Virtufit iConsole Total Fit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 48 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit iConsole Total Fit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Amanda 27-08-2023

Fijn toestel met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Het is een zwaar toestel, dus uitpakken en het in het elkaar steken van het toestel is een hele klus. Wel degelijk een tweepersoonsjob. Met het toestel hebben we een mat bijgekocht. Na een maand hebben we het toestel wat verplaatst en je merkt gelijk dat zo'n een mat een meerwaarde is voor de bescherming van je vloer.

In eerste instantie heb ik getraind met de programma's die op het toestel zelf staan. Dit gaat vlot en er zijn voldoende mogelijkheden. Uiteindelijk overgeschakeld naar de Iconsole+ app die je kan connecteren met het toestel, omdat ik graag een overzicht wil van de gedane trainingen en hoe ik heb gepresteerd. App is gebruiksvriendelijk, Nederlandstalig en is heel makkelijk te verbinden met de crosstrainer. Het enige waar ik vragen bijstel is het meten van de hartslag. Er is echt wel een verschil in meting met de app versus metingen als je met een programma van het toestel zelf traint. Omdat ik sowieso niet in de gevarenzone bij beide gebruikswijzes zit, is dit voor mij niet het meest belangrijkste, mogelijk voor andere gebruikers wel.

Na tweetal maanden begon er stilletjesaan meer en meer geluid te komen met het gebruik van het toestel. Begin deze maand alles weer netjes aangedraaid en het is weer een stil toestel.

Pluspunten

• stil
  • fijne trainingen op app en toestel
  • app Iconsole+ is gratis

Minpunten

• regelmatig schroefjes aandraaien

w************@g******** 27-06-2023

Virtufit Crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Heb de crosstrainer nu een poosje in huis en bevalt goed. Was netjes op tijd geleverd en zeer eenvoudig om zelf in elkaar te zetten. Iedereen in huis maakt er gebruik van.Veel mogelijkheden op deze crosstrainer en is zeer stil. Service zeer goed.

Pluspunten

• makkelijk te monteren
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• geen

h***********@k********* 24-04-2023

Perfect

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Een heerlijk apparaat, goed stabiel, mooie trainingsschema's, echt super professionele gevoel voor redelijke prijs

Pluspunten

• stabiel
  • uitgebreide programma's

h****@e*************** 22-04-2023

Degelijk product voor een zeer redelijke prijs

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Helemaal tevreden met de aankoop van het product.
Het was vrij eenvoudig om dit te monteren. Het is een stevig product van goede kwaliteit. Werkt heel geruisloos. Intuïtief te gebruiken. Vele uitbreidingen zijn mogelijk met externe apps. Als enig minpuntje vind ik dat het scherm helemaal uit valt als je de console aanstuurt via een externe app op de smart phone. En de hartslagmeter is niet helemaal accuraat. Maar dit zijn eigenlijk heel kleine opmerkingen voor een degelijk product die wel heel goed functioneert.

Pluspunten

• robuust
  • vele instelmogelijkheden
  • gemakkelijk in gebruik
  • uitbreidbaar met externe apps
  • weerstand hoog instelbaar

Minpunten

• harslagmeter is niet heel accuraat
  • hartslagmeter is nogal onhandig geplaatst

Sporter met een vrouw 21-04-2023

Tevreden

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Simpel in gebruik en degelijk toestel .
Ik heb de plastic kappen er nooit op gedaan maar van kraken en piepen hebben wij allesinds geen last .
Wij zij. Blij met de aankoop.

Pluspunten

• Simpele montage
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Te kleine draaicirkel voor iemand van 1m90

n**********@t********* 15-02-2023

Virtufit iconsole is top!!!

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Deze crossfit is een top apparaat. Werkt perfect en is geruisloos stil.
Een aanradeer.

Pluspunten

• Geruisloos

m***************@z******* 13-02-2023

Is top, zou hem zeker aanbevelen

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Laten monteren, doet het uitstekend, geruisloos en heel gemakkelijk in te stellen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Geruisloos

E.C. 13-02-2023

Goede crosstrainer voor thuisgebruik

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Degelijke crosstrainer die heel stil werkt. Werkt ook goed met de app om verschillende programma's te selecteren. Enkel de sensoren voor je hartslag staan een beetje raar vind ik.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • verschillende trainingsprogramma's

Minpunten

• hartslag sensoren

Ada 12-02-2023

Prima crosstrainer om thuis te sporten.

