Remeha Tzerra M 28c

Intergas HRE 28/24A

23,4 kW
12,5 liter per minuut
Intergas HRE 28/24A

Vaillant ecoTEC classic VHR NL 23-28/5-3 Combiketel + expansievat met A-label pomp 6 2-24 kW CW4

28 kW
13,4 liter per minuut

Vaillant ecoTEC classic VHR NL 18-24/5-3 Combiketel met A-label pomp 5 2-18 5 kW CW3

24 kW
11 liter per minuut

Willem N 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Compact, handig in gebruik, zeer snel warm water. en verwarming warmt snel op en is fluister stil.

vera 19-01-2016 Product paar weken in bezit

we hadden een ketel uit 1996.
deze is nu vervangen door de mooie compacte terra 28c plus cw4.
de water druk is flink toegenomen en je krijgt sneller warm water.

Klaas de Graaf 17-01-2016 Product maand in bezit

Hebben de ketel nog maar kort, maar de geleverde warmte bevalt ons prima. Het was wel wennen door de modulaire pomp, maar door het aanpassen van de doorstroming in de radiatoren levert hij nu prima warmte. Ook over de levering van warm water heel tevreden. Ook de installatie en voorlichting van de installateur verdient niets dan lof

Pascal 16-01-2016 Product paar weken in bezit

We hebben de Remeha Tzerra ketel nu circa 2 maanden in gebruik en het is echt een kleine krachtpatser. We zijn heel tevreden, het is altijd warm als we opstaan of wanneer we thuiskomen, warm water wordt snel geleverd, hij is stil en energie zuinig. Kortom een aanrader van een zeer tevreden klant.

Cecilia 13-01-2016 Product maand in bezit

Zo lang hebben we de ketel nog niet maar tot nu bevalt ie uitstekend. We hebben heerlijke warmte en onze warme water is warmer dan bij onze oude ketel. Het bij behoorende kastje is ook zeer makkelijk in het gebruik. We hebben weer voor remeha gekozen omdat de vorige ketel ons ook prima beviel. Alleen was ie op en dat mag ook na zoveel jaren.

hpvg 11-01-2016 Product maand in bezit

Het gebruik van de Isense thermostaat met de ketel is even wennen. Met name het moment van afschakelen aan het einde van de avond vroeg wat aanpassing ten opzichte van de vorige thermostaat. De Remeha ketel is stil en geeft snel warm tapwater als CV warmte. Goed en snel geinstalleerd. Zeer tevreden.

Repiet 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nog niet alle mogelijkheden gebruikt door kort in gebruik. Over een jaar nog eens vragen.Ongelofelijk dat een klein toestel zulke grote prestaties levert

Theo 09-01-2016 Product paar weken in bezit

Na plaatsing bleek de I.Sense stuk.Tijdelijk een Honeywell geplaatst.Nu, na de kerstdagen de I.Sense geplaatst.Mooie kleine compacte ketel die fluisterend zijn werk doet met veel instelmogelijkheden voor een zeer redelijke prijs.

Leo Linnartz 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

De ketel i.s.m. de I-sense thermostaat werkt voortreffelijk, is gemakkelijk te bedienen/programmeren en werkt vrijwel geruisloos. Over zuinigheid kan ik nog niets zeggen!

sanders 02-01-2016 Product maand in bezit

Verwarming werkt prima, fijne temperatuur in huis. Het duurt echter heel lang voor we beneden heet water hebben. Veel langer dan bij onze oude ketel. Wat betreft waterverbruik is de ketel dus minder duurzaam. We overwegen daarom een extra boiler in de keuken.

Dijkema 01-01-2016 Product maand in bezit

Prima ketel voor een prima prijs!
Geeft voldoende warmte in een redelijk groot twee onder een kap woning

René 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Geruisloze goede ketel,mooi klein.Kortom doet zijn werk naar volle tevredenheid.Ik ga Remeha zeker promoten binnen mijn kennissenkring.

Bart 29-12-2015 Product paar weken in bezit

Prima keuze!
Mijn oude ketel begaf het. Nog dezelfde dag werd ik prima geadviseerd door Dion Ketelaars Installatietechniek en de volgende dag werd mijn nieuwe ketel al gehangen.

Deze werkt geruisloos, pakt snel op, de thermostaat is gemakkelijk te programmeren.

ER Schlundt Bodien 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

Is zeer snel op gevraagde temperatuur.
Geeft voldoende warm water.
Is ZEER geruisloos.
Duurzaamheid - zal de tijd uitmaken.

HB 27-12-2015 Product maand in bezit

Mooie compacte ketel. Makkelijk uit het zicht te monteren. Geruisloos. Geeft snel warmte. Goed geprijsd.

SH 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe erg tevreden, erg stil en mooi klein van formaat zeker ten opzichte van de oude ketel, Water heeft nu ook meer druk geeft bij het douchen meer comfort.

H Slot 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

De ketel is onlangs gemonteerd. Over duurzaamheid heb ik dus nog geen mening. De warmteoverdracht in de woning is wel zeer aangenaam. De iSense thermostaat is een gemakkelijk te bedienen tool die de ketel op de juiste manier aanstuurt. Zeer tevreden over de warmwatervoorziening.

jacobol 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

omgevingstemperatuur is aangenaam en ketel maak weinig geluid. Bovendien zeer ruimtebesparend door montage van expansievat onder de ketel.

Schepers 22-12-2015 Product paar weken in bezit

Kortgeleden deze CV ketel aangeschaft. Dus duurzaamheid kan ik nog niets over vertellen. De ketel werkt zeer stil, ben zelfs al eens gaan kijken óf hij wel werkte. Geeft snel zeer warm (heet) water en verwamt het huis in no-time. De ketel is zeer compact dus een heel verschil met de vorige. Werkt perfect samen met mijn WTW installatie. Samen met de Isense is hij makkelijk te bedienen. Kortom zeer tevreden en zeker aan te raden.

pascal 17-12-2015 Product paar dagen in bezit

wij hebben deze ketel nog maar net, dus duurzaamheid hebben wij geen ervaring mee.
de ketel is erg stil, compact en warmt zeer snel op.
dus tot zover een top ketel.