Remeha Avanta 28C CW4 (met qSense)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Avanta 28C CW4 (met qSense) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m***************@g******** 31-01-2022

Bevalt niet goed, geen aanrader.

Het product kwam in een beschadigde doos en onderdelen waren verbogen en de ketel lekt.

Pluspunten

• geeft warmte

Minpunten

• lekt
  • beschadigd

h*********@q********** 22-01-2022

Top ketel

Na 16 jaar probleemloos de Avanta cv ketel gehad te hebben heb ik weer voor de zelfde gekozen.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Stil

Minpunten

• Uit het Remeha assortiment

j******@h********** 05-01-2022

Ik heb de de remeha ketel laten installeren door Takinstallatiebedrijf Minervaweg 5 in Lelystad,maar had hem nog nodig omdat de ketel een fluitend geluid geeft..nou ik heb hem nooit meer te spreken gehad wat een slechte service zeg,dus laat dat bedrijf nooit iets bij je installeren!!

i***@p********************* 03-10-2021

Remeha Cv ketel bevalt goed

We hebben in mei 2021 onze VR ketel vervangen door een Remeha Avanta 28C CW4. Na een aantal maanden gebruik zijn we tevreden met deze ketel. Het is een geruisloze ketel met voldoende warmwaterafgifte. Top

lau 11-06-2021

ontevreden

we wilden van een boiler 120 ltr naar een combi ketel avanta 28c. wat een ramp Eerst 6 a 7 liter koud water , de afstand ketel keukenkraan is 3 a 4 mtr. naar de badkamer nog langer koud water. Na deze liters koud water werd het water maar langzaam warm, voordat het echt warm was liepen nog veel liters onnodig weg. Monteur van remeha langs geweest : dit is normaal, hij wilde het bezoek boeken onder coulance. Toch kregen we van warmte service Heerlen een rekening van € 141,=. Nog nooit zo"n dure onnodig water verslindende ketel gehad. Ondanks dat we alle formulieren ingevuld hebben, hebben we nog steeds geen garantie bewijs. Heel slechte service. Mijn mening nooit van een boiler naar een avanta 28c.

Minpunten

• onnodig veel water verspild

r****@x******** 02-06-2021

Remeha avanta , een cv ketel zonder zorgen.

De vorige remeha avanta was aan vervanging toe. Vanwege de goede kwaliteit en het jaren nagenoeg storingsloos gewerkt te hebben, weer voor een remeha avanta gekozen.

Pluspunten

• Probleemloos
  • Compact

B.P.te O. 27-05-2021

Remeha Cv ketel bevalt goed

Prima CV ketel, we hebben hem nog maar 2 weken, maar hij werkt prima.
Geeft snel en ruim voldoende warm water voor de douche en de keuken. De warmte in de woning wordt beter gedoseerd en voelt comfortabeler.
Over de duurzaamheid en zuinigheid kan ik nog niks zeggen, maar een HR ketel als deze verbruikt een stuk minder gas dan onze vorige CV ketel.

Pluspunten

• geruisloos
  • snelle warmwater afgifte
  • comfortabele warmte

Math Paumen 23-04-2021

Kwalitatief goede cv-ketel

Prima, c.v.-ketel, makkelijk te installeren, en vrij laag gewicht. Ketel functioneert perfect en is nog zuiniger dan de vorige AWB3hr ketel.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Geruisloos
  • Zuinig

Minpunten

• Geen ingebouwde drukmeter, wel los bijgeleverd.
  • Nvt
  • Nvt

e grotenbreg 08-03-2021

mooi e cv ketel en geruisloos

een ketel die makkelijk te bedienen is en met deze ketel geeft veel heter water en veel minder geluid

Pluspunten

• comfortabel
  • makkelijkte instaleren

Minpunten

• niet
  • niet

Ben de Vos 08-02-2021

REMEHE COMBIKETEL

Prima kleine combi ketel. Voldoet volledig om een normale gezinswoning van verwarming en warm water te voorzien.
De vorige ketel van het zelfde merk en type heeft 15 jaar prima gewerkt.
De prijs is zeer redelijk en het energieverbruik laag.

Pluspunten

• Kleine formaat
  • Zuinig

verberkt 07-02-2021

probleemloos

Het is een mooie ,degelijk, compact ketel, Je hoort hem nauwelijks branden.
Probleemloos.
Goede garanties

Albert 05-02-2021

fijne ketel, klein, werk goed

Door een stroompiek in huis moesten wij (onder andere) een nieuwe ketel kopen. De prijs is prima, ketel doet wat hij moet doen en werkt goed.
Hiervoor dezelfde ketel gehad en laten vervangen door dezelfde omdat deze prima werkte.

Pluspunten

• betaalbaar
  • compact

Peter Versteeg 01-02-2021

Remeha Avanta

De Remeha ketel is mijn 2de ketel. Omdat mijn cv ketel (geen remeha) plotseling kapot ging moest ik op zoek naar een andere ketel. Heb in mijn vorige woning ook een Remeha ketel gehad met daarbij een onderhoud contract en heb nooit geen problemen gehad. Dan is het niet moeilijk kiezen. Ook de prijs was gunstige en dat spreekt natuurlijk ook mee. Heb bij verschillende bedrijven offertes opgevraagd en daarbij kwam bovenstaande ketel steeds terug tussen andere ketels. De adviseur van het installatiebedrijf waarbij ik mijn ketel wilde bestellen vertelde mij dat hij zelf ook deze ketel heeft en het ook een prima ketel vindt.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • Geen omkijken aan

Minpunten

• nog niet (pas een paar dagen in bezit)

André 29-01-2021

Goede HR CV combiketel.

