Remeha Avanta 28C - Reviews

12 liter per minuut
Kleuren
wit

eaz 07-08-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima ketel, maar wel een paar storingen gehad

Prima ketel, vrij stil, redelijk zuinig en mooi compact.
In de 8 jaar dat deze ketel er nu in zit, hebben we 3 keer een storing gehad, en dat is wel meer dan bij de vorige ketel (Nefit, 0 keer). Alle drie keer ging het om iets electronisch zoals een sensor, (een ionisator of wat het ook mag zijn). de eerste keer was al snel en viel onder de fabrieksgarantie, de overige twee keer zijn via de 24uur storingsdienst opgelost van onze installateur. Omdat het een courante ketel is vinden ze het dan weer snel. Ik heb er een draadloos modulerende thermostaat bij, en ook dat werkt prima.

mart 07-08-2016 Product jaar of meer in bezit

ervaring met remeha avanta cw 4

cv ketel reeds 2.5 jaar in gebruik en nog steeds geen enkele storing gehad ,wel op tijd onderhoud plegen en onderhoud set 2 gebruiken dat zijn nieuwe pakkingen en isolatie voorplaat dan gaat hij nog lang mee.

Peter 26-07-2016 Product jaar of meer in bezit

prima ketel voor een goede prijs

oude ketel was na 12 jaar aan vervanging toe, op advies van de installateur voor remeha gekozen en tot nu toe geen spijt gehad.
ketel is gemakkelijk te bedienen met de remeha thermostaat deze is ook makkelijk in te stellen en in gebruik.
Ketel is compact qua formaat en erg stil in het gebruik.
geeft snel warm water.

Mitch 26-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Geen omkijken naar

Wij hebben de Remeha Avanta 28C in maart 2014 laten plaatsen. Sinds die tijd, geen een storing. Het huis is binnen no time lekker warm als we de thermostaat opendraaien. De kraan geeft binnen no time warm water. We hebben werkelijk geen omkijken naar de Avanta, ideaal. Remeha, in een woord geweldig.

Tieskuh 26-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Erg goede ketel

Ik ben erg tevreden over deze ketel. Hij is erg zuinig, kan veel warm water produceren en heeft nooit storingen. Mijn volgende wordt ook weer een Remeha!

Willemjz 24-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Weer lekker warm

De cv ketel is erg stil in gebruik en beeft de woning snel warm. Het gebruik van de thermostaat is erg gemakkelijk en handig dmv symbool wat er aan de hand is (bv geen water)

Stefansdr1 21-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Super ketel

2 jaar geleden deze ketel aangeschaft en nog nooit spijt van gehad. de ketel is erg zuinig en zeer stil, ook is hij supersnel op temperatuur zowel CV als warm water afname en wat een verschil qua afmetingen in vergelijking met het oude bakbeest wat er hing.

peter 16-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Een goede aankoop.

Tot dit moment ben ik heel tevreden over de Remeha.
De ketel warmt snel op.
Ook de warmwaterkraan warmt snel op.
De Remeha is ook zeer gebruiksvriendelijk!

Bas 15-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Tevreden Remeha CV-ketel gebruiker

Wij hebben geen klachten over de Remeha CV-ketel en Remeha CV-ketel verwarmt alles goed. De Remeha CV-ketel is tevens een stille ketel.

shar 13-07-2016 Product jaar of meer in bezit

fijne betrouwbare ketel

Geen omkijken naar, geen storingen en snel warmwater beschikbaar. Een kwalitatief goed product voor een aanvaardbare prijs.

J.C. 13-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Remeha in the rebound

6,2
Onze huidige ketel is een vervanging van de vorige, die na 4 jaar en 9 maanden niet meer te repareren bleek. Deels kwam dat ook door nalatigheden in het onderhoud van de vorige installateur, die verzuimd had gebruik te maken van het onderhoudspakket van Remeha omdat "moderne ketels geen onderhoud meer nodig hebben".
Over de huidige ketel zijn we matig enthousiast.

y.vandendries 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Zeer zuinig in gebruik

Sinds een jaar deze, voordelig geprijsde, cv ketel in gebruik. Hij is erg stil, je hoort hem bijna niet aanslaan. De bediening via de thermostaat gaat uitstekend. Ik kreeg voor het eerst 500 euro terug van Eneco.Ook neemt hij stukken minder ruimte in beslag Ben er zeer tevreden over.

Schuur 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Super product

Geen omkijken naar, direct aangename temperatuur en warmwater, en gebruik van gas aanmerkelijk minder

Arjan Visscher 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Tevreden over de Avanta

Het installeren ging makkelijk en snel, tot op heden niets mis mee en gaat zoals hij moet doen. Hij lijkt het ook qua zuinigheid het goed te doen

johan 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

remeha ketel

Goede ketel brand erg rustig en weinig onderhoud eraan . Ketel is een stuk kleiner dan de vorige maar de prestaties zijn beduidend beter

Maljaars 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Zeer tevreden

Ondanks zijn compactheid zorgt deze ketel voor een optimaal comfort van warmte in mijn huis. Nog nooit een storing gehad en is door de zeer duidelijke gebruikershandleiding makkelijk te gebruiken.

ZeelandFam 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Stil, snel en zuinig!

Sinds een jaar deze, voordelig geprijsde, cv ketel in gebruik. Hij is erg stil, je hoort hem bijna niet aanslaan. De bediening via het led blauw verlichte thermostaat gaat uitstekend. Wellicht had deze beter, op de toekomst gerixht, van wifi voorzien kunnen zijn. Ik bespaar nu ruim €50 per maand op mijn gaskosten. Verdien de investering in een paar jaar terug! Fantastisch!

Microres 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Dit was de juiste keus

Ik was op zoek naar een goede onderhoudsarme HR-ketel met een hoog rendement en een optimaal gebruiksgemak. De ketel is nu ruim een jaar in bedrijf en hij voldoet aan alle door mij gestelde criteria.

Coen 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Goede ketel

Zeer goede ketel. Erg zuinig en super klein maar zeker krachtig. 1 piepje gehad in de 3wegklep, maar deze is onder garantie vervangen.
We hebben een regendouche en deze is door de hoge cw waarde van de ketel goed voorzien.

Ronald 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Review Remeha Avanta 28C

Het toestel is erg compact en neemt dus weinig installatieruimte in. Tijdens spoelen/ventileren maakt het toestel nagenoeg geen geluid, erg stil dus.
Nu een jaar in gebruik, zonder enige problemen. In combinatie met de Isense klokthermostaat is de Avanta erg makkelijk en snel te bedienen. Het toestel maakt snel tapwater en de cv op temperatuur.