de vloer doorgegeven naar de verdieping eronder en is zodanig storend dat de slaapkamer daar onder onbruikbaar is geworden.
Als ik een klacht indien bij Nefit komt er direct een monteur die stevast begint aan te geven dat het aan de opstelling zou liggen. Dat is bijzonder omdat de ketel op precies dezelfde plek in opgesteld als zijn voorgangers en die hoorde je nooit. Als ik de man vervolgens wijs op de goed voelbare trilling van de ventilator, wordt er keurig een nieuwe ingezet (inmiddels drie keer gebeurd). Echter helaas zonder resultaat. De slaapkamer direct onder de ketel blijft, vrees ik, zolang als we deze ketel nog houden slechts te gebruiken als berging. Het is bijzonder jammer dat Nefit voor deze
Topline ketels kennelijk geen top kwaliteit onderdelen gebruikt. Een draaiend apparaat dat trilt is simpelweg niet goed in balans en als dat niet beter blijkt te kunnen is er sprake van povere kwaliteit.

thierry Bakker 01-05-2009 Product maand in bezit

Top product, nu 2 maanden in bezit, geen problemen.
De warmwater voorziening is top. nu eindelijk overal tegelijk warm water, nooit meer een koude douche als iemand ergens een kraan open doet.

cire65 04-06-2008 Product paar dagen in bezit

Na om 18.00 uur de storing gemeld te hebben bij Nefit stond de volgende dag de monteur op de stoep. Wat bleek, een kapotte driewegklep. Kwam wel vaker voor, dit had ik ook al gelezen op deze site bij de losse cv ketel HRC30. Deze is netjes vervangen en alles doet het perfect. Goede en snelle service van Nefit, grote klasse.