Mijn vorige Remeha avanta 28C CW4, heb ik in 2005 gekocht en geplaatst. Na 15½ jaar kreeg ik een lek onderaan de ketel (kunststof verloop naar ontluchting en vuil reservoir). Het enige probleem dat ik ooit heb gehad was dat de printplaat kapot is geweest. Die dag waren er meerdere printplaten defect geweest volgens de installateur (blikseminslag). Eerlijkheid gebied ik heb nooit onderhoud aan de ketel gedaan. Ik was zeer tevreden over deze ketel, op naar de volgende 15 jaar zal ik maar zeggen.

Pluspunten

• CV snel warm
  • duurzaam

Minpunten

• warm tapwater duurt even.

PF 17-12-2020

Prima CV combi ketel,

Nederlandse merk (althans Remeha) goede kwaliteit tegen goede prijs, eenvoudige bediening, snel warmte en snel warm water

M 12-12-2020

Goede kwaliteit / prijs verhouding

We hebben een rijtjeshuis tussenwoning. Prima ketel. Goedkoop en betrouwbaar. Erg stil ook. Lekker klein tov van de oude AWB thermomaster. In 2017 geloof ik ketel van het jaar. Nog steeds een zeer betrouwbare koop. Kun je beter doen dan en te dure want anders mag je hem toch vervangen voor iets zonder gas binnen 10 jaar :p. Als de ketel echt opnieuw moet opstarten (na stekker eruit) dan duurt het wel even voordat die moet opstarten. 7min ofzo.

Ik weet nog niet het verbruik.

Pluspunten

• Compact
  • Stil
  • Goedkoop

Minpunten

• Opstarten duurt ietwat lang

Een ander 28-11-2020

Weer dezelfde CV

Ik heb 14 jaar gedaan zonder grote problemen met de oude ketel en heb nu weer gekozen voor dezelfde ketel.

Remeha Avanta cw$ 19-10-2020

CV ketel Remeha Avanta cw4

De CV ketel is heel compact.
Warmt snel op.
Nog te kort in gebruik om een goede beoordeling achter te laten maar tot nu toe bevalt hij prima.

lexhaa 13-10-2020

Prima die Remeha Avanta 28C

Na vroegtijdig afscheid te hebben moeten nemen door een lekkende warmtewisselaar van m'n oude CV-ketel (van een niet nader te noemen merk) hangt er nu een Remeha Avanta 28C sinds een week. Tot nu toe geen spijt van deze keus!

Pluspunten

• Snel warm water
  • Stil
  • Lekker warme douche
  • Behagelijke temperatuur in huis

Minpunten

• Tot nu toe geen

J vd Ende 08-10-2020

Degelijk en betrouwbaar

Deze degelijke vervanger van mijn oude Remeha Avanta ketel voldoet uitstekend in combinatie met de handige e-Twist thermostaat.

Pluspunten

• Verbetering pomp
  • Snel warm water

Jozef Verijke 22-09-2020

Remeha Avanta Boiler

Super tevreden van deze aankoop! Ik beveel deze aankoop zeker bij vrienden en familie. Zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen aan de web-shop.

Hans 14-05-2020

na 16 jaar nieuwe avanta 28/cw4

na 16 jaar lekt de warmtewisselaar een klein beetje zodat de druk terug loopt, en omdat een nieuwe wisselaar 450 euro kost neem ik maar een nieuwe ketel. Omdat ik in 16 jaar maar twee keer een nieuwe ionisatiepen nodig hebt gehad en verder geen problemen gehad, na om de twee jaar schoonmaak.

Pluspunten

• zuinig en geruisloos
  • goede modulatie met isense.

Minpunten

• kost geld.
  • gebruikt gas.

Theo 07-05-2020

prima warmwater- voorziening zonder ingebouwde boiler.

Voor deze ketel had ik een Vaillant 28C . Deze had ik niet zelf gekozen, maar zat in het huis dat ik
4 jaar geleden kocht. Die ketel was 9 jaar oud , een en al ellende. Stond ik onder de douche en dan
ineens een schot koud water. Ook ging ik vroeg mjn bed uit om te controleren of de verwarming
werkte. Ik stop nu, een en al ellende.

Pluspunten

• snel warm water, ook als je weinig nodig hebt.

Hendrika Gouda B.V. 18-03-2020

installatie Remeha Avanta 28C CW4

Op advies van de installateur Hageman is de ketel geleverd en geplaatst.
Na plaatsing functioneerde de ketel prima. Aangezien het een verhuurde woonruimte betreft, begrepen wij van de huurder dat de ketel voldoet, mede door de vakkundigheid van Hageman.

kees 15-03-2020

fijne ketel

De keus voooraf was lastig: moest klein zijn, vrij geruisloos en vaak warmwater kunnen leveren. uiteraard ons huis goed kunnen verwarmen. De ketel voldoet aan alle eisen en werkt tot nu toe probleemloos.