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

De crosstrainer van Virtufit werkt prima. Je kunt kiezen uit verschillende programma's. Met een app waarnaar verwezen wordt in de gebruiksaanwijzing kun je nog meer programma's volgen. Je hebt de mogelijkheid om te wisselen tussen gebruikersprofielen, totaal voor 4 gebruikers. Ik heb nog niet helemaal door hoe je dat nu het makkelijkst kun doen. We hebben de crosstrainer nu 1,5 maand en ik ben nog aan het ontdekken hoe alles werkt.
Het in elkaar zetten was even wat werk, maar hij staat nu heel stabiel. Je moet alleen niet als een gek aan de hendels trekken, want dan komt hij wel van de grond.
Al met al heel tevreden over de aankoop.

Pluspunten

• verschillende trainingsprogramma's
  • maakt weinig geluid
  • aantal trainingsprogramma's is uit te breiden

Minpunten

• alleen hartslagmeter op de vaste hendels
  • bidonhouder zit erg laag

r******@i****** 12-02-2023

de perfect aankoop

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

wij zijn zeer tevreden over onze aankoop , zowel de beloofde leveringsdag , de instructies om het in elkaar te steken als het gebruik ervan . wij stoppen eind deze maand om naar de fitness club te gaan , meestal na de werkdag geen zin meer om naar daar te rijden en terug te komen . Nu kunnen we van thuis uit gelijk welke dag en uur genieten van het toestel

Pluspunten

• levering
  • gebruik

k*********@g******** 10-02-2023

Goede kwaliteit.

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Prettig in gebruik en degelijk toestel.
Monteren was niet moeilijk en de functies spreken voor zich. Ik heb inmiddels wel de bijbehorende borstband gekocht voor hartslag meten. Die is nauwkeuriger dan de handsensors. Prima apparaat.

Pluspunten

• Stabiel
  • Makkelijke montage
  • Voldoende opties

Minpunten

• Hartslag sensor onnauwkeurig

j***@w******** 09-02-2023

Degelijke crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Degelijke crosstrainer waar we een paar keer per week met plezier op sporten (2 personen). Het in elkaar zetten was simpel en duurde 45 minuten. De buisvormige greep waar de hartslagsensoren in zitten had een wat grotere doorsnede mogen hebben. Hij voelt wat iel aan. De hele crosstrainer had wat zwaarder uitgevoerd mogen worden, hoewel hij stabiel is en nagenoeg geluidsarm is.

De app iConsole+ werkt goed maar is wat beperkt. De verbinding met de app Kinomap is ook mogelijk maar komt met abonnement.

p********@t********* 09-02-2023

Prijs-kwaliteit zeker één van de beste !

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Waren op zoek achter een betaalbare stevige crosstrainer. Om het toestel in één te steken , moet je
alles rustig lezen. Was zeker niet zo makkelijk ! Eens in elkaar geeft hij een degelijke stevige indruk.
Hebben hem nu 2 dagen...voorlopig is iedereen wel content met de aankoop !

Pluspunten

• Zeer stabiel
  • Veel verschillende mogelijkheden/programma's.

Minpunten

• In elkaar steken duurt langer dan gedacht.

Inge 28-11-2022

Aanrader

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Heb de crosstrainer nu een maand. Ben er erg tevreden over, stabiel en geruisloos, veel mogelijkheden.
Het in elkaar zetten was moeilijker dan gedacht, dus ik zou aanraden om dat te laten doen. Wat ik jammer vind is dat als je je mobiel op de houder zet je de display niet meer ziet, maar dat is dan ook het enige minpuntje.
Met andere woorden aanrader!

Pluspunten

• stevig en stabiel
  • stil
  • veel programma's

Minpunten

• moeilijk in elkaar te zetten

JohanH79 08-10-2022

Stevige stabiele crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Goede degelijke crosstrainer. Stabiel en zwaar, verplaatsbaar door de wieltjes. Vol op programma's waarmee je je eigen training kan opbouwen. Ook mogelijkheden via de app om alles bij te houden en bv te syncen met Strava. Maar die app mag wel wat beter worden nog.

