Ferroli BlueSense 4

Vaillant ecoTEC Pure VHR 23-28/7-4 met expansievat 6 2-24 kW CW4

Vaillant ecoTEC Pure VHR 23-28/7-4 met expansievat 6 2-24 kW CW4

Vaillant ecoTEC plus VHR NL 25-30/5-5 HR Combiketel 5 2 - 25 0 kW CW4

Vaillant ecoTEC plus VHR NL 25-30/5-5 HR Combiketel 5 2 - 25 0 kW CW4

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Dhr. Legs 21-03-2016

Top product

Op advies van mijn installateur deze keer gekozen voor Ferroli toestel. Klein maar fijn, geruisloos, veel warm water en na 2 jaar nul problemen.

NathaliePM 20-05-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Om te beginnen was ik helemaal klaar met Agpo! Na veel ellende met mijn vorige cv ketel heb ik een coulance regeling getroffen met tegenwoordig Ferroli (voorheen Agpo) Om mijn ketel te vervangen voor deze Bluesense. Op alle vlakken kan ik zeggen dat wij als gezin van 5 echt tevreden zijn ook ons bad is nu eindelijk snel gevuld en onze rainshower van Sphinx werkt nu ook goed ( hier dachten wij dat deze niet goed was) dus ook zijn onze excuses oprecht en schrijven wij deze revieuw omdat wij ook heel negatief waren bij onze oude ketel op social media enz,, Ferroli heeft alles goedgemaakt wat fout ging bij Agpo!

Dinkel18 07-03-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Deze RVS 316ti combiketel is een gebruiks vriendelijke ketel en levert veel warmwater en is geluids arm. Het onderhoud aan de ketel is erg eenvoudig en snel uit te voeren. Een verademing vergeleken bij mij voorgaande Nefit ketel.

Dirk 20-10-2017

Corrosie, lekken etc...

In het bestek voor de nieuwbouw van ons appartement stond Nefit vermeld. Uiteindelijk is een ketel van Ferroli geïnstalleerd. Kost minder en ís ook minder. Na ca. 5 jaar heeft het gehele appartementencomplex de ketels vervangen en alsnog een Nefit geïnstalleerd. Overal dezelfde problemen. Vrijwel alle apparaten bleken te lekken, te corroderen.

Pluspunten

• lage prijs

Minpunten

• lage kwaliteit
  • lekken, corrosie

Wim 01-11-2017

Beste Dirk?
Ik ben sales director bij Ferroli Nederland. Weet u zeker dat het hier gaat om de BlueSense van Ferroli. Uw ervaring staat haaks op onze ervaring en die van andere, zowel consumenten als installateurs. De wisselaar is bv van RVS316 titanium met erg hoge resistentie tegen corrosie en is relatief duur. Ook zijn de verbindingen bijna allemaal metaal op metaal ipv metaal op kunststof. Op de wisselaar zit daarom dan ook 10 jaar garantie. Indien er bij een complex alle ketels vervangen moeten worden is dit meestal bekend bij onze service afdeling al was het maar vanwege eventuele reclamaties. Dit is niet het geval. Graag willen wij weten wat hier gespeeld heeft o.a. vanwege kwaliteitsborging. Mag ik u vragen contact met ons op te nemen en naar mij te vragen.

Bij voorbaat dank,
Wim

Richard1230 11-01-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Na het akkoord gaan met de offerte voor plaatsing van een Ferroli BlueSense 4, daarbij behorende condens-afvoer en dak-doorvoer vond een goed overleg plaats voor de datum van plaatsing. Er werd correct en netjes gewerkt. Het werk verliep voorspoedig echter de CV-Installatie had een lekkage in de kelder waardoor de installatie langzaam leegliep Het apparaat functioneert sindsdien, nu 11maanden, feilloos en naar tevredenheid.
Geen spijt van de keus voor deze ketel, ondanks de negatieve recenties.

Tarikerdogan 07-07-2014
  • Product half jaar in bezit

Ik heb in mijn oude huis een Ferolie ketel gehad megadance. Met die ketel wel wat problemen maar dat lag aan installateur.
Service was goed van Ferrolie, vandaar weer dezelfde merk. Op deze ketel heb ik zelfs 10 jaar garantie op alle onderdelen.

Warm water is super snel! en veel water bij regendouche.
Verwarming is ook snel warm.
Ik heb een originele klok thermostaat romeo in het begin beetje moeilijk maar als je weet hoe deze werkt helemaal goed!!
Ook de prijs was heel goed! inclusief montage en 10 jaar garantie 1245,-

Een echte aanrader deze ketel en merk!!

Dinkel18 30-06-2014

De BlueSense ketel is nu ruim een halfjaar in gebruik en is een verademing vergeleken met zijn voorganger uit Deventer. Hij is stiller en sneller en gebruikt aanmerkelijk minder energie. Een echte aanrader wanneer je aan een nieuwe ketel toe bent.

Leander maan 06-05-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Na lang zoeken bij deze ketel terecht gekomen via een kennis.
Om eerlijk te zijn was het merk mij niet bekend, maar de prijs en de ervaring die een kennis van mij ermee heeft, heeft ons ook doen besluiten voor deze ketel te kiezen en niet een van de bekende merken.

Wij zijn een gezin van 5, en kunnen eindelijk genieten van een geweldige douche waar ook onze regendouche ineens prettiger werkt. Afgelopen winter ook probleemloos en zeker noemenswaardig gezien onze dochter op zolder slaapt hij maakt vrijwel geen geluid! je moet er bijna met je oor tegen aan staan om te weten of hij aan staat. kortom zeker een aanrader ook volgens onze huis installateur een prettige ketel in onderhoud met 10 jaar garantie op de wisselaar? schijnt een duur gedeelte te zijn in een ketel?

ivan1 12-03-2015

Toestellen die niet in België verkocht worden, krijgen GEEN goedkeuring. Opletten : misschien ben je ook niet verzekerd als er wat gebeurt!