De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit CTR 1.2i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Serena 23-08-2023

Fijn apparaat

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Om thuis meer te bewegen op tijden wanneer het mij uit komt. Fijn apparaat, was even een klusje in elkaar te zetten maar nu werkt hij top

Pluspunten

• Zoals verwacht
  • Eigen app

Minpunten

• In elkaar zetten

Apo 21-08-2023
Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Goede crossfit trainer, echter lijkt wel wat instabiel tijdens het trainen. Monteren op zich duurde wat langer , en de installatie handleiding was niet helemaal duidelijk, echter is de fabrikant welwillend; er werd snel via email een reactie gegeven op mijn vraag.

l***********@g******** 19-08-2023

Weinig ruimte nodig voor veel sportplezier

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Fijne crosstrainer..vooral het formaat vind ik prettig...kan nagenoeg overal staan.
Ik hoop/denk dat ik er nog lang plezier van zal hebben, gewoon blij om te trainen op mini apparaat.
Prijs/Kwaliteit is dik in orde.

Pluspunten

• compact
  • prijs
  • kwaliteit

c*************@h********** 17-08-2023

Perfect

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Heb deze crosstrainer gekocht voor mij en mijn partner. Een super ding. Snel verzonden door de koper en netjes geleverd door de bezorger. Goed verpakt en duidelijke instructies om hem in elkaar te zetten. Heel fijn dat er een boekje bij zit over de programma's. We hebben van hetzelfde merk ook een hometrainer.

j************@g******** 17-08-2023

Fantastisch

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Het is een mooi crosstrainer die ook makkelijk in elkaar te zetten is. Een echte aanrader

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Missen van een duidelijk beschrijving computer

e****************@g******** 17-08-2023

Top apparaat

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Het product bevalt mij prima,goede kwaliteit en een uitstekende prijs.goede info om dit apparaat in elkaar te zetten.
Voor mij is dit een fijn apparaat.

Pluspunten

• Prijs
  • Mooi product

Minpunten

• Nog niet gevonden

d***********@g******** 27-11-2022
Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Het is gebruiksvriendelijk en makkelijk in te stellen apparaat. Het in elkaar zetten was wel even stoeien, maar goed te doen. Heerlijk om de deur niet uit te hoeven om even te bewegen!

c*********@g******** 24-06-2022

Goede crosstrainer voor deze prijs

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Prijskwaliteit is goed, een mooi en net product, beschrijving is duidelijk. Alleen bij trainen wat instabiel- beweegt heen en weer.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • handleiding
  • eenvoudig te monteren

Minpunten

• Instabiel bij trailen

Bianca 11-06-2022

Compacte crosstrainer voor kleine ruimtes

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Ik heb deze crosstrainer gekozen omdat hij zo compact is. Hij past precies op het plekje waar ik hem wilde hebben.
Voor mijn mijn trainingen voldoet hij prima.

h****@g****** 11-06-2022
Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

This is really not a cross trainer to be used on a regular basis. I use it 2-3 times a week, for one hour. It now broke at various places, seems like a problem with the manufacturing as the base metal both times broke.
Good thing is though every time virtufit has been very forthcoming and sent replacement. Thanks for that.
Team VirtuFit 28-06-2022

Dear Attila,

Thank you for your feedback.

We are sorry that your crosstrainer has malfunctioned during your training.
We have forwarded your feedback to our Customer Service and they have indicated that they have been in contact with you. We are sorry that you have these experiences. The service department said that the problem is solved now.

Frankly, this is a very exceptional situation and we strive to ensure that this never happens again. The quality checks have been tightened up and everything has been discussed in detail.
Service and quality of our products are very important to us and we want to help you to your full satisfaction. We assume that this will work. If this is not the case, you know where to find us.

It's nice to hear that you have experienced the service of VirtuFit as pleasant afterwards.
In any case, we wish you a lot of training fun!

Sincerely,
Team VirtuFit

Leila 28-12-2020

Goede kwaliteit, stil en zeer prettig!

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Spannend om een goed fitness apparaat voor thuis, online aan te schaffen. Dit is een zeer goede aankoop geweest. Prijs / kwaliteit verhouding is erg goed. Makkelijk zelf te monteren, maakt geen kabaal en programma's die het apparaat aanbied, bieden voldoende variatie!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Degelijk product (geen plastic troep)
  • Stevig!
  • Voldoende workout programma's
  • Maakt niet veel herrie

T 22-12-2020

Knap toestel voor de prijs!