Pluspunten

• Stabiel
  • Zwaar
  • Sterk vliegwiel

Minpunten

• Matige app

BeweegMannetje 07-10-2022

Goede en betaalbare crosstrainer met voldoende opties

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Ik zocht naar een goede, maar ook betaalbare crosstrainer en dit model voldoet daaraan. Stabiel, niet teveel geluidjes, mooi display, handige bediening, genoeg afwisselende programma’s en voldoende weerstand van het vliegwiel, koppeling mogelijk met tablet / telefoon zodat je routes kan lopen via Google Maps of Apple Maps, Kinomap-optie. Kortom: voor mij een fijne crosstrainer die altijd beschikbaar is. Als je een Apple Watch hebt kun je de hartslag meten en heb je in principe geen aparte hartslagband nodig.

Pluspunten

• Display
  • Bediening
  • Koppeling tablet / telefoon
  • Voldoende programma’s
  • Kinomap optie

Minpunten

• Je moet zelf bewegen 😁
  • In elkaar zetten vergt wat tijd

Sailored 06-10-2022

Prima aankoop

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Reden van aankoop is nog steeds dat we weinig zin en tijd hebben om naar een sportschool te gaan in onze vrije tijd. Wel willen we sporten om fit te blijven. Vandaar de aankoop van de Virtufit. Stelt niet teleur. Wordt gebruikt door alle 4 familieleden. Prima aankoop. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed.

Lay 06-10-2022

Crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Stevige crosstrainer. Tevreden. Jammer dat de standen niet zwaarder kunnen, je voelt niet veel verschil vergeleken met de rest van de standen terwijl het tot stand 31 kan…

Pluspunten

• Makkelijk In elkaar zetten

Minpunten

• Standen zijn niet zwaar

Herman 05-10-2022

perfecte crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Ik vind het echt een fijne cross-trainer. Hij is super stabiel, trapt smooth, geen/nauwelijks geluid en vele programma's voor ieder zijn wil en persoonlijk programma. Je hebt het gevoel bij dit apparaat dat je in the gym staat. Kwaliteit is top.

Pluspunten

• stabiel
  • geen geluid
  • voelt als een device in de gym

John 25-02-2022

Degelijk en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Degelijk product. Duidelijke bouwinstructie dus snel en makkelijk monteerbaar. Zeer gebruiksvriendelijke display met veel functies. Ook bruikbaar in combinatie met app.

Pluspunten

• Degelijk
  • Gebruikt vriendelijk

h************@g******** 24-12-2021

Degelijk toestel

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Degelijk toestel, maakt beloftes waar. Het ineenzetten kost wat tijd, maar lukt vlot (2 pers nodig).

Pluspunten

• stevig
  • genoeg mogelijkheden
  • verplaatsbaar

Minpunten

• vraagt wat tijd voor montage
  • niet inklapbaar

J*********@g******** 24-12-2021

Prima item voor deze prijs

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

We hebben hem gekocht om thuis te kunnen sporten. Werkt prima voor mijn partner. Voor mij iets minder, ben rond de 184 cm en dan stoot je je knieën tegen de voorzijde, daarnaast is hij voor mij minder stabiel (90 kg). Oplossing is om de voetsteun naar achter te zetten echter werkt t dan niet goed meer voor m'n partner. Zij is er iig blij meen. Prijs kwaliteit is goed

k****************@g******** 24-12-2021

Virtufit

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Goed product, prima dienstverlening na verkoop van virtufit. Minpunten het mocht wat stabieler zijn en de weerstand wat zwaarder. Al bij al goede crosstrainer, zeker door de verhouding prijs kwaliteit en de drie jaar garantie.

D**********@g******** 23-12-2021

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

Prima product met een goeie prijs/kwaliteit verhoudingen. Product is redelijk makkelijk in elkaar gezet en direct in gebruik. Los daarvan is het een goed apparaat voor zowel groot als klein, daarom hebben we hem ook gekocht. Nu we vaak thuis moeten sporten maken we hier vaak gebruik van.

Overall: zeer tevreden en hoop dat hij nog lang mee kan gaan

r*****@s******* 23-12-2021

Aanrader

Geschreven voor: Virtufit iConsole Total Fit

prima apparaat, werk uitstekend, ook prima met een seperate hartslagband en ook via kinomaps werkt hij prima...aanrader..

Pluspunten

• stevig
  • makkelijk te bedienen