Stamm Bodyfit Ergo Cross 103 - Reviews

Maximaal gebruikersgewicht
120 kg

AJM1976 15-09-2014 Product jaar of meer in bezit

5,7
In 2012 dit apparaat tweedehands aangeschaft van iemand die zei dat hij hem amper gebruikt had.

Een jaar lang met veel plezier gebruikt. Vervolgens brak een stang af aan de linkerkant. Na een mail richting de fabriek kreeg ik een vervangend onderdeel, dat ik zelf wist te installeren.
Dat vond ik goede service. Zoiets kan gebeuren, hoeft niets te zeggen over de kwaliteit van het product als zodanig.

Weer een jaar met plezier gebruikt, hooguit drie uur per week, en toen brak precies hetzelfde onderdeel aan de rechterkant af.
Wilde de fabriek weer mailen, maar die bleek nu helaas failliet. (Inmiddels vermoed ik waarom, zie het vervolg.)
De dealer kon ook niets voor me betekenen.

Met behoorlijk wat tijd en moeite heeft een vriend van me het euvel verholpen; hij is bankwerker, en dat was wel nodig ook.
Was ik erg blij mee, want op zich beviel het ding me prima.

Ben ik vanmorgen weer bezig, breekt zonder enige aankondiging de as af... Opnieuw metaalmoeheid.
En waarschijnlijk heel ingewikkeld te repareren - ik denk dat ik die vriend niet weer ga vragen, want wie weet wat er hierna weer volgt.
Dus maar op zoek naar een duurder en beter product.

Overigens weeg ik minder dan 100 terwijl hij te gebruiken zou zijn tot 120 kilo. En ben ik er echt niet ruig mee omgegaan.
Ik ben de enige die hem gebruikt.

Als je zo'n apparaat koopt, hoop je daar toch langer dan twee jaar mee te kunnen doen. Dus ik kan hem helaas niemand aanbevelen. Deze info leek me nuttig als aanvulling bij voorgaande reviews - waar ik me op zich in kon vinden totdat de tweede breuk plaatsvond.

Natalya 04-03-2012 Product kwartaal in bezit

Wij hebben onze oude crosstrainer(van 2008)ingeruild,bij een winkel hier in Geel Belgie. Bij gebruik zeer stil. De beweging loopt heel goed.Mooi display met mooie programmas.Op dit merk uit Duitsland zitten ook alle oficiele duitse keurings certificaten.Kortom duitse kwaliteit heel prettig in gebruik.

Alan1977 09-11-2010 Product paar dagen in bezit

Heb deze afgelopen zondag gekocht in de winkel, gelijk gemonteerd en getest.
Veel programma's maar vooral ook mooi compact. Andere crosstrainers vond ik persoonlijk nog wel veel ruimte innemen.
Ik vind het tot nu toe een erg goede prijs/kwaliteit.

Henkie36 09-11-2010 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze crostrainer gekocht om zijn goede garantie, mogelijkheden en redelijke prijs.
Had eerst een handmatige maar wilde er toch 1 met programma's Fijn aparaat.