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

We zochten een niet te dure crosstrainer en op basis van reviews voor dit toestel gekozen. In elkaar zetten liep niet altijd even vlot: één bout was moeilijk te bevestigen door slechte schroefdraad, maar is uiteindelijk wel gelukt. We zijn aangenaam verrast door de bouwkwaliteit en het gebruiksgemak! Voor zeer intensieve trainingen (harde weerstand) voldoet het misschien niet, maar voor in beweging te blijven is het prima. Hebben het toestel al meerdere keren gebruikt en geen last van gekraak of gepiep. Ook de bestelling en levering verliep zeer vlot!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Steviger dan verwacht
  • Veel keuze in voorgeprogrammeerde workouts

Minpunten

• Minder vlotte installatie

Elise 05-12-2020

Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Prima crosstrainer voor deze prijs! Voldoet aan de verwachtingen en maakt amper geluid bij gebruik wat ik zelf heel prettig vind. Vereist wel enige handigheid om in elkaar te zetten, maar dat is denk ik bij elke crosstrainer zo. Al met al heb ik veel plezier van mijn aankoop!

Pluspunten

• Maakt weinig geluid bij gebruik
  • Prijs-kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Lastig in elkaar te zetten

Koen 30-11-2020

Heel stil

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Goed toestel, gemakkelijk te installeren en te bedienen. Maakt bijna geen lawaai. Wat een verschil met ons vorig toestel. Nu kan het geluid van de radio of tv gewoon blijven staan zoals bij het luisteren vanuit de zetel.

Pluspunten

• Heel stil
  • Gemakkelijk te bedienen

J Machielsen 28-11-2020

goede constuctie

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Crosstrainer montage handleiding heel goed leesbaar en te volgen. werkt prima, staat lekker stevig, op de vloer, overzichtelijke en makkelijk te volgen display.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • constuctie
  • display

Samantha 22-11-2020

Fitness in huis

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Ik kocht dit model omdat ik reeds al eens op dezelfde mijn cardio training deed.. ik vind hem zeer handig in gebruik en wilde dus exact dezelfde , omdat hij me steeds weer motiveerd een extra 10 min vol te houden .. je ziet namelijk van 10min waarvan je ze per minuut behaald ziet worden . Je ziet na een mooie paar weken degelijk goed resultaat lichamelijk en uithouding is ook heel goed. een toertje met de fiets naar je werk stelt dan bijna niets meer voor. je hebt kracht gekregen. Eenvoudig te monteren zeer stabiel en veel programma keuzes

Pluspunten

• Goede training
  • Zeer goede programma’s

Robert 22-11-2020

Goede prijs-kwaliteitverhouding, en laag gewicht!

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Dit is een van de lichtste crosstrainers op de markt, en mocht je hem af en toe willen verplaatsen, is dat bij deze erg goed te doen. De programma's werken prima, en het apparaat is makkelijk in elkaar te zetten met behulp van de handleiding. Het enige nadeel was dat hij in het begin best wel lawaai maakte tijdens gebruik. Piepen en kraken van scharnieren. De leverancier heeft mij toen een flesje olie opgestuurd, waarmee ik de scharnieren ingeölied heb, en ze hebben wat tips gegeven om bouten vaster of losser te draaien. Daarmee was het probleem opgelost, en hij is nu volledig geluidloos. (Mijn vrouw gelukkig, dus ik gelukkig...)

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Lage aanschafprijs
  • Klein qua formaat

Minpunten

• Scharnieren hebben wat olie en zorg nodig

Johan 20-11-2020

geruisloze werking

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Na keuze gemaakt via jullie overzichtelijke website ben ik erg tevreden over de aankoop deze hometrainer. Snelle en correcte aflevering bij me thuis.
Met de handleiding er naast ging de zelfmontage erg vlot. De werking van het toestel is opvallend stil.
Samen met de aankoop van een crosstrainer geniet ik nu met mijn partner van een dagelijkse portie binnensporten. Sporten met twee is mijn sleutel om te genieten en lang vol te houden.

