Vaillant VHR 30-34/5-5 - Reviews

16 liter per minuut
Kleuren
wit

Rob Schaap 05-12-2016 Product paar weken in bezit

een zeer compacte ketel met duidelijk venster.

Enkele weken nu bij ons in gebruik een stille ketel, het warm water is er zeer snel of je nu gaat douchen of gewoon aan de wastafel je wast snel lekker warm water.
De verwarming is veel sneller warm dan voorheen hopelijk zal dat ook straks in de verbruiks kosten te zien zijn.

Pluspunten

• Snel warm water en verwarming

Minpunten

• nog niet ondekt

Ronald 03-12-2016 Product paar maanden in bezit

Valiant ketel

Na 12 jaar een Vaillant cv-ketel tot volle tevredenheid te hebben gebruikt, leek het ons verstandig deze te vervangen door een nieuwe ketel.
Het blijkt een goede keus te zijn geweest.
De fraai vormgegeven ketel werkt nagenoeg geruisloos, levert probleemloos gelijktijdig heet kraanwater en douchewater, zorgt voor snelle huisopwarming en is bovendien veel zuiniger dan onze vorige ketel.
De Ketel is lekker stil zuinig makkelijk in gebruik warmt het huis snel op

Deze ketel is een aanrader !!!!

Pluspunten: Lekker Zuinig; Lekker Stil; Kraan en doche te gelijk gebruiken; Compact; Goeie Prijs/Kwaliteit

Pluspunten

• Lekker zuinig
  • Lekker stil
  • Goeie prijs kwaliteit

Joost 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Vaillant VHR 30-34/5-5

De ketel was binnen 2 uur geïnstalleerd. De snelheid waarmee hij reageert op de thermostaat is wonderbaarlijk snel (sneller dan de vorige ketel!)
Daarnaast is het lekker rustig en stil op de zolder (waar de ketel hangt) De vormgeving mag er ook nog zijn! De bediening is makkelijk en zeer intuïtief.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • stil
  • makkelijke te bedienen
  • verwarmt snel (snelle reactie op thermostaat)

Minpunten

• cw4 is te laag voor mijn huis
  • Warm water duurt lang, maar ligt aan leidingen

Willem 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

Vaillant CV ketel

Heb deze cv ketel gekocht omdat de oude kapot ging. We zijn door Sima snel geholpen en blij met deze ketel. Dit is de 3e Vaillant die wij aangeschaft hebben in bijna 30 jaar.
Hij is stil en werkt goed en hopen weer zuiniger dan de vorige ketels

• betrouwbaar

Ronald 30-11-2016 Product paar weken in bezit

ketel valiant

Op grond van onze ervaringen en de uitstekende recensies (Consumentenbond) kozen we een Vaillant ECO TEC PLUS CW5+ Het blijkt een goede keus te zijn geweest.
De Ketel is lekker stil zuinig makkelijk in gebruik warmt het huis snel op en je kan tegelijkertijd de kraan en douche aanzetten de druk word even minder maar je krijgt het niet koud !!!

Pluspunten

• Lekker zuinig
  • Goeie Prijs / Kwaliteit

John 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Eenvoudige en prima ketel

Na hééél veel jaren gebruik te hebben gemaakt van de geiser, nu toch over naar de CV ketel. En wat een gemak. Eenvoudig te installeren. Mooi uitziende en compacte CV-ketel. Erg stil. Warmt erg snel op en geeft voldoende water. De zuinigheid moet nog blijken. Ik heb hem pas enkele weken.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • stil

hans 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

keuze vaillant

onze cv ketel was na 15 jaar aan vervanging toe.
Na veel zoeken en informatie inwinnen kwamen we uit op de vaillant eco tec plus cw5 vhr 30-34/5-5 die wat prijs en kwaliteit goed uit de bus kwam.
Na een goede installatie door de installateur, en die hem heeft afgesteld en getest hebben we er veel plezier van.
Hij is geluidloos, verwarmd het huis snel en levert goed heet water is daarbij nog energiezuinig.
hebben geen spijt van deze keuze, top.

Pluspunten

• bijna geluidloos
  • goed heet water
  • huis snel warm
  • energiezuinig

Gerald 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Deze CV ketel doet wat er verwacht wordt

Deze CV ketel is de vervanging voor mijn oudere Vaillant HR ketel. Hij doet wat er verwacht wordt van een CV ketel namelijk verwarmen. Dat gaat geleidelijk en redelijk geluidloos. Natuurlijk hoor je wel wat op de verdieping waar de ketel staat, maar niet ergens anders in huis en ook geen stromingsgeluiden. Ik heb de ketel laten installeren met de 'comfortstand' uit, hetgeen betekent dat de miniboiler niet wordt voorverwarmd. Dat scheelt onnodig energieverbruik maar betekent wel dat je inderdaad iets langer op je warme douchewater moet wachten. Vergeleken met de oude HR ketel duurt de opwarming van de radiatoren iets langer maar is zeer acceptabel. Hoewek ik de ketel nog maar enkele weken ingebruik heb, meen ik wel dat deze toch ook weer net iets zuiniger is dan de oudere generatie HR ketels. De ketel is voorts compact en is uitstekend te plaatsen.

