Nefit TopLine AquaPower II HRC45/CW6 - Reviews

wit

8,1

Tanja A. 14-07-2014 Product kwartaal in bezit

6,8
We hebben deze ketel aangeschaft om ook op twee plaatsen tegelijk water te kunnen tappen. Dat gaat niet! We hebben twee normale douches (geen regendouches). Enorme spijt dus van deze ketel. Ik heb me telefonisch laten adviseren door Nefit zelf voordat ik deze ketel aanschafte. We overwegen nu een extra boiler te nemen Daar gaat mijn energiewinst! OM vand e aanschaf- en installatiekosten nog maar enit eens te spreken.

CV Fred 24-01-2013 Product jaar of meer in bezit

Het is een zeer betrouwbare ketel, zowel voor de verwarming als voor de warmwatervoorziening. En dat met een energieverbruik dat 15 % lager is dan de vorige HR-Ketel. En een garantie termijn van 12 jaar! Kortom meer comfort voor minder jaarlijkse kosten!

Hollandned 24-01-2013 Product half jaar in bezit

De installatie draait inmiddels bijna 12 maanden en naar volle tevredenheid. Vooral door de modulerende thermostaat blijft de temperatuur relatief constant, en dat verhoogd het comfort aanzienlijk. Verder is dit een zeer krachtige en toch bijna geruisloze installatie die veel warm water kan leveren.
Ik hoop alleen dat Nefit snel met een netwerk module komt zodat de installatie ook vanaf een Iphone/Ipad kan worden bedient. De tegenhanger van Nefit in Duitsland, Buderus, heeft een dergelijke module al beschikbaar als de Logamatic Web KM200. Kortom een zeer tevreden klant.