Pluspunten

• overzichtelijk scherm
  • makkelijk verstelbaar stuur en zadel

Nico 01-12-2019

Compacte crosstrainer van goede kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Compacte crosstrainer van goede kwaliteit! Zeer geschikt voor als je weinig ruimte hebt en toch een goede crosstrainer wilt gebruiken. Montage is wel even een klusje maar de handleiding is duidelijk, dus een beetje een IKEA-shopper komt daar wel uit :)
Wel jammer dat display geen batterijen heeft maar gevoed wordt met een adapter. Je moet dus altijd bij een wandcontactdoos sporten.

Pluspunten

• Compact
  • Kwaliteit

Minpunten

• Lange montagetijd (2 uur)
  • Geen batterijen op display maar adapter

Vincent 30-11-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Zeer tevreden met mijn huidige aankoop de Crosstrainer 1.2i. De crosstrainer is erg makkelijk zelfstandig te monteren, beschikt over een erg stevig comfort en bevat veel uitdagende trainingsprogramma’s. Klein nadeel is dat de crosstrainer wat lastig te verplaatsen is.

Pluspunten

• Stevig comfort
  • Trainingsprogramma’s

Minpunten

• Verplaatsbaarheid

quaker 15-11-2019

goede crosstrainer voor een goede prijs!

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Compact, goede prijs, makkelijk inelkaar te zetten, maakt geen geluid. niks op aan te merken. goed apparaat om af te vallen en alle spieren te trainen.

Pluspunten

• prijs
  • compact
  • geluidloos
  • makkelijk in elkaar te zetten
  • verschillende trainingniveaus

Tom 14-11-2019

Mooi, degelijk en goed apparaat

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Ik heb dit product gekozen omdat we meerdere apparaten van dit merk hebben, prima aanvulling.
Makkelijk in gebruik en het apparaat is licht van gewicht waardoor het makkelijk hanteerbaar is.

Pluspunten

• uitstraling
  • trainingsschema's
  • Licht in gewicht

Tony 25-09-2019

VirtuFit CTR 1.2i

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

voldoet niet aan verwachtingen ,te onstabiel en kraak de hele tijd , heeft mij parket vloer naar ze moer verholpen omdat de wielen niet draaien kreeg allemaal krassen

Pluspunten

• prijs
  • klein

Minpunten

• wielen
  • stabiliteit

Team VirtuFit 30-09-2019

Beste Tony,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit CTR 1.2i. We vinden het vervelend dat u problemen heeft ondervonden met dit toestel.

Zojuist hebben we u telefonisch gesproken inzake de review en begrepen dat u het toestel al heeft geretourneerd naar de winkel waar deze is aangeschaft. We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan vandaar dat we direct telefonisch contact met u hebben gezocht.

In dit geval hebben wij helaas geen service aanvraag van u ontvangen waar we normaal gesproken zo spoedig mogelijk contact opnemen om service aanvragen naar alle tevredenheid op te lossen. De ene keer betreft het slechts het aandraaien van wat contactpunten en als dit niet helpt staan onze servicemedewerkers klaar om de klacht zo snel mogelijk op te lossen bij u thuis.

De opmerking met betrekking tot de wielen hebben wij nog niet eerder vernomen.
We vermoeden dat dit om een eenmalig geval gaat waarvoor excuses.

Nogmaals dank voor uw feedback.

Sportieve groeten,
Team VirtuFit

Anna 05-06-2019

Praktisch fitnessapparaat voor thuis

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i

Doel van aanschaf: conditie verbeteren en afvallen. Na 6x trainen waarbij ik de 1e keer na 4 minuten al wilde stoppen zo zwaar, zit ik nu toch al aan de 25 minuten trainen. Er zijn diverse programma's, het scherm is zeer duidelijk en eenvoudig te bedienen en het is fijn dat je met een app op de telefoon je trainingen bij kunt houden. We hebben het zelf in elkaar gezet, ongeveer half uurtje werk. Omdat we een onderdeel niet goed vast kregen, contact gehad met technische dienst, maar voor die tijd al zelf opgelost. Neemt niet te veel ruimte in beslag, is makkelijk te verplaatsen. Het is een solide apparaat, waar ik hopelijk nog jaren plezier van ga hebben.