Pluspunten

• compact
  • redelijk geluidloos
  • zuinig

Minpunten

• iets bovengemiddeld prijsniveau

Rick 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Warm aanbevolen!

Na bijna 20 jaar dienst gaf onze oude Vaillant combi-ketel het op. Het huis verwarmen ging nog prima maar douchen werd een straf. Om de twee minuten naast de straal staan tot deze weer warm was.
Onze plaatselijke installateur adviseerde deze Vaillant VHR-30-345-5. We hebben hem nu een paar weken in gebruik en we zijn dik tevreden. Wat opvalt is de compacte bouw en de geruisloze werking. In combinatie met een zelf denkende, modulerende kamerthermostaat werkt alles perfect en comfortabel. Het is ook handig dat gemakkelijk via de display op het toestel de temperatuur van het tapwater en het ketelwater aangepast kan worden naar wens.
Eerlijk gezegd had ik wel een iets hardere douche straal verwacht omdat de installateur zei dat we het verschil tijdens het douchen duidelijk zouden merken. De temperatuur blijft nu gelukkig de hele tijd constant maar de straal is nog precies het zelfde.

• Compact

A 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

Snel, stil, zuinig

Onze 16 jaar geleden geplaatste Vaillant ketel heeft altijd trouw dienst gedaan, zodat wij weer een Vaillant-ketel hebben laten plaatsen, de Vaillant ecoTEC plus CW5 VHR 30-34/5-5, als een van de beste cv-ketels beoordeeld door de Consumentenbond.
Hij is fraai van vormgeving, functioneert nagenoeg geruisloos, zorgt voor snelle opwarming van het huis, levert probleemloos gelijktijdig warm water voor kraan en douche en is energiezuinig.
Wij zijn blij met onze keus voor deze cv-ketel.

Pluspunten

• Nagenoeg geruisloze werking
  • Snelle opwarming
  • Energiezuinig

E.Boon 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima ketel

Na 20 jaar ook een Vaillant ketel te hebben gehad, weer gekozen voor een Vaillant. Hopelijk gaat deze ook 20 jaar mee. We zijn er zeer tevreden over, hij is heel stil en geeft lekker veel warm water met douchen. En dat ook voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• kwaliteit
  • stil

Minpunten

• nvt
  • nvt

Sjef 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Nieuwe CVketel

Het werd hoog tijd voor een nieuwe CVketel. Deze nieuwe is de Vaillant eco TEC plu hr-ketel.
Hij is stil in gebruik en zuinig. Verder neemt deze veel minder ruimte in dan de oude.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • compact

Minpunten

• nog geen

D. Vording 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima combi CV-ketel

Al meer dan 16 jaar een CV-ketel gehad van Vaillant en nu voor de vervanging weer gekozen voor een Vaillant. De aansluitingen komen overeen met de oude ketel. Dit model is veel stiller dan de vorige. Geeft ook veel meer water en is dus heel geschikt voor een stortdouche. Verder een mooi design en in combinatie met de slimme thermostaat ben ik erg tevreden.

Pluspunten

• Erg stil
  • Geeft veel water
  • Prima prijs/kwaliteit verhouding

Charles 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Vaillant ketel

Ketel is heel stil,komt snel op tempratuur snel warm douche water gebruiksvriendelijk.
Ben zeer tevreden over deze cv-ketel.

Karel 29-11-2016 Product paar maanden in bezit

Prima CV installatie !

Een heel goed werkende CV installatie. Zuinig in gebruik. Snel warm water voor de douche.
Snel ook warm in huis. Ziet er met zijn modern design heel mooi uit. Blij hiervoor gekozen te hebben.

Pluspunten

• compact
  • stil
  • gauw warm

Roland 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Stille en eenvoudige ketel

De ketel is eenvoudig te bedienen via de app of met de thermostaat. De ketel maakt geen geluid en snel warm als je de temperatuur aanpast. De prijs is zeker acceptabel.

• Prijs / kwaliteit

Minpunten

• koppeling leggen met app via wifi. Duurt even.

De Graaff 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Goed product, met bijpassende ios app.

Gewoon een goede ketel, stil, zuinig en de prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend. Zeker een aanrader!!
👍🏻

Pluspunten

• Goede app
  • Zuinig

Desiree 29-11-2016 Product paar maanden in bezit

Stille en snelle ketel

De ketel is heerlijk stil en staat op een open zolder dus een must, daarnaast warmt hij snel op, makkelijk in bediening en zuinig!

Pluspunten

• Bijna geen geluid
  • Snel warm
  • Zuinig

Mooijman 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Beste Keus

op zoek naar de juiste ketel? vaillant eco tec is de beste keuze.
zeer zuinig snel op temperatuur en makkelijk in te regelen / bedienbaar

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • snel op temperatuur

Geert Joling 29-11-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie vormgeving

We moesten onverwacht een nieuwe ketel nemen. Deze hoor je praktisch niet en is mooi vormgegeven. Met de bijgeleverde thermostaat is eenvoudig de warmte te regelen zodat we het de hele dag behaaglijk hebben.

• 12 jaar garantie
  • Thermostaat eenvoudig